True. Maar er is geen keus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:10 schreef Infection het volgende:
Niets van gelogen...twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:09:26Elke nieuwe aanslag draaien we de riedel sneller af. Shock, ophef, woede, verwijten, gewenning, opruimen en wachten op de volgende. #Nice reageer retweet
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:10 schreef Infection het volgende:
Niets van gelogen...twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:09:26Elke nieuwe aanslag draaien we de riedel sneller af. Shock, ophef, woede, verwijten, gewenning, opruimen en wachten op de volgende. #Nice reageer retweet
twitter:judithineuropa twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:28:58Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie @EricPetri1 reageer retweet
Wat is die dwaas toch voorspelbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja. Volgens hem was het de schuld van westerse bombardementen op o.a. Syrië en Irak.
Ja he! alles weer opruimenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Soms ook gewoon teveel moeite man.
Zonder EU geen islamitische influx.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:11 schreef HexHunter het volgende:
[..]
In de VS/Mexico/letterlijk de rest van de wereld is geen EU invloed en daar is het ook niet echt veilig te noemen? Wat is je punt nou precies? Zonder EU geen aanslagen?
ja. Begrijpelijk. Los van dat ik er para over ben omdat mijn schoonpa een van de overlevers is. Dingen maken geen indruk meer als er te veel van is. Hoe fucked up het ook is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Ik merk ook onverschilligheid. Men wil er niks aan doen dus fuck it we zien het wel.
Die influx heb je ook in Rusland, China, de VS en India. De 4 grootste landen ter wereld. Het zegt helemaal niks en je kan er niks meer aan doen op dit moment. Daar is het al te laat voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zonder EU geen islamitische influx.
Ik heb hem voor de Xbox one.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch wat minder aantrekkelijk geworden ineens.
Onzin natuurlijk, want veel landen zouden alsnog immigranten opnemen uit zichzelf. Duitsland bijvoorbeeld zou ook zonder de EU ermee door gaan omdat ze niet hetzelfde lot willen begaan als Japan (krimpende bevolking + stagnerende economische groei)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zonder EU geen islamitische influx.
Hij is er zelfs al voor gebandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:08 schreef pokergoeroe het volgende:
psv cl hier al geweest om deze aanslag te rechtvaardigen?
twitter:fritswester twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:13:32Na deze, opnieuw, verschrikkelijke aanslag wordt het wel heel moeilijk om morgen shirt te dragen met "I Am Nice" want dat ben ik niet meer reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker vaag, zoals CNN altijd is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:13 schreef Nober het volgende:
CNN: Dominique Molina, truck reed 32 á 48 km per uur.
Ik moet dan altijd denken aan mijn moeder die vroeger vaak zei dat elke generatie (na de oorlog) het weer beter kreeg. Ik geloof niet dat die vlieger nog langer op gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. Begrijpelijk. Los van dat ik er para over ben omdat mijn schoonpa een van de overlevers is. Dingen maken geen indruk meer als er te veel van is. Hoe fucked up het ook is.
In de VS heb je veel minder moslims, in Rusland had je constant aanslagen maar treed de regering rigoreus op. In India heb je ook aanslagen, en zijn relatief vrij weinig moslims. In China zijn enorme problemen met de Oeigoeren, die ook door de overheid worden onderdrukt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:13 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die influx heb je ook in Rusland, China, de VS en India. De 4 grootste landen ter wereld. Het zegt helemaal niks en je kan er niks meer aan doen op dit moment. Daar is het al te laat voor.
Ze schoten niet recht van voren maar schuin.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
Het valt me trouwens op dat het aantal kogelgaten aan de kant van de chauffeur een stuk minder is dan de rest. Niet erg goed geschoten...
[ afbeelding ]
Het is een feit dat IS hierheen komt via de vluchtelingenroutes maar nog worden niet alle migranten meteen teruggestuurd. De EU is indirect verantwoordelijk voor dit soort aanslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:13 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die influx heb je ook in Rusland, China, de VS en India. De 4 grootste landen ter wereld. Het zegt helemaal niks.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Longcat. het volgende:
![]()
(Weet niet of die al gepost is)9808908 xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van mening dat de volledige oppositie in Syrië bestaat uit terroristen dus ik ben bang dat wij hier niet uit gaan komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit gaat om de Syrische oppositie, niet noodzakelijk geweldige mensen maar geen terroristen. Rusland bombardeert zonder scrupules en totaal niet doelgericht.
waar is het bloed, zou zeggen dat de truck onder het bloed moet zitten..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
Het valt me trouwens op dat het aantal kogelgaten aan de kant van de chauffeur een stuk minder is dan de rest. Niet erg goed geschoten...
[ afbeelding ]
wtfquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:fritswester twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:13:32Na deze, opnieuw, verschrikkelijke aanslag wordt het wel heel moeilijk om morgen shirt te dragen met "I Am Nice" want dat ben ik niet meer reageer retweet
Dat ligt er maar net aan vanuit welke hoek is geschoten pannekoek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook schuin geschoten zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is trucagequote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waar is het bloed, zou zeggen dat de truck onder het bloed moet zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |