snel veranderdquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien moet je beter kijken
[ afbeelding ]
14 min per 70quote:
Nee joh, gewoon zo, hup, per ongeluk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Gendt was niet van plan om mee te zitten.
Waarvan akte.
Je bent niet echt in vorm vandaag he? Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:46 schreef Joezi het volgende:
Met je fiets op de snelweg, mag dus echt niet he
Mag nog wel minuut of 7 van voorsprong af jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Komende 60km is vooral wind tegen. Dat gaat nog wat worden.
Dan is het misschien nog mogelijk als er vanuit de voet van de klim wordt aangevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag nog wel minuut of 7 van voorsprong af ja
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm vandaag he? Doe dit maar niet meer.
Heb ik een keertje gedaan het was een weddenschapquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm vandaag he? Doe dit maar niet meer.
Wauw, jij bent wel echt knettergek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik een keertje gedaan het was een weddenschap
De ene oprit op en meteen de volgende afrit af. zo'n 5km
het was snachts en niemand had me gezien
Wat is het probleem daarvan? Wat moet hij uitspoken vandaag?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat zijn.
[..]
NOS zegt dat ze met zijn drieën achter het peloton zitten.
Dat was inderdaad net voor herhaling vatbaar ik reed meer achter de rails dan op de pechstrookquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:50 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Wauw, jij bent wel echt knettergek.
Idd, hij zit er weer bijquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet normaal gesproken meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |