Helpt dus geen moerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:30 schreef Infection het volgende:
Gaat sowieso verlengd worden.twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:26:10De noodtoestand in Frankrijk zou op 26 juli worden opgeheven, meldde de Franse president Hollande eerder op donderdag. reageer retweet
Het waren in eerste instantie moslims met een diepgewortelde haat naar het westen. Daar lopen er nog veel meer van rond.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij waren alle aanslagplegers in Europa tot nu toe mensen die in Europa geboren en getogen zijn.
Laten we ook niet doen alsof we ze importeren alsof het iPhones zijn en er veel vraag naar is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet per se relevant.
Het gaat om de giftige religieuze/culturele waarden die tot zulke acties leiden.
Meer daarvan importeren is niet verstandig.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kunduz_hospital_airstrikequote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. De VS houdt echt rekening met rules of engagement, en die kent Rusland niet. De VS bombardeert nu bijvoorbeeld rond Manbij en voert daar precisiebombardementen uit.
Russen gooien lukraak bommen op wijken met FSA strijders rond Aleppo. Er is een hele andere benadering die er voor zorgt dat Russen wel ziekenhuizen platgooien en de VS niet.
Die verlenging wordt er hoe dan ook door geramd. Maar ik ben wel benieuwd of er inderdaad nog een balans wordt opgemaakt tussendoor. Wat heeft het opgeleverd?quote:
Men had Algerije gewoon volledig moeten ruimen of behouden toentertijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:32 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Tja, met halfzachte maatregelen was het natuurlijk wachten op een volgende aanslag. Ik denk dat het kwestie van tijd wordt voordat Frankrijk een politiestaat wordt waarin Noord-Afrikanen hard zullen worden aangepakt. Deze aanslagen versnellen dat proces.
Nee, ze zijn allemaal hier geboren en opgegroeid, een product van onze maatschappij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:32 schreef Eufonie het volgende:
[..]
En ooit als immigrant hierheen gekomen, gezien het voor 80% Marokkanen en verder andere arabieren waren dus.
Oh helemaal mee eens, helemaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië, Qatar en de Emiraten hebben tot nu toe geen enkele vluchteling of “vluchteling” toegelaten. Dat zou je te denken moeten geven.
Ja bedtijdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:32 schreef heywoodu het volgende:
Weinig nieuws meer in het laatste uur volgens mij? Dan ga ik pitten, want een beetje welles-nietes lezen tussen extreemrechts en extreemlinks heb ik geen zin in
Hun voorouders wel, plus Marokkaans ofwel niet Europees.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal hier geboren en opgegroeid, een product van onze maatschappij.
... Dronestrikes ....?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. De VS houdt echt rekening met rules of engagement, en die kent Rusland niet. De VS bombardeert nu bijvoorbeeld rond Manbij en voert daar precisiebombardementen uit.
Russen gooien lukraak bommen op wijken met FSA strijders rond Aleppo. Er is een hele andere benadering die er voor zorgt dat Russen wel ziekenhuizen platgooien en de VS niet.
Niet bepaald. Ze leven gesegregeerd in hun buurten waar ze worden gehersenspoeld door andere islamieten. Het is een product van de islam. De Franse overheid steekt haar neus niet in religie: seculiere overheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal hier geboren en opgegroeid, een product van onze maatschappij.
Geen een die met de benenwagen door Europa trekt is nog een vluchteling. Dan is het een cherry pickende migrant. Dat kun je ze niet kwalijk nemen, maar je moet ze niet ongescreend toelaten met liederen en knuffelbijeenkomsten. Dat is helaas wel de realiteit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laten we ook niet doen alsof we ze importeren alsof het iPhones zijn en er veel vraag naar is.
Men vlucht vanwege een bepaalde reden, economische vluchtelingen eruit trappen, hetzelfde met extremisten die je al op een vroeg stadium kunt spotten, maar algeheel tegen vluchtelingen zijn is fout in mijn ogen.
Weet nog dat heel links Nederland het plaatje van het omgekomen jongetje op het strand overal plaatste.quote:
hoe kom je daar bij? Iig een paar gasten van de aanslagen op bataclan waren niet Europees.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Edward Joris was een Belg en Europeaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:34 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Hun voorouders wel, plus Marokkaans ofwel niet Europees.
Jawel joh. Is uitgebreid over bericht. Heb geen zin om ze allemaal op te zoeken want dat kun jij zelf.quote:
Anarchisten zijn net zo goed ongewenst.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Edward Joris was een Belg en Europeaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |