Zoeken is gewoon ruk, je kan de Ingress app pakken en kijken waar je de meeste powerpuntjes ziet, daar spwawnen vaak pokemonquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat een anticlimax, sorry voor de dooie pidgey dan.
En vervolgens moet je een jaar wachten waarna er niks mee wordt gedaan, zelfs al is het te zien op google streetview.quote:
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgt
De nieuwe update is wel al beter, tbh.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.
Lijkt wel of het systeem dan blijft hangen op de laatste afhandelig (net als die 1HP bug bij de Gyms).
Afgezien van dat is de afstandsmeting gewoon ruk.
Dan ook hoor;)quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.
Wel veel candy.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijg ik potverdikkeme een Eevee uit mijn 10k ei
Dan toch eens beter opletten volgende keer.quote:
Het is gewoon een refresh. Die vind veelal plaats op de achtergrond. De lijst die jij ziet is niet de complete lijst. Je kan er immers maar 9 zien. Er zijn echter wel meer dan 9 pokemon in de buurt. The pulsing box is al sinds dag 1 verklaard tot bullshit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt dat lichtje er dan niet als je er meerdere ziet.
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zullen er mensen met de vierdaagse meelopen met powerbank en telefoon in de handen?
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zullen er mensen met de vierdaagse meelopen met powerbank en telefoon in de handen?
En dan plots stoppenquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Wat als bij een van de grote podia in de stad een Charizard op duikt. Daar sterven mensen in de verdrukkingquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:01 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan plots stoppenMensen in domino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |