Koffieplanter in 3....2....1..quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop voor Nairo dat hij 2 minuten verliest in de tijdrit en alle bergen in de 3de week worden geschrapt.
Eentje zonder wind?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze als goedmaker volgend jaar een echte Ventoux etappe erin gooien.
Hier aanvallen heeft niet zoveel zin. Hoop iig dat ze op de Mont-Ventoux nog wat gaan proberen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou gaan in die teambussen 's ochtends? Zijn ze bang voor Sky?
Ik snap hier echt geen drol van. En dan volgende maand giechelend met z'n allen als een gek over de bergen knallen in Noord-West Spanje., slagveld na slagveld.
Het ligt inderdaad aan de renners en de ploegleiders vooral.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach het ligt niet aan de parcours. Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld was uitermate geschikt voor een mooie etappe, maar op Contador na durft toch niemand wat.
datquote:
Dat ontkent denk ik niemand.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach het ligt niet aan de parcours. Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld was uitermate geschikt voor een mooie etappe, maar op Contador na durft toch niemand wat.
Volgens de 18 min per 80 km regel?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
als het peloton een keer doortrapt is de voorsprong gelijk weg van de kopgroep
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
als het peloton een keer doortrapt is de voorsprong gelijk weg van de kopgroep
Extra rustdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |