Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.quote:
Net 25 km van werk naar huis gereden. De Weezing die in de buurt zou zitten, bleef keurig 'in de buurt'quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Soms blijven ze gewoon in de buurt terwijl ze weg zijn. Als er geen vervangende pokémon voor zijn, blijven ze vaak staan.
Ja Sjemmert, heel goed van je dat jij je vrijwillig hebt opgeofferd om even vals te spelen!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.
O nu is het 'testen'quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat niet dan ? Ben je nu niet blij dat het anti spoof systeem blijkbaar best goed werkt. Als ik weer kan spelen ga ik wel weer verder testen met de juiste instellingen. Ben er nu vrij zeker van dat met de juiste instellingen ze het niet kunnen traceren. Maar maak 1 fout en ze bannen direct.
Dat had ik je van te voren ook best kunnen vertellen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Op Reddit was een developer die aangaf dat bij gps spoofing een mock locatie wordt door gegeven, met het woord mock in de titel. Dus tenzij je dat kan omzeilen, blijf je de lul.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Sjemmert het volgende:
Ben er al achter waarom het fout ging locatie bepaling stond op hoge precisie dan gebruikt ie gps wifi en mobiele netwerken om locatie te schatten. Die had op alleen gps moeten staan om te voorkomen dat de app andere gegevens kan gebruiken om mijn echte locatie te bepalen. Stomme fout van mij gister stond die nog op alleen gps maar blijkbaar reset dat zich bij opnieuw opstarten ofzo.
Dit soort mensen heb je met elk spel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Doe gewoon niet sneu. Op die manier is er toch geen 'eer' aan te behalen. Waarom speel je dan?
In de shop, rechtsboven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:27 schreef redboyke het volgende:
waar kan je dust claimen van je gym?
[ afbeelding ]
Dat klopt als je gps spooft zonder root moet je in je developer settings mock gps location aanzetten. Als je geroot heb kan je die uitlaten en zien ze dus niks.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Op Reddit was een developer die aangaf dat bij gps spoofing een mock locatie wordt door gegeven, met het woord mock in de titel. Dus tenzij je dat kan omzeilen, blijf je de lul.
Ik speel ook gewoon buiten met anderen maar als ik thuis ben en geen zin heb om naar buiten te gaan doe ik het zo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Doe gewoon niet sneu. Op die manier is er toch geen 'eer' aan te behalen. Waarom speel je dan?
Hier level 15 en 66 verschillende.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ben lvl 14 en heb 47 unieke pokemon
Eer halen uit het vangen van Pokémons.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ooooh ok, nee dan is het goedquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon buiten met anderen maar als ik thuis ben en geen zin heb om naar buiten te gaan doe ik het zo.
Dus als het te koud wordt dan loop je alleen maar te spoofen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon buiten met anderen maar als ik thuis ben en geen zin heb om naar buiten te gaan doe ik het zo.
Account maken bij Ingress.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:32 schreef RRuben het volgende:
Kan je nog verder uitzoomen? Ben wel benieuwd hoeveel stops er in de rest van de stad zit. Want hier is het spel bijna onspeelbaar, heb gewoon nooit genoeg pokeballs
1x naar het centrum en je hebt er 300.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:32 schreef RRuben het volgende:
Kan je nog verder uitzoomen? Ben wel benieuwd hoeveel stops er in de rest van de stad zit. Want hier is het spel bijna onspeelbaar, heb gewoon nooit genoeg pokeballs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |