Jij bent niet goed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ga huilen dan.
Als er slachtoffers zijn in je sociale kring of een laag daarbuiten dan snap ik dat het binnenkomt. Dit zijn gewoon willekeurige mensen ergens op de wereld die op de verkeerde plek, tijd en plaats waren
Niets anders dan een rus, amerikaan, of turk die omkomt bij een aanslag.
Doe gewoon normaal.
Alsof ze zo'n feest volgend jaar niet meer vieren vanwege dit.quote:
Dafuq Parijs strategie dus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
GIJZELING ondertussen volgens le Dauphine:
Une prise d'otages serait en cours au Buffalo Grill de Nice, d'après les comptes Twitter d'anciens élèves de l'école de journalisme de Nice.
Wat er voor mij niet willekeurig aan is, is dat ik daar ook had kunnen lopen op dat moment, op familie of vrienden. En daar sta je dan bij stil. Op een plein in Baghdad is daar toch minder kans van.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ga huilen dan.
Als er slachtoffers zijn in je sociale kring of een laag daarbuiten dan snap ik dat het binnenkomt. Dit zijn gewoon willekeurige mensen ergens op de wereld die op de verkeerde plek, tijd en plaats waren
Niets anders dan een rus, amerikaan, of turk die omkomt bij een aanslag.
Doe gewoon normaal.
Maar als t buiten Europa was geweest was t ook niet BREAKING geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ach het is niet in Nederland. Niet zo erg dus.
twitter:davidamar9 twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:43:24Hostage situation in nice hotel meridien. reageer retweet
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:38:48@pvdmeersch het gebeurde 20 meter voor mijn neus, man reed met vrachtwagen publiek in en trok vervolgens een pistool en loste schoten reageer retweet
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:38:48@pvdmeersch het gebeurde 20 meter voor mijn neus, man reed met vrachtwagen publiek in en trok vervolgens een pistool en loste schoten reageer retweet
Klopt, in die zandbak gebeurt het elke dag... de grens tussen het midden oosten en europa is niet alleen de grens tussen he tmidden oosten en europa, het is ook de grens tussen barbaren en beschaving.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:47 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
[..]
Maar als t buiten Europa was geweest was t ook niet BREAKING geweest.
Carmageddon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En toch vind ik dit plaatje net uit een videogame komen...
Voor jou:quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:47 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
[..]
Maar als t buiten Europa was geweest was t ook niet BREAKING geweest.
hmmm, van binnenuit dus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:48 schreef noodgang het volgende:
Nou nou nou. Door dit soort opmerkingen en gedachtegangen wordt het er ook niet beter van he?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, in die zandbak gebeurt het elke dag... de grens tussen het midden oosten en europa is niet alleen de grens tussen he tmidden oosten en europa, het is ook de grens tussen barbaren en beschaving.
Dit!quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:
De plaatjes van lichamen op de grond mogen gewoon onder een spoiler.
En waarschuwen wat voor beelden het zijn misstaat ook niet.
Die was ook bang voor een aanslag.quote:
Wat het spectaculairste klinkt.quote:
Rot op met je kutplaatjes.quote:
Alsof je dat skelet ooit kan raken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was ook bang voor een aanslag.
Een vrachtwagen die bewust op mensen inrijdt waarna er geschoten wordt. Wat denk je zelf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |