http://www.nu.nl/buitenla(...)en-aanslag-nice.htmlquote:Lokale justitie spreekt van zeker 60 doden na aanslag Nice
In het Franse Nice is donderdagavond een vrachtwagen op het publiek ingereden. Autoriteiten spreken van minstens zestig doden en honderd gewonden.
De inzittende in de vrachtwagen zou daarna in een vuurgevecht zijn geraakt met Franse anti-terreureenheden. De chauffeur van het voertuig is daarbij mogelijk gedood. Een tweede inzittende is mogelijk op de vlucht geslagen, melden verschillende media, maar officieel is dit nog niet bevestigd.
Na het incident, dat plaatsvond op het Promenade des Anglais, de boulevard van Nice, brak paniek uit en sloegen mensen op de vlucht. Op de boulevard waren veel mensen bijeen om te kijken naar een vuurwerkshow.
In de stad zijn veel mensen op de been vanwege Quatorze Juillet, de nationale feestdag van Frankrijk.
De autoriteiten hebben mensen opgeroepen om binnen te blijven. Op Twitter bieden verschillende inwoners uit Nice toeristen onderdak aan. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt uit of er Nederlanders betrokken zijn geraakt bij de aanslag.
De Franse president Francois Hollande is op weg naar Parijs voor een crisisoverleg.
Goede inhoudelijke post.quote:
Gelukkig is Thijs veilig.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:53:44Lees met afschuw wat er gebeurd is in Nice. Hou je taai, Frankrijk, hou je taai. reageer retweet
Rot eens op met deze bagger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GeenStijl en de FP
Wat een heerlijke mediums om je politieke mening te vormen![]()
lachwekkend figuur
Ja hallo.. dit is echt niet de schuld van IS hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan heb ik ook altijd een AK47 direct binnen handbereik inderdaad!
TAK is een groepje van afvallige PKK-ers. Volgens mij is de lijn Ocalan veel verstandiger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daarom steunt de beroemde pkk'er Karayilan TAK met zijn aanslagen zeker. Jullie moeten ook afgemaakt worden net als die andere terroristen
Gewoon zeggen dat iedereen lachwekkend is, dan lijk je heel slim. of zo.quote:
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:47:56@pvdmeersch witte vrachtwagen verscheen uit het niets in de mensenmassa en kwam 20m voor mijn neus tot stilstand. Vervolgens met pistool 1/2 reageer retweet
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:48:20@pvdmeersch uit het raam schoten gelost, sinds dat moment ben ik gaan rennen 2/2 reageer retweet
Media*quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GeenStijl en de FP
Wat een heerlijke mediums om je politieke mening te vormen![]()
lachwekkend figuur
Waarom zou ik?quote:
Ze kunnen alleen niet rijden inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja hallo.. dit is echt niet de schuld van IS hoor.
Islam is vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Truck rijdt over boulevard
* Politie vuurt
* Truck versneltSometimes I like to hang out with people who aren't that bright, you know, just to see how the other half lives.
Video in de tweet.twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:01:06BREAKING VIDEO: German citizen broadcasting the start of the attack as truck starts to pick up his speed https://t.co/Aiq9ABROoA reageer retweet
Pkk zijn ook terroristen die bomauto's gebruiken. pkk/IS/tak/al qaeeda tomatos tomatoes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
TAK is een groepje van afvallige PKK-ers. Volgens mij is de lijn Ocalan veel verstandiger.
Bedankt voor je doodsbedreiging trouwens, geen idee wie "jullie" zijn verder.
Nogmaals, off topique dus ik ga niet meer reageren. Het gaat niet over de PKK hier.
Dit.quote:
Turkije staat op nr 1.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef Nober het volgende:
Hoeveel staat het nu qua aanslagen tussen Frankrijk en Turkije sinds 1 augustus 2014.
Of over de Amerikaanse Oorlogsmachine.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef Triggershot het volgende:
Idd, laat het gebagger rondom PKK e.d. achterwege aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |