Dat ligt er maar net aan vanuit welke hoek is geschoten pannekoek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
Het valt me trouwens op dat het aantal kogelgaten aan de kant van de chauffeur een stuk minder is dan de rest. Niet erg goed geschoten...
[ afbeelding ]
Kan ook schuin geschoten zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
Het valt me trouwens op dat het aantal kogelgaten aan de kant van de chauffeur een stuk minder is dan de rest. Niet erg goed geschoten...
[ afbeelding ]
Dat is trucagequote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waar is het bloed, zou zeggen dat de truck onder het bloed moet zitten..
Vergeet Brutus niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het toch met al die namen die beginnen met een B trouwens?
Bush
Blair
Balkenende
Bin Laden
Bagdadi
Beelzebub?
Thnx guys!
Het schijnt dat de chauffeur (terrorist) nog uitgestapt is en geschoten heeft. Ik neem aan dat al die schoten op het raam mis waren, of in ieder geval niet dodelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stuk minder gewonden dan eerst werd gezegdquote:
Gesmolten staal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik bedoel, bloed van aangereden mensenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Het schijnt dat de chauffeur (terrorist) nog uitgestapt is en geschoten heeft. Ik neem aan dat al die schoten op het raam mis waren dus, of in ieder geval niet dodelijk.
Dan is jouw mening niet in overeenstemming met de feiten. Een ziekenhuis vol onschuldigen bombarderen lijkt me in elk geval bijzonder kwalijk. Je kunt dode kinderen "collateral damage" gaan noemen, maar het blijft wat het is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de volledige oppositie in Syrië bestaat uit terroristen dus ik ben bang dat wij hier niet uit gaan komen.
En Rusland heeft nou eenmaal minder moeite met collateral damage maar dat wil nog niet zeggen dat de bombardementen niet doelgericht zijn.
Denk niet dat het gaat zoals in films. Beetje bloed misschien maar lijkt mij dat het meeste intern blijft. Denk ik hoor want ben geen expert honderden-mensen-aanrijden-met-10-tonner.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar wat verander je daar nu nog aan. Het is al gebeurd en dit proces (hardhandig) omkeren zal vast niet zonder 100x zoveel bloedvergiet gaan als waar we nu mee zitten. Met of zonder EU.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is een feit dat IS hierheen komt via de vluchtelingenroutes maar nog worden niet alle migranten meteen teruggestuurd. De EU is indirect verantwoordelijk voor dit soort aanslagen.
toekomstige angle voor complotdenkersquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
If you think about it, Brutus was niet zo verkeerd als het gaat om een oorlogszuchtige opperbevelhebber?quote:
Welk proces?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ja maar wat verander je daar nu nog aan. Het is al gebeurd en dit proces omkeren zal vast niet zonder 100x zoveel bloedvergiet gaan als waar we nu mee zitten. Met of zonder EU.
twitter:judithineuropa twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:28:58Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie @EricPetri1 reageer retweet
Weet niet, heb een keer een eeuw aangereden. Genoeg bloed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat zoals in films. Beetje bloed misschien maar lijkt mij dat het meeste intern blijft. Denk ik hoor want ben geen expert honderden-mensen-aanrijden-met-10-tonner.
Dat mens moet ook levenslang krijgen trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Welk proces?twitter:judithineuropa twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:28:58Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie @EricPetri1 reageer retweet
Je ziet op het filmpje mensen leegbloeden op het asfalt. Bloedverlies komt na de klap op de grond.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat zoals in films. Beetje bloed misschien maar lijkt mij dat het meeste intern blijft. Denk ik hoor want ben geen expert honderden-mensen-aanrijden-met-10-tonner.
Judith.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Welk proces?twitter:judithineuropa twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:28:58Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie @EricPetri1 reageer retweet
Is ook grotendeels de impact/g kracht waardoor je het niet overleefd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |