Pics van je tattooquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
denk niet dat ik nog een tat neem wat een drama weer
lolololquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:00 schreef badschaap het volgende:
Mensen vragen of ik wat meeneem voor de vluchtelingen, omdat ik morgen op vakantie ga naar griekenland![]()
Ik bedoel ten eerste die vluchtelingen, das niet mijn probleem.quote:
kloptquote:
zo warm is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is naar mij toe aan het fietsen.
Ik hoop dat ze niet verbrandt zo
de zon schijnt gewoon hoor, kan je altijd verbrandenquote:
ja okee maar denk dat je nu niet zo snel verbrand dan wanneer het 28 graden was geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
de zon schijnt gewoon hoor, kan je altijd verbranden
dat heeft er nou niets mee te makenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee maar denk dat je nu niet zo snel verbrand dan wanneer het 28 graden was geweest
Demon Knights was wel stoer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee nog niet
ben nu bezig met demon knights
pff bijna 100 euroquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Demon Knights was wel stoer.
Ik zie op MP een Absolute versie staan van Kingdom Come. Ik wil die wel enorm graag hebben, maar is zo duur.
Absolute versie is hardcover, heeft een hoesje en komt in een doos.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pff bijna 100 euro
maar wat is het verschil tussen een normale paperback en de absolute versie dan precies?
artwork ofzo?
Hailee heeft een nieuw nummerquote:
Love itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |