Angst is sowieso groot tegenwoordig, er hoeft maar iemand te schreeuwen en iedereen begint te rennenquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:40 schreef KaBuf het volgende:
Wat ze nu op CNN laten zien, al die mensen rennen.
quote:
Le Dauphine heeft het over meerdere dozijnen aan doden.quote:
Conclusie's trekken na zo weinig informatiequote:Op donderdag 14 juli 2016 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal wel weer z'on verwarde Fin wezen
Verwarde Finse Zweedquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Incident, vast geen vluchteling en ik denk dat de islam er niks mee te maken heeft
Die kans is zeer klein ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Incident, vast geen vluchteling en ik denk dat de islam er niks mee te maken heeft
Repost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Leandra op 14-07-2016 23:43:48 ]SOONY
Eerlijk gezegd acht ik de kans dat het wel zo is 99,99%.quote:
En toch vind ik dit plaatje net uit een videogame komen...quote:
Ga huilen dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
bij elke bom in t westen haast men om te zeggen "het is ook ergems anders hommeles hoor, mensen"
Dit soort mensen altijd. Ga gewoon weg.
Denk eerder 2de/3de generatie allochtoon, maar laten we het eerst maar even afwachten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Joe.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ga huilen dan.
Als er slachtoffers zijn in je sociale kring of een laag daarbuiten dan snap ik dat het binnenkomt. Dit zijn gewoon willekeurige mensen ergens op de wereld die op de verkeerde plek, tijd en plaats waren
Niets anders dan een rus, amerikaan, of turk die omkomt bij een aanslag.
Doe gewoon normaal.
Yup alhouwel bij Parijs duurde het ook even. En daarbij is dit weer iets nieuws met een truck.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je wel gelijk af waar de vervolgaanslagtactiek is die normaal wordt gehanteerd door terroristen, door toe te slaan op meerdere plekken
Welnee joh.quote:
Truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |