ja, maar kweenie wat handig is. Want zag stukje van nieuwe vlog en is eigenlijk ook wel heel leuk. Ja oke, ik ga ook van iedere dag kijken en dan komt het vanzelf wel bij elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh kijk je eerst alles terug? Ik ben ergens bij de kerstvlogs maar ik kijk wel gewoon elke dag de nieuwe
Dat doe ik wel met andere dingenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf niet een beetje uitdagen?
Ik kijk sowieso weinig nieuwe films, vaak zit er 0,0 intellectuele uitdaging in.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf wel verschijnen bij de Best Pictures volgend jaar denk ik
Meh. 2001 is stukken beter.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:31 schreef badschaap het volgende:
A Clockwork Orange is wel een goede film.
Ja dat was echt liefquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
en al vier jaar in een cute relatie aww. Met die fietsen was echt lief
ja ik zou die andere blogs gewoon terug kijken als je zin en tijd hebt ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar kweenie wat handig is. Want zag stukje van nieuwe vlog en is eigenlijk ook wel heel leuk. Ja oke, ik ga ook van iedere dag kijken en dan komt het vanzelf wel bij elkaar![]()
Die kerstvlogs heb ik wel echt nu al zin in![]()
hoe blij ze daar steeds over doet
hahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die eerste scène in dat bejaardentehuis echt te saai tot nu toe, dus elke keer daar afgezet
MEE EENSquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:29 schreef badschaap het volgende:
Wat blijft probleemwijken een pareltje van een serie
Zekers. Als ik wil lachen kijk ik zoiets.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:29 schreef badschaap het volgende:
Wat blijft probleemwijken een pareltje van een serie
ik heb nu even geen concrete voorbeeldenquote:
Had ik niet van jou verwachtquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zekers. Als ik wil lachen kijk ik zoiets.
zag je iets op je radar verschijnen ja?quote:
Bijna alles danquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
Sws (bijna) alles van Stanley Kubrick
Hoertje van Ass'n !quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zekers. Als ik wil lachen kijk ik zoiets.
ik denk dat ie trolltquote:
Ik heb ook het boek a clockwork orange, maar heb er veel meer moeite mee dan met de filmquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna alles dan
Full Metal Jacket is kut
Eyes Wide Shutquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
Sws (bijna) alles van Stanley Kubrick
Huh hoe zie jij datquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
zag je iets op je radar verschijnen ja?
Hoe gaat het met je chick, zag het wel op Facebook hoor
Say whaaatquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna alles dan
Full Metal Jacket is kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |