Het is dan ook een vrij toegankelijke film.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb ook het boek a clockwork orange, maar heb er veel meer moeite mee dan met de film
Oorlogsfilms vind ik fantastisch.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon niet boeiend. Maar ik heb ook niet veel met oorlogsfilms dus
Waar het een stuk minder de bovenhand heeft dan weer welquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oorlogsfilms vind ik fantastisch.
Allebei niet gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar het een stuk minder de bovenhand heeft dan weer wel
Zoals Imitation Game, om een recent voorbeeld te noemen
En ik vond Eye in the Sky tof. Weet niet of je die al hebt gezien. Laatste rol van Alan Rickman
Ik heb me wel vermaakt met dat boek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb ook het boek a clockwork orange, maar heb er veel meer moeite mee dan met de film
Geen fan van Benedict Cumberbatch?quote:
Ja das ook het probleem, het went wel op een gegeven moment, maar in het begin is het wel irritantquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt met dat boek.
Je moet wel even wennen aan dat taaltje.
ik zag jou iemand taggen in een bericht of plaatje van iets met verliefdheid ofzoquote:
Supersof ziet alles!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag jou iemand taggen in een bericht of plaatje van iets met verliefdheid ofzo
De eerste pagina's dacht ik dat ik er nooit doorheen zou komen. Maar op een gegeven moment let je er niet meer zo op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja das ook het probleem, het went wel op een gegeven moment, maar in het begin is het wel irritant
hou zelf op ik zeur niet eensquote:
Ah okequote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag jou iemand taggen in een bericht of plaatje van iets met verliefdheid ofzo
Ouwe lulquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heeft Sherlock Holmes verneukt voor een complete generatie. Verder wel redelijke acteur
ook halloquote:
Jammer dat ze het Sherlock Holmes moeten noemen, want dat is het niet. Zou anders prima detective serie zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouwe lul
Die sfeer bijd e nieuwe Sherlocks is echt genot
ben je weer terug bij je ex of heeft iemand anders je toch voor Friesland weten te strikken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oke
Ja maandag date gehad hele dag en vandaag weer. Maandag in almelo en vandaag in leeuwarden (ben nu in groningen bij paxje)
valt me van je tegen ditquote:
Nee niet mn exquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je weer terug bij je ex of heeft iemand anders je toch voor Friesland weten te strikken?
Ze woont niet in LWD zelfquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Leeuwarden, jezus Toto. Hoe verzin je het
ik ga bijna slapenquote:
Waar dan?quote:
Dan ben je dus echt kanker dom in je kanker kop.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef badschaap het volgende:
hmm vodka( die bevroren is) + cola of een AAA shotje ( 40 % tequila, 60% AA + druppel tabasco) ?
Oké goed zo want je moet nooit terug naar je exquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee niet mn exze woont in Friesland ja
nee maar is tequila waar je puur echt aids van krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kanker dom in je kanker kop.
Dat is nog ergerquote:
Je moet dan ook geen sperma van een homo in je drank doen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee maar is tequila waar je puur echt aids van krijgt
Zal ik nooit doenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké goed zo want je moet nooit terug naar je ex![]()
![]()
ja hij is er al om 6:45 he man man manquote:
heerlijk deze haatquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen sperma van een homo in je drank doen.
niet normaalquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij is er al om 6:45 he man man man
Niet zo scheldenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kanker dom in je kanker kop.
Omdat ze altijd in die rare uithoeken wonen.quote:
Breda bijv is ook n uithoek?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze altijd in die rare uithoeken wonen.
Oh ja klopt. Die woonde wel geciviliseerdquote:
..... jaquote:
Straks staan ze om 2 uur op je deur te bonkenquote:
jaquote:
denk eigenlijk dat ze zo gaan afbellenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks staan ze om 2 uur op je deur te bonken
Doe je nog die radio?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |