Uhm ik weet het niet hoor. Ik moet die optie gewoon aanhebben staan als ik gps fake aan wil zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat klopt als je gps spooft zonder root moet je in je settings mock gps location aanzetten. Als je geroot heb kan je die uitlaten en zien ze dus niks.
Nice, lastpostenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier level 15 en 66 verschillende.
Zeuren over loopholes terwijl we op dit moment allemaal het spel via een loophole spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef Zelfscanner het volgende:
Straks worden alle mensen zomaar gebanned omdat hun GPS slecht werkt door mensen zoals jou
Vooral heel veel pidgey's, weedle's en caterpie's sparen, vervolgens een lucky egg aanzetten en alles evolueren. Dat bracht mij net van level 18,5 naar 20quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nice! Wat heb je vooral gedaan om te levelen?
Ik ben level 9maar ben nog bezig met pidgeys sparen.
Ik heb dit denk ik overgeslagen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vooral heel veel pidgey's, weedle's en caterpie's sparen, vervolgens een lucky egg aanzetten en alles evolueren. Dat bracht mij net van level 18,5 naar 20
Yep, vanmiddag ook gedaan. Van 13.5 naar 16 in een half uurtjequote:Op donderdag 14 juli 2016 17:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vooral heel veel pidgey's, weedle's en caterpie's sparen, vervolgens een lucky egg aanzetten en alles evolueren. Dat bracht mij net van level 18,5 naar 20
heb ik al een keer gehad maar is niks manquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Account maken bij Ingress.
En ingress gaan spelen omdat het leuker is.
Heb je je telefoon geroot ? Zo niet dan klopt het wel wat je zegt maar wordt je zeker geband. Ik kan hem uitlaten omdat ik mijn telefoon geroot heb en mijn fake gps komt niet uit de playstore.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Uhm ik weet het niet hoor. Ik moet die optie gewoon aanhebben staan als ik gps fake aan wil zetten.
Met een lucky egg heb je 30 minuten lang dubbele XP.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb dit denk ik overgeslagen.
Wat is dat lucky egg?
30 minuten lang dubbele XPquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb dit denk ik overgeslagen.
Wat is dat lucky egg?
Sick.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Yep, vanmiddag ook gedaan. Van 13.5 naar 16 in een half uurtje
Aha, dus op dat moment moet je de candy's gebruiken en evoluerenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met een lucky egg heb je 30 minuten lang dubbele XP.
Alleen evolueren. Een power-up levert geen XP op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Aha, dus op dat moment moet je de candy's gebruiken en evolueren
Laat ik voorop stellen dat ik het niet gebruik voor dit spel. Maar mijn tel is wel geroot. En toch zonder aanvinken weigert het dienst te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb je je telefoon geroot ? Zo niet dan klopt het wel wat je zegt maar wordt je zeker geband. Ik kan hem uitlaten omdat ik mijn telefoon geroot heb en mijn fake gps komt niet uit de playstore.
Van geen enkele pokestop?quote:
Zodra ik level 5 was kreeg ik er vrijwel meteen 9 stuks bij de stoptquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van geen enkele pokestop?
Hmm. Vreemd. Heb er toch wel redelik wat gekregen. Blijven proberen dan maar!
Ik broed ze alleen niet zo snel uit, want weinig tijd gehad om eens echt te gaan lopen en hunten. Na de vakantie dan maar! Ik ga dan wel 150km lopen, maar dan heb ik m'n accu nodig om niet te verdwalen
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 9. Telkens maxed out.
Pokemon-eggs != lucky eggsquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zodra ik level 5 was kreeg ik er vrijwel meteen 9 stuks bij de stopt
Ligt waarschijnlijk aan de app die je gebruikt dan. Die setting is niks mis mee en normaal gezien moet je die ook aanhebben maar games als deze maken daar gebruik van waardoor ze je doorhebben. De app die ik gebruik werkt prima zonder die setting.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik het niet gebruik voor dit spel. Maar mijn tel is wel geroot. En toch zonder aanvinken weigert het dienst te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |