Team geel is gay, net als roodquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:43 schreef AF_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat niemand gekozen heeft voor team geel?
Helemaal mee eens. Maar wel opvallendquote:
Kom blauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wut echt waar? Nu voel ik me zo dom hahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
2 uur gelopen, vooral door de oude dierentuin. Dit heb ik gevangen:
[ afbeelding ]
Vanavond nog even een rondje lopen en door het centrum. In de oude dierentuin waren meerdere groepjes te vinden rondom allemaal Lure's:Whehehe, dit beeld is inmiddels zo herkenbaar.. pokemontrainers everywhere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voltorbs.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met het vangen van Pidgey, Rattata en Weedle
Die heb ik allemaal achter gelaten in de dierentuin, heb ik al wel genoeg van. Wel p.o. een rattata geovuleerdquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met het vangen van Pidgey, Rattata en Weedle
Wow , ik ben 2x een voltorb tegengekomen. Woon jij bij een of ander bedrijf die electriciteit opwektquote:
Dat heb ik geprobeerd maar er gaat gewoon een Pokéball af.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!
Als je snel wil levelen moet je die eigenlijk juist vangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal achter gelaten in de dierentuin, heb ik al wel genoeg van. Wel p.o. een rattata geovuleerd
Ik heb er wel wat hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je snel wil levelen moet je die eigenlijk juist vangen.
Nee, gewoon in een normale buurt met allemaal huizen en een winkelstraat verderop.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow , ik ben 2x een voltorb tegengekomen. Woon jij bij een of ander bedrijf die electriciteit opwekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |