Jij maakt dit topic.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:43 schreef polderturk het volgende:
Waar zijn de mensen die anaal aan het bloeden waren omdat Umar vast zat voor het beledigen van Erdogan? Zullen we nu net zoveel ophef krijgen?
http://www.nu.nl/algemeen(...)illem-alexander.html
Dat is zeer bedreigend.quote:Hij maakte de koning op Facebook uit voor "moordernaar, verkrachter en een dief".
Ook plaatste hij een bewerkte foto van een executie van terreurgroep Islamitische Staat, waarop het hoofd van gevangene was vervangen door dat van Willem-Alexander.
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:43 schreef polderturk het volgende:
Waar zijn de mensen die anaal aan het bloeden waren omdat Umar vast zat voor het beledigen van Erdogan? Zullen we nu net zoveel ophef krijgen?
Ja dat gaat wel wat verder, overigens ben ik van mening dat die straf niet nodig was.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Voor 'fuck de Koning' of 'fuck Erdogan' hoor je niet de cel in te gaan. Deze meneer ging wel enkele stappen verder.
[..]
Dat is zeer bedreigend.
Belediging is een understatement van wat die gek heeft gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:43 schreef polderturk het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Die reacties![]()
![]()
http://www.nujij.nl/algem(...)illem.36566599.lynkx
Dat lijkt me toch genieten een werkdag lang dit soort reacties bijhouden.quote:Verwijderd door redactie
Ik mag Erdogan totaal niet. Voor mij maakt het niet uit of hij beledigd wordt. Echter, hoe er in Nederland totaal hysterisch gereageerd werd sloeg nergens op. De hysterische reacties werden gevoed door moslimhaat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:05 schreef Chewie het volgende:
Ik begrijp die drang ook niet van nationalistische Turken, die hier wonen, om zo fel te reageren als het staatshoofd van Turkije beledigt word.
Het is niet eens je staatshoofd en al zou die dat wel zijn wat maakt het voor jou nu uit dat die man beledigt word? Het is geen kritiek of belediging op dat land maar domweg op de idioot die door de stemgerechtigden van dat land gekozen is.
Welke hysterie? Op social media en gewone media? Die neem ik al niet serieus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik mag Erdogan totaal niet. Voor mij maakt het niet uit of hij beledigd wordt. Echter, hoe er in Nederland totaal hysterisch gereageerd werd sloeg nergens op. De hysterische reacties werden gevoed door moslimhaat.
Die Turken hier lopen met een minderwaardigheidscomplex rond. Laag IQ, en veelal in een uitkering. Het zijn een beetje van die dommige losertypjes. Dat nationalisme uit Turkije gebruiken ze om die leegte te vullen. Voor de Turkse staat zijn het slaafjes voor het in het leger om als kanonnenvoer te dienen aan het oostfront. Of die slaafjes kopen het af, = cash voor de staat. Win-win voor de staat dus, vandaar dat ze dat misplaatste nationalisme zo aanwakkeren met die enge clubjes als de grijze wolven. Die turken hier gaan toch niet naar Turkije, omdat ze daar geen uitkering krijgen en de bevolking ziet ze ook niet voor volledig Turks aan. Ze zijn nederlandser dan ze zelf denken, en hun beheersing van de Turkse taal laat te wensen over.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:05 schreef Chewie het volgende:
Ik begrijp die drang ook niet van nationalistische Turken, die hier wonen, om zo fel te reageren als het staatshoofd van Turkije beledigt word.
Het is niet eens je staatshoofd en al zou die dat wel zijn wat maakt het voor jou nu uit dat die man beledigt word? Het is geen kritiek of belediging op dat land maar domweg op de idioot die door de stemgerechtigden van dat land gekozen is.
Alleen gebruik je een beetje verkeerd voorbeeld om de zogenaamde hypocrisie aan te tonen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik mag Erdogan totaal niet. Voor mij maakt het niet uit of hij beledigd wordt. Echter, hoe er in Nederland totaal hysterisch gereageerd werd sloeg nergens op. De hysterische reacties werden gevoed door moslimhaat.
Ow wat erg. Hij had hem "moordenaar, verkrachter en een dief" genoemd. Vreselijk. Hij had ook nog eens een foto met hem gefotoshoped. Daar heeft hij dertig dagen voor gekregen. In het ene geval ga je wekenlang een heel land en volk weken lang besmeuren. In het andere geval houd je je lippen op elkaar. Pure hypocrisie. Geef nu maar toe dat er een mate van hypocrisie in zit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alleen gebruik je een beetje verkeerd voorbeeld om de zogenaamde hypocrisie aan te tonen.
Niet dat ik het eens ben met de veroordeling maar dit ging wel iets verder dan waar Erdogan mee beledigt werd. De beledigingen richting het adres van Erdogan zijn van het niveau Lucky TV en daar haalt elk normaal denkend mens zijn schouder over op.
Sinds wanneer mag je mensen bedreigen dan? Staatshoofd of niet. Doe niet zo ongelooflijk dom om te proberen een punt te maken dat er niet is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:19 schreef polderturk het volgende:
Waar zijn de voorvechters van het vrije woord?
De veroordeling is niet voor bedreiging, maar voor belediging.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je mensen bedreigen dan? Staatshoofd of niet. Doe niet zo ongelooflijk dom om te proberen een punt te maken dat er niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |