Gisteren had ik een pigeotto of zo gevangen en toen bleef die vasthangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef firecow het volgende:
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch
Algemeen of nu specifiek? Want 's avonds zijn de servers nogal zwaar belast en kan inloggen tricky zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef -mosrednA het volgende:
Iemand enig idee hoe ik kan inloggen?
Overal kattenhaar?quote:
weejoquote:
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
weejois gewoon niet meer eerlijk. Zit ik hier met 5 pokestops in een straal van 2km
hoe doe je dat? Slepen ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.
Hier nog een gymtip:
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?quote:
Staat erbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?
Dank je wel
naar een andere provincie gaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weet iemand in Limburg nog leuke spots (zuid limburg) waar wat leuke pokemon zitten. Word gek van de pidgeys en ratatas:P
Niet zeuren. Ik had een Weedle.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:30 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg een Magmar uit mijn 10k ei.De enige die ik al had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |