Nee, ik zit echt hier.quote:
frisse lucht of geurtje ?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
leuk, zo'n lucht ionisator voor 10 euro
Door het aanmaken van een elektrisch veld in dat apparaat, worden de moleculen geioniseerd zodat luchtvervuiling wordt tegengegaan. Rookgeur, geur van huisdieren enzo.quote:
en dat voor ¤ 10,00quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Door het aanmaken van een elektrisch veld in dat apparaat, worden de moleculen geioniseerd zodat luchtvervuiling wordt tegengegaan. Rookgeur, geur van huisdieren enzo.
En het ruikt al een berg frisser.
Ik dacht dat ze veel duurder zouden zijn.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze veel duurder zouden zijn.
Ik moest hem alleen even schoonmaken van binnen. Doekje, klaar
Dit is echt zo'n geniaal vergeten nummerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef ToT het volgende:
Fijne tunes man, oftewel: the beat is right on!
Ah!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n geniaal vergeten nummer![]()
1989 ergens?
Edit: 1988
Geef mij maar Guru Josh!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef knokkels het volgende:
Die sax is.. for lack of better words. Geil
Ja de kwaadwillenden hoeven echt geen explosieven of zo te hebben om aanslagen te plegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef just me het volgende:
wat een klotuh wereld is het toch aan het worden![]()
http://nos.nl/artikel/211(...)ionale-feestdag.html
Ik denk (te) vaak, in wat voor wereld gaan mijn kleinkinderen opgroeienquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de kwaadwillenden hoeven echt geen explosieven of zo te hebben om aanslagen te plegen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk (te) vaak, in wat voor wereld gaan mijn kleinkinderen opgroeien
egoïstisch, ik weet het
Bij dezequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef mij maar Guru Josh!
Of Epic Sax Guy!
Niet egoïstisch, realistisch. Helaas...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk (te) vaak, in wat voor wereld gaan mijn kleinkinderen opgroeien
egoïstisch, ik weet het
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef just me het volgende:
wat een klotuh wereld is het toch aan het worden![]()
http://nos.nl/artikel/211(...)ionale-feestdag.html
dus laten me maar volop genieten van de mooie dingen die er nog wel zijnquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
dus laten me maar volop genieten van de mooie dingen die er nog wel zijn
Tsja, new era of violence.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En reken maar dat dit erger en erger gaat worden...
Ja hoor, dat zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
dus laten me maar volop genieten van de mooie dingen die er nog wel zijn
Ik kan me er niet meer druk om maken. Allemaal keuzes. Er gaan de komende jaren nog veel meer onschuldige doden vallen. Allemaal het gevolg van onze (West-Europese) naïviteit, wat betreft het toelaten van grote groepen migranten en de veel te slappe strijd tegen de radicale islam.quote:
Mja maar degenen die omkomen hoeven niet per sé degenen zijn die voor dit leven zo gekozen hebben. Wie weet was een deel juist tegen open grenzen en het opvangen van zo veel vluchtelingen enz.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me er niet meer druk om maken. Allemaal keuzes. Er gaan de komende jaren nog veel meer onschuldige doden vallen. Allemaal het gevolg van onze (West-Europese) naïviteit, wat betreft het toelaten van grote groepen migranten en de veel te slappe strijd tegen de radicale islam.
Wen er maar aan, aan dit soort berichten. Het is eigenlijk een groot wonder dat er in Nederland nog steeds niks meer is gebeurd sinds de moord op Theo van Gogh. Kwestie van tijd, lijkt me.
Onschuldige mensen worden de dood in gejaagd omdat politici liever wegkijken, liever politiek-correct blijven en steeds meer (radicale) moslims deze kant op laten komen. Allemaal keuzes.
Tsja, sta je dan als burger tegenover zo'n nietsontziende mafkees...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar degenen die omkomen hoeven niet per sé degenen zijn die voor dit leven zo gekozen hebben. Wie weet was een deel juist tegen open grenzen en het opvangen van zo veel vluchtelingen enz.
Vond ik wel een passende in dit gevalquote:
Danku dankuquote:
Ik zeg toch ook niet dat degenen die omkomen hiervoor hebben gekozen? Dat zijn onschuldige doden. Degenen die hiervoor kiezen, zijn de Frau Merkels van deze wereld. Met hun "Wir schaffen das". En het zijn de vele naïeve wegkijkers die de politiek rijk is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar degenen die omkomen hoeven niet per sé degenen zijn die voor dit leven zo gekozen hebben. Wie weet was een deel juist tegen open grenzen en het opvangen van zo veel vluchtelingen enz.
http://bigstory.ap.org/ar(...)s-booby-trapped-carsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat degenen die omkomen hiervoor hebben gekozen? Dat zijn onschuldige doden. Degenen die hiervoor kiezen, zijn de Frau Merkels van deze wereld. Met hun "Wir schaffen das". En het zijn de vele naïeve wegkijkers die de politiek rijk is.
Ik ben benieuwd wanneer we horen wie de dader(s) is/zijn van deze, zoveelste aanslag. Je kunt er inmiddels bijna geld op inzetten dat deze persoon/personen allang bij de inlichtingendiensten in beeld waren. Of mogelijk zelfs al eens eerder zijn bestraft, met een - volgens onze maatstaven - "forse" straf.
Nee okee. Maar dat je je er niet meer druk om kan maken omdat het gevolg van een beleid is.....tja, dan zou ik sowieso politiek al helemaal niet meer gaan volgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat degenen die omkomen hiervoor hebben gekozen? Dat zijn onschuldige doden. Degenen die hiervoor kiezen, zijn de Frau Merkels van deze wereld. Met hun "Wir schaffen das". En het zijn de vele naïeve wegkijkers die de politiek rijk is.
Ik ben benieuwd wanneer we horen wie de dader(s) is/zijn van deze, zoveelste aanslag. Je kunt er inmiddels bijna geld op inzetten dat deze persoon/personen allang bij de inlichtingendiensten in beeld waren. Of mogelijk zelfs al eens eerder zijn bestraft, met een - volgens onze maatstaven - "forse" straf.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat het weer over muziek hebben.
Ben nog van NWS aan het afkicken, sorry.
ik ga mijn bed opzoeken, morgen voor ons weer een nieuwe dagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga mijn bed opzoeken, morgen voor ons weer een nieuwe dagtrustuh
mjah, wel begrijpelijk. Just when you thought it was over.......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga mijn bed opzoeken, morgen voor ons weer een nieuwe dagtrustuh
twitter:FlorisMeijer twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:32:53Afschuwelijk nieuws uit #Nice. Vreselijk ook dat velen verlekkert hard doorgaan met polariseren en schreeuwen op sociale media. #aanslag reageer retweet
twitter:Isa_HamStra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:32:52Toch baal ik er van dat deze aandacht niet uitgaat naar de aanslagen in Turkije & Baghdad begin deze maand, met alle respect naar #Nice reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Sommigen zijn alweer drukker met het veroordelen van andermans reactie dan met de daad zelf...twitter:FlorisMeijer twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:32:53Afschuwelijk nieuws uit #Nice. Vreselijk ook dat velen verlekkert hard doorgaan met polariseren en schreeuwen op sociale media. #aanslag reageer retweet
twitter:Isa_HamStra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:32:52Toch baal ik er van dat deze aandacht niet uitgaat naar de aanslagen in Turkije & Baghdad begin deze maand, met alle respect naar #Nice reageer retweet
.... echt, dit soort mensen.....
disclaimer: Heftig filmpje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Sommigen zijn alweer drukker met het veroordelen van andermans reactie dan met de daad zelf...twitter:FlorisMeijer twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:32:53Afschuwelijk nieuws uit #Nice. Vreselijk ook dat velen verlekkert hard doorgaan met polariseren en schreeuwen op sociale media. #aanslag reageer retweet
.... echt, dit soort mensen.....
SPOILER: disclaimer: Heftig filmpje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan die reply van die @maaike.
Hallo, het is een journalist hoor...Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Nederland zit vol met dit soort volk. Je hoeft niet ver te zoeken om ze tegen te komen; gewoon een paar deuren verder op dit forum.... complete colonnes van dit soort figuren daar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme zeg! Echt alsof je dit niet erg mag vinden, omdat dat de haat aanwakkert naar de groepering waar de daders deel van uit maken, en alsof aanslagen elders op de wereld in heel andere culturen niet minder erg zouden zijn.
Zo zie je maar weer: keuzes. Het uiterste vragen van politiemensen om het EK goed te beveiligen, (kennelijk) minder inzetten op 14-7 en voilá, het resultaat.twitter:RonEisenmann twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:32:36Politie Frankrijk had al geklaagd voor onmogelijke taak om na EK ook feesten 14/7 goed te beveiligen. #Nice #BastilleDay reageer retweet
Mjah, het lijkt me redelijk ingecalculeerd dat ze met een lagere bezetting zaten toen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland zit vol met dit soort volk. Je hoeft niet ver te zoeken om ze tegen te komen; gewoon een paar deuren verder op dit forum.... complete colonnes van dit soort figuren daar.
Een tweet die veel veelzeggender is, is deze:Zo zie je maar weer: keuzes. Het uiterste vragen van politiemensen om het EK goed te beveiligen, (kennelijk) minder inzetten op 14-7 en voilá, het resultaat.twitter:RonEisenmann twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:32:36Politie Frankrijk had al geklaagd voor onmogelijke taak om na EK ook feesten 14/7 goed te beveiligen. #Nice #BastilleDay reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |