ik had 5km/5km maar toen ik erop klikte stond er 4.96/5kmquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang kan een ei in een broedmachine zitten? Want ik hoefde nog maar 400 meter maar nou is ie opeens leeg.
Je eerste zin is dan ook vrij logischquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik had 5km/5km maar toen ik erop klikte stond er 4.96/5km
had er ook eentje dat verdwenen was maar die kwam terug toen ik de volgende uitbroeide
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.
Er zijn ook WhatsApp groepen per team gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?
Het schijnt dat die zeldzame toch vaak op dezelfde plek spawnen. Dat wil niet zeggen dat ze daar ook altijd te vinden zijn, maar je kans is dan groter dat je er daar wel één vindt dan elders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.
5 minuten later.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Myraela het volgende:
Net ook twee jongetjes die enthousiast vroegen welk team wij waren en wat onze Pokemons waren.
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:06 schreef picodealion het volgende:
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.
We waren van het goede team, anders hadden ze vast onze telefoon in de sloot gegooid.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ]
Hier bij het water altijd dezelfde psyduck op dezelfde plek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.
hahahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:32 schreef Maraca het volgende:
Kun je geen Pokemon ruilen, zoals vroegah?
[ afbeelding ]
CP?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:21 schreef probeer het volgende:
Charmander uit een 10k ei. Nu baal ik er niet meer zo van dat ik in het begin bulbasaur gekozen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |