Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik had een Weedle.
Hahaha wat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik had een Weedle.
Uit 5k kwam bij mij ook een zubatquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Weedle. EEN FCKING WEEDLE. 10KM GELOPEN VOOR EEN FUCKING WEEEDLEquote:
Is ook, je krijgt geen weedle of rattata uit 10.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Ja. Weedle. EEN FCKING WEEDLE. 10KM GELOPEN VOOR EEN FUCKING WEEEDLE
Tell that to my 485cp Weedle.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is ook, je krijgt geen weedle of rattata uit 10.
Hihi.. Hm, wel pechquote:
is wel een hele sterke weedle hequote:
Weedle Evo levert max 50CP op -.-quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
is wel een hele sterke weedle he
als je die powerd upped en evolueert
Letterlijk, ja. De oprichter van Niantic heeft eerder samen met Google een easter egg voor 1 april gemaakt, namelijk dat je Pokémon op Google Maps kon vinden. Zo kwam hij deels op het idee voor dit spel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:51 schreef KingRadler het volgende:
Pokemon Go is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap van Google
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Letterlijk, ja. De oprichter van Niantic heeft eerder samen met Google een easter egg voor 1 april gemaakt, namelijk dat je Pokémon op Google Maps kon vinden. Zo kwam hij deels op het idee voor dit spel.
Nog nooit iets in mijn huis (of vlak er bij) gevonden. Voor de eerste pokestop moet ik ook al best een eind lopen/fietsen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:45 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu een weedle in m'n woonkamer. Lekker lui vanaf de bank in plaats van 10km lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |