Nog niet, maar wel het plan voor volgend jaar. Wel wat korter trouwens, week of 4-6.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:45 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ben wat aan't dagdromen om voordat F naar school gaat nog eens een lange reis te gaan maken (2 of 3 maanden). Is er iemand hier die ook wel eens zoiets heeft ondernomen?
ik had een tube van hier meegenomen.. reiswasmiddel van kruidvat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh, die reistubes staan ook heus wel bij de drogisterijen in het buitenland.
Ik was gewoon elke dag, dus ik koop altijd een grote fles voor een tientje.
Of action of kruidvat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:11 schreef Mariposas het volgende:
En geen (bad)handdoeken mee maar hydrofielen. En voor jezelf kan je zo'n hammam Handoek gebruiken. Oa te koop bij Hema.
Ja! Dat was mijn ontdekking van het jaar idd. Ik neem voortaan alleen nog maar grote hydrofielen mee op vakantie en geen handdoeken. Echt perfect, snel droog, groot, drogen goed af. Wij gebruiken ze zelf ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:11 schreef Mariposas het volgende:
En geen (bad)handdoeken mee maar hydrofielen. En voor jezelf kan je zo'n hammam Handoek gebruiken. Oa te koop bij Hema.
Heb ik daar gewoon gekocht idd, maar die zijn wel vaak duur in het buitenland. Net als potjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:31 schreef Mariposas het volgende:
Wow, zoveel luiers mee? Zijn die in het buitenland vaak een stuk duurder? Ik was van plan om op onze bestemming (Portugal) gewoon te kopen. Nouja als je plek genoeg hebt in je koffer snap ik het verder wel.
wij hebben de maxicosi meegenomen. Inderdaad afgeven bij de gate. Afhankelijk van het vliegveld waar je landt krijg je hem bij de gate of op de band weer terug. Groep 1 stoel weet ik niet, lijkt me eigenlijk niet dat het kind daarin kan in eht vliegtuig. Even op de website van de maatschappij kijken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:45 schreef Mineola het volgende:
Heeft iemand wel eens autostoeltjes meegenomen in het vliegtuig? Ik las op de site van de vliegtuigmaatschappij dat dat kon, maar gaat dat echt zo eenvoudig als het lijkt? (Maxicosi afgeven bij de gate, groep 1 stoel op de vliegtuigstoel en kind daarin?)
Serieuze vraag: waarom zou je dat willen? Je neemt ook je eigen auto niet mee in het vliegtuig (neem ik aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:45 schreef Mineola het volgende:
Heeft iemand wel eens autostoeltjes meegenomen in het vliegtuig? Ik las op de site van de vliegtuigmaatschappij dat dat kon, maar gaat dat echt zo eenvoudig als het lijkt? (Maxicosi afgeven bij de gate, groep 1 stoel op de vliegtuigstoel en kind daarin?)
idd, het paste gewoon en scheelde ons weer supermarktstressquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:31 schreef Mariposas het volgende:
Wow, zoveel luiers mee? Zijn die in het buitenland vaak een stuk duurder? Ik was van plan om op onze bestemming (Portugal) gewoon te kopen. Nouja als je plek genoeg hebt in je koffer snap ik het verder wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |