Je moet ze XS vangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb er ook al shitload gevangen en kreeg opeens medallle van caught 3 ratata
"- Er is geen beschikbaarheid om je telefoon op te laden, wel zullen er voldoende powerbanks te koop zijn!"quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:30 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik wilde eigenlijk wachten op de officiële release in Nederland, maar ik kon toch niet wachten![]()
Vanmiddag even een kort rondje gedaan. Niet echt hele bijzondere Pokémon gevangen, maar het was toch best leuk.
Weet iemand overigens ongeveer een indicatie van de afstand die respectievelijk 1, 2 of 3 voetafdrukken inhoudt?
Kijk dan in je logboek en dan zie je dat je items wel gehad hebt. Als je de app reboot zie dat ze dan ook paars zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:43 schreef Cici het volgende:
Paar keer gehad dat ik bij een pokestop kwam en de melding kreeg het een andere keer te proberen...
Nee, geprobeerd, blijft blauw...quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk dan in je logboek en dan zie je dat je items wel gehad hebt. Als je de app reboot zie dat ze dan ook paars zijn
Of je wint er gewoon eentje gratis.quote:
ah thnxquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of je wint er gewoon eentje gratis.
POK / Win een power bank van Banggood en vang nóg meer Pokémon!
Ik weet niet of dat invloed zou hebben of hoe mensen uitkijken, maar ik krijg heel sterk het idee dat ze heel bewust hebben gekozen de spelers zoveel mogelijk zelf uit te laten vogelen. Totaal geen instructies, gewoon een app en gaan. Maakt het wel avontuurlijk, wat vast de bedoeling was.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:35 schreef redboyke het volgende:
vind dat ze op z'n minst een pijltje hadden kunnen zetten ofzo dat je weet ok ben in de juiste richting. maar anders zouden mensen zich wss continue zot staren op dat pijltje en nietmeer op de weg letten.
Heuy die heb ik ook, goeie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of je wint er gewoon eentje gratis.
POK / Win een power bank van Banggood en vang nóg meer Pokémon!
Staat toch bij die medaille als het goed is?quote:
Oh echt? Had ik geen idee van.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat toch bij die medaille als het goed is?
Net weer even drie nieuwe pokemons gevangen: doduo, oddish en bulbasaur
Er verschijnt als het goed is wel een extra pokemon in je verzameling, ook al mis je het uitkomen van het ei. Ff zoeken welke het is, alleenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef firecow het volgende:
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch
gewoon in je journal kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er verschijnt als het goed is wel een extra pokemon in je verzameling, ook al mis je het uitkomen van het ei. Ff zoeken welke het is, alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |