Is met Ingress niet anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.
Dit wist ik niet... Ging altijd op de gok ergens heen. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1 selecteer pokemon uit het menu met de stapjes.
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.
Welke telefoon heb je en hoe oud issie?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Powerbank lijk ik niet nodig te zijn. Na 2 uur lopen was ik iets minder dan de helft kwijt van mijn batterij en mijn tegoed was ook nauwelijks op gegaan.
Jiayu S3 (toestel uit China). Heb hem in september een jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je en hoe oud issie?
Ik las het ook pas gisteren, het maakt het wel een stuk makkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:16 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet... Ging altijd op de gok ergens heen. Thanks voor de tip
Potion?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe genees ik mijn gehavende pokemon?
Pokeball -> Items -> Potion -> Selecteer Pokemon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Good lord...... Jij bent een held!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1 selecteer pokemon uit het menu met de stapjes.
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.
Naar je rugzak gaan en daar of de potion aanklikken of dat Revive ding.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Oh prettig ding wel dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jiayu S3 (toestel uit China). Heb hem in september een jaar.
Ik had ¤14,75 tegoed en nu nog ¤14,25. Mijn belminuten en mb's krijg ik als een bedrag.
bij mij zat er een Rattata inquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt mijn 5 km ei snel uit. Ik heb nu 9 eieren dus kan niet meer opslaan.
En na 2 uur ben ik er ook wel weer even klaar mee dus dat scheelt. En als ik echt een stuk van huis ga en daar ook blijf dan neem ik mijn oplader wel mee in vervolgquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh prettig ding wel dan.Ik heb sinds 1,5 jaar een iPhone 6 en die loopt toch wel leeg na een tijd. Heb standaard een powerbank bij me dus heb er verder geen last van maar toch.
Thnx 44rdbei. Lief van je!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik las het ook pas gisteren, het maakt het wel een stuk makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |