ook halloquote:
Jammer dat ze het Sherlock Holmes moeten noemen, want dat is het niet. Zou anders prima detective serie zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouwe lul
Die sfeer bijd e nieuwe Sherlocks is echt genot
ben je weer terug bij je ex of heeft iemand anders je toch voor Friesland weten te strikken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oke
Ja maandag date gehad hele dag en vandaag weer. Maandag in almelo en vandaag in leeuwarden (ben nu in groningen bij paxje)
valt me van je tegen ditquote:
Nee niet mn exquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je weer terug bij je ex of heeft iemand anders je toch voor Friesland weten te strikken?
Ze woont niet in LWD zelfquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Leeuwarden, jezus Toto. Hoe verzin je het
ik ga bijna slapenquote:
Waar dan?quote:
Dan ben je dus echt kanker dom in je kanker kop.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef badschaap het volgende:
hmm vodka( die bevroren is) + cola of een AAA shotje ( 40 % tequila, 60% AA + druppel tabasco) ?
Oké goed zo want je moet nooit terug naar je exquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee niet mn exze woont in Friesland ja
nee maar is tequila waar je puur echt aids van krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kanker dom in je kanker kop.
Dat is nog ergerquote:
Je moet dan ook geen sperma van een homo in je drank doen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee maar is tequila waar je puur echt aids van krijgt
Zal ik nooit doenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké goed zo want je moet nooit terug naar je ex![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |