nee die ging toch niet doorquote:
nee :")quote:
Dat is toch triestquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik vang ook pokemons.
Gisteren fietste ik 's avonds door een park naar huis en allemaal mensen stonden bij elkaar op zoek naar pokemons
Tis maar net hoe je het bekijkt denk ik dan maar.quote:
Wel bijzonder dat hij X gebruikt bij het Pokemons vangen dna.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je het bekijkt denk ik dan maar.
Enerzijds wellicht wel triest.
Anderzijds zei iemand van de week dat hij met meer mensen sprak dan op een willekeurige feest. Het heeft wel iets sociaals uiteindelijk.
jij gamet toch ook met vrienden samen soms of in ieder geval, veel mensen doen dat.quote:
Ik zou wiet gebruiken denk ik maar dat moet ieder voor zichzelf wetenquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat hij X gebruikt bij het Pokemons vangen dna.
nee ik niet hahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
jij gamet toch ook met vrienden samen soms of in ieder geval, veel mensen doen dat.
Vind het niet raar dat mensen samen dat aan doen, maar ik heb gewoon een hekel aan pokemon dusja
Genoeg mensen die online games doen en dat bestaat ook allemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik niet haha![]()
ik vind het maar een beetje raar dat je voor je plezier achter iets gaat aanrennen wat niet bestaat
Dat is wel waar misschien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Genoeg mensen die online games doen en dat bestaat ook allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |