22/07 / 14:00 Manchester United - Borussia Dortmundquote:Australië
Melbourne Victory
Tottenham Hotspur
Juventus
Atlético Madrid
China
Manchester City
Manchester United
Borussia Dortmund
United States // Europa
Chelsea
Liverpool
Leicester City
Paris Saint-Germain
Bayern München
Internazionale
AC Milan
Celtic
FC Barcelona
Real Madrid
vCL hansquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom doet Celtic mee![]()
Konden ze nog beter PSV of Ajax uitnodigen.
Daarom.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
vCL hans
Edit: wacht waarom doet Celtic dan mee?
Celtic speelt alle wedstrijden op de zaterdag, in Schotland en Ierland.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
vCL hans
Edit: wacht waarom doet Celtic dan mee?
Dat is heel goed nieuws want ik las net dat de wedstrijden van Manchester United in het nieuwe seizoen, de Premier League eigenlijk, niet meer bij FOX is te zien maar bij ZIGGO sport. Vervelend want heb geen ZIGGO sport en ik wel zien hoeveel beter Mourinho het nu gaat doen i.v.g.toen Van Gaal de scepter zwaaide.quote:
Het hoogtepunt in de carriere van die man met het bordje.quote:
Ze waren 10 minuten bezigquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het hoogtepunt in de carriere van die man met het bordje.
Die actie van Mourinho heb je niet via streamble?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
1-4 Castro
https://streamable.com/qvqt Weer een goeie gol
Waarom zeg je er niet bii dat Juve ook met 7/8 B spelers speelt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham - Juventus nu.
https://streamable.com/r3og 0-1 Dybala
https://streamable.com/vs3w 0-2 Benatia
Tottenham met een B-elftal.
Omdat ik me vooral verbaasde over het defensieve niveau van Tottenham.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zeg je er niet bii dat Juve ook met 7/8 B spelers speelt.
Slecht veld door regenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Waarom ging City- United eigenlijk niet door?
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaat deze wedstrijd nog gespeeld worden/ingehaald?
Op zich ben ik dat met je eens maar komen ze in deze oefencompetitie dan niet een wedstrijd tekort?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:10 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee.
Beter, dan is de eerste Mou-Pep Manchester derby tenminste een echte wedstrijd
Ja weet niet hoe ze dat oplossen, FOX Sports cup had dat ook (PSV-WBA afgelast)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op zich ben ik dat met je eens maar komen ze in deze oefencompetitie dan niet een wedstrijd tekort?
Dat is true though. Daar heeft Silva zelf nog over geklaagd in L'Equipe.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:45 schreef Anoonumos het volgende:
Amerikanen
"Thiago Silva mocht niet naar de OS van PSG"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |