Net in binnenstad deventer;quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindt
Ik zag wel zo'n pony op 3 voetprintjes afstand (bij weilanden, heel toepasselijk) en die heb ik nog niet, maar het regende hard en dus maar niet gaan zoeken. En ik begrijp nog steeds niet hoe je kan bepalen welke kant je op moet lopen, want hoe ik ook draai, maakt niets uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindt
Had ik gister ook. Bugje denk ik?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstje
Soms zie je de animatie net dat een ei uitkomt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstje
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.
Moet wel zeggen dat ik nog niet echt gelopen heb in het centrum. Voornamelijk op mijn werk en vanmiddag dichtbij mijn werk op een plek met 3 pokestops en waar alle 3 lures warenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Net in binnenstad deventer;
Pikachu
HitmonLee
Dratini
Kadabra
Slopoke
je selecteert de pokemon die je wil rechtsvanonder en dan maak je paar stapjes in een richting als er een groene rand rond dat vakje komt stap je in de goeie richting.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag wel zo'n pony op 3 voetprintjes afstand (bij weilanden, heel toepasselijk) en die heb ik nog niet, maar het regende hard en dus maar niet gaan zoeken. En ik begrijp nog steeds niet hoe je kan bepalen welke kant je op moet lopen, want hoe ik ook draai, maakt niets uit.
Dat is ook niet waar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
je selecteert de pokemon die je wil rechtsvanonder en dan maak je paar stapjes in een richting als er een groene rand rond dat vakje komt stap je in de goeie richting.
ik bedoel dat ik dan 2 keer na elkaar zo'n animatie kreeg dat er een ei uitbroeitquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
Bug inderdaad.
Als dat bij m'n 10km ei gebeurt, word ik boos.
[..]
Snap ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik dan 2 keer na elkaar zo'n animatie kreeg dat er een ei uitbroeit
de eerste was een tentacool en de andere was een para
Ik ga hopenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef FrauMilena het volgende:
https://www.facebook.com/events/597924420367680/![]()
ik heb er ook al shitload gevangen en kreeg opeens medallle van caught 3 ratataquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
btw, ik heb al 30+ rattatas gevangen. Bij de YOungster Medal staat 6.
Anecdotally, the figure I’ve seen repeated the most is that 1 pawprint = 50 meters of distance, but there’s actually no consensus on that. Serebii, the web’s leading Pokemon resource online, says 1 pawprint is 20 meters, 2 is 100 meters, and 3 is 1 kilometer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:30 schreef Vox_Populi het volgende:
....
Weet iemand overigens ongeveer een indicatie van de afstand die respectievelijk 1, 2 of 3 voetafdrukken inhoudt?
Ik heb ook al allemaal andere getallen gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Anecdotally, the figure I’ve seen repeated the most is that 1 pawprint = 50 meters of distance, but there’s actually no consensus on that. Serebii, the web’s leading Pokemon resource online, says 1 pawprint is 20 meters, 2 is 100 meters, and 3 is 1 kilometer.
Serebii is toch wel een soort van standaard voor alles gerelateerd aan Pokémon. Ik houd het dan ook liever bij de bewering die ze maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook al allemaal andere getallen gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |