abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163732723
Waar zijn de mensen die anaal aan het bloeden waren omdat Umar vast zat voor het beledigen van Erdogan? Zullen we nu net zoveel ophef krijgen?

http://www.nu.nl/algemeen(...)illem-alexander.html
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:49:59 #2
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163732850
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:43 schreef polderturk het volgende:
Waar zijn de mensen die anaal aan het bloeden waren omdat Umar vast zat voor het beledigen van Erdogan? Zullen we nu net zoveel ophef krijgen?

Jij maakt dit topic.
Wat vind jij hiervan?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:50:03 #3
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_163732854
Voor 'fuck de Koning' of 'fuck Erdogan' hoor je niet de cel in te gaan. Deze meneer ging wel enkele stappen verder.
quote:
Hij maakte de koning op Facebook uit voor "moordernaar, verkrachter en een dief".

Ook plaatste hij een bewerkte foto van een executie van terreurgroep Islamitische Staat, waarop het hoofd van gevangene was vervangen door dat van Willem-Alexander.
Dat is zeer bedreigend.
pi_163732873
quote:

Wat mij betreft wel.
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:52:09 #5
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163732910
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163732925
Als het om de belediging zou gaan is het belachelijk, maar het zal wel om bedreiging gaan vanwege de foto.
pi_163732933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Voor 'fuck de Koning' of 'fuck Erdogan' hoor je niet de cel in te gaan. Deze meneer ging wel enkele stappen verder.

[..]

Dat is zeer bedreigend.
Ja dat gaat wel wat verder, overigens ben ik van mening dat die straf niet nodig was.

Maar duidelijk dus weer een faaltopic van een ultranationalistische Turk die liever niet in Turkije wil wonen.
pi_163732962
quote:

Belediging is een understatement van wat die gek heeft gedaan.

Slotje
pi_163733025
Een Turk uit Kampen notabene. Dit is een hoax :')
pi_163733175
Ik begrijp die drang ook niet van nationalistische Turken, die hier wonen, om zo fel te reageren als het staatshoofd van Turkije beledigt word.

Het is niet eens je staatshoofd en al zou die dat wel zijn wat maakt het voor jou nu uit dat die man beledigt word? Het is geen kritiek of belediging op dat land maar domweg op de idioot die door de stemgerechtigden van dat land gekozen is.
pi_163733185
Is het huis al beklad met 'varken' en 'homo'?
pi_163733228
Goh, typisch .. Weer een 'ja maar zij doen ook iets fout' post van TS.
"Pools are perfect for holding water"
pi_163733294
quote:
quote:
Verwijderd door redactie
Dat lijkt me toch genieten een werkdag lang dit soort reacties bijhouden.
pi_163733517
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:05 schreef Chewie het volgende:
Ik begrijp die drang ook niet van nationalistische Turken, die hier wonen, om zo fel te reageren als het staatshoofd van Turkije beledigt word.

Het is niet eens je staatshoofd en al zou die dat wel zijn wat maakt het voor jou nu uit dat die man beledigt word? Het is geen kritiek of belediging op dat land maar domweg op de idioot die door de stemgerechtigden van dat land gekozen is.
Ik mag Erdogan totaal niet. Voor mij maakt het niet uit of hij beledigd wordt. Echter, hoe er in Nederland totaal hysterisch gereageerd werd sloeg nergens op. De hysterische reacties werden gevoed door moslimhaat.
pi_163733532
De reacties in dit topic tonen weer de totale hypocrisie aan. Walgelijk hoe deze veroordeling goedgepraat wordt.
pi_163733541
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik mag Erdogan totaal niet. Voor mij maakt het niet uit of hij beledigd wordt. Echter, hoe er in Nederland totaal hysterisch gereageerd werd sloeg nergens op. De hysterische reacties werden gevoed door moslimhaat.
Welke hysterie? Op social media en gewone media? Die neem ik al niet serieus.
pi_163733551
Waar zijn de voorvechters van het vrije woord?
pi_163733583
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:05 schreef Chewie het volgende:

Die Turken hier lopen met een minderwaardigheidscomplex rond. Laag IQ, en veelal in een uitkering. Het zijn een beetje van die dommige losertypjes. Dat nationalisme uit Turkije gebruiken ze om die leegte te vullen. Voor de Turkse staat zijn het slaafjes voor het in het leger om als kanonnenvoer te dienen aan het oostfront. Of die slaafjes kopen het af, = cash voor de staat. Win-win voor de staat dus, vandaar dat ze dat misplaatste nationalisme zo aanwakkeren met die enge clubjes als de grijze wolven. Die turken hier gaan toch niet naar Turkije, omdat ze daar geen uitkering krijgen en de bevolking ziet ze ook niet voor volledig Turks aan. Ze zijn nederlandser dan ze zelf denken, en hun beheersing van de Turkse taal laat te wensen over.

On-topic; belachelijk die celstraf. Jos van Rey fraudeert er op los, krijgt een taakstraf. Beledig de koning on FB en je gaat 30 dagen de bak in. Bizarre discrepantie.
pi_163733800
Het was niet alleen haat tegen Erdogan, ook andere Turken en Turken in Nederland kregen er van langs. Wekenlang werden kranten volgenschreven over Erdogan en over hoe Turken niet goed geintegreerd waren enzo. Racisten liepen helemaal leeg. Laten we zien of de verontwaardiging nu net zo groot is.
pi_163733881
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Alleen gebruik je een beetje verkeerd voorbeeld om de zogenaamde hypocrisie aan te tonen.

Niet dat ik het eens ben met de veroordeling maar dit ging wel iets verder dan waar Erdogan mee beledigt werd. De beledigingen richting het adres van Erdogan zijn van het niveau Lucky TV en daar haalt elk normaal denkend mens zijn schouder over op.
pi_163734373
Erg triest deze veroordeling. Grofgebekte idioten verdienen ook vrijheid van meningsuiting.
pi_163734421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Alleen gebruik je een beetje verkeerd voorbeeld om de zogenaamde hypocrisie aan te tonen.

Niet dat ik het eens ben met de veroordeling maar dit ging wel iets verder dan waar Erdogan mee beledigt werd. De beledigingen richting het adres van Erdogan zijn van het niveau Lucky TV en daar haalt elk normaal denkend mens zijn schouder over op.
Ow wat erg. Hij had hem "moordenaar, verkrachter en een dief" genoemd. Vreselijk. Hij had ook nog eens een foto met hem gefotoshoped. Daar heeft hij dertig dagen voor gekregen. In het ene geval ga je wekenlang een heel land en volk weken lang besmeuren. In het andere geval houd je je lippen op elkaar. Pure hypocrisie. Geef nu maar toe dat er een mate van hypocrisie in zit.
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:52:27 #23
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_163734426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:19 schreef polderturk het volgende:
Waar zijn de voorvechters van het vrije woord?
Sinds wanneer mag je mensen bedreigen dan? Staatshoofd of niet. Doe niet zo ongelooflijk dom om te proberen een punt te maken dat er niet is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_163734457
Het verschil is dat deze belediging niet op feiten is gebaseerd; Willie heeft namelijk niemand vermoord.

Erdogan neukt wel geiten. En kleine kinderen.
pi_163734540
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag je mensen bedreigen dan? Staatshoofd of niet. Doe niet zo ongelooflijk dom om te proberen een punt te maken dat er niet is.
De veroordeling is niet voor bedreiging, maar voor belediging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')