Staat toch bij die medaille als het goed is?quote:
Oh echt? Had ik geen idee van.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat toch bij die medaille als het goed is?
Net weer even drie nieuwe pokemons gevangen: doduo, oddish en bulbasaur
Er verschijnt als het goed is wel een extra pokemon in je verzameling, ook al mis je het uitkomen van het ei. Ff zoeken welke het is, alleenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef firecow het volgende:
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch
gewoon in je journal kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er verschijnt als het goed is wel een extra pokemon in je verzameling, ook al mis je het uitkomen van het ei. Ff zoeken welke het is, alleen
Gisteren had ik een pigeotto of zo gevangen en toen bleef die vasthangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef firecow het volgende:
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch
Algemeen of nu specifiek? Want 's avonds zijn de servers nogal zwaar belast en kan inloggen tricky zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef -mosrednA het volgende:
Iemand enig idee hoe ik kan inloggen?
Overal kattenhaar?quote:
weejoquote:
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
weejois gewoon niet meer eerlijk. Zit ik hier met 5 pokestops in een straal van 2km
hoe doe je dat? Slepen ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.
Hier nog een gymtip:
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?quote:
Staat erbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?
Dank je wel
naar een andere provincie gaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weet iemand in Limburg nog leuke spots (zuid limburg) waar wat leuke pokemon zitten. Word gek van de pidgeys en ratatas:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |