Antwoord is een pagina terug te vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
Zeg Banggood, wanneer komt er weer eens een fatsoenlijk tablet aanbod in jullie EU-warehouse? Of zijn jullie dat hele warehouse aan het opdoeken, want het stelt eigenlijk niet zo gek veel meer voor wat er te krijgen is....
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.
A, thanks. Tamelijk balen dat ik net met een mooie 20% kortingscoupon op EU-warehouse zit terwijl er niets te koop is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Antwoord is een pagina terug te vinden.
[..]
Hi, refund is gedaan!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:18 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas lek na 2 keer gebruik, eigenlijk denk ik dat dit wel bij meer van deze slangen het geval zal zijn dus voorkeur heeft een refund. Order nummer 18242676
Hi, allereerst erg vervelend dat je je Miband niet meer kunt gebruiken! Ik heb net even voor je gekeken, en zie inderdaad de conversatie, alleen kan ik niet je laatste reactie terugvinden, en dat zal de reden zijn dat je ook nog geen reactie van mijn collega hebt teruggehad. Ik weet niet waarom we die niet hebben ontvangen, maar gelukkig heb je het hier erg duidelijk omschreven, dus ik heb net een nieuw kabeltje naar je laten opsturen. Ik hoop dat dat het euvel is en dat je er weer snel gebruik van kunt maken!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:58 schreef rosey het volgende:
Hoi Banggood,
Via de klantenservice gaat de communicatie zo ontzettend traag, hier hopelijk iets sneller..
Op 3 september heb ik de MiBand2 ontvangen. De batterij was op 6 september leeg, maar opladen lukt niet. Ik heb het opladen met 2 laptops en op 1 pc geprobeerd en ook via een stekker met usb aansluiting op het stroomnet. Maar er gebeurd echt helemaal niets.
Vervolgens heb ik een contact formulier ingevuld op de website. Daar heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen. Uiteindelijk met doorklikken kwam ik er achter dat je op een andere manier ook een klacht kunt indienen bij je bestelling zelf. Daar ontving ik afgelopen maandag dan wel een reactie op, samengevat; "wellicht is het de kabel, wat denk je ervan als we een nieuwe opsturen, ik wacht op jou reactie."
Uiteraard heb ik maandag gelijk gereageerd dat het me fijn lijkt een nieuwe kabel te ontvangen, zodat ik hopelijk zsm de MiBand weer kan gebruiken. Maar tot op heden heb ik niets gehoord, is er nou een nieuwe oplaadkabel verstuurd?
Het betreft order nummer: 17378967.
Alvast bedankt voor je reactie.
Hi, ik zag dat je al een antwoord had, maar het huidige EU-warehouse gaat inderdaad dicht. Om die reden zijn sommige collega's ineens erg scheutig met EU-coupons, en dat is dus inderdaad geen toeval.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
A, thanks. Tamelijk balen dat ik net met een mooie 20% kortingscoupon op EU-warehouse zit terwijl er niets te koop is.Maar dat zal dan ook vast wel geen toeval zijn.
Hi, omdat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas niets voor je zien, dus het is op dit moment niet te zeggen of je pakketje kwijt is. Ik hoop uiteraard dat ze deze week nog bij je binnenkomen (ook zodat je niet op zoek hoeft naar een ander cadeautje) en anders kunnen we het na a.s. vrijdag oplossen: dan verloopt namelijk je wachttermijn voor deze bestelling. Mocht je tegen die tijd nog niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten!quote:Op donderdag 15 september 2016 07:57 schreef BertG3 het volgende:
Hallo,
Ik heb op 19 augustus Xiaomi Hybrids besteld met Order No. 17654128.
Mijn vorige Hybrids Order No. 17241689 waren binnen in 10 dagen, maar op deze wacht ik ondertussen bijna al een maand.
Graag had ik deze gegeven voor een verjaardag over een weekje.
Is dit pakketje verloren geraakt ?
Bedankt.
Hi, vervelend dat het fout is gegaan met het huisnummer! Ik heb er meer berichten over ontvangen, en het lijkt erop dat er in bepaalde gevallen iets niet helemaal goed gaat met het overnemen van adressen uit PayPal. Zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van je adresgegevens in PayPal? We gaan het daarna voor je oplossen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:44 schreef Sergej het volgende:
Beste Fokkers,
Ik heb enkele weken geleden twee orders geplaatst en kwam er tot mijn verbazing achter dat bij deze orders geen huisnummer op het shipping address zit. Terwijl deze wel gewoon in mijn account is ingevuld en voorheen er wel op getoond werd. Dus ik denk dat deze niet is meegekomen, op de een of andere manier. Maar dit houd wel in dat de pakketjes nooit zullen aankomen. Ik heb customer service gemaild via de app, met mijn vraag of ze er iets aan kunnen doen, maar tot op heden geen reactie. De orders zijn met PayPall betaald.
Het betreft de orders #18416054 + #18416056.
Heeft iemand suggesties?
EDIT: heb dan alsnog een mail terug ontvangen met de boodschap dat ik erop moet wachten, en anders bij een post office checken, maar der zijn er zoveel. Dit is niet te doen. De orders zullen naar alle waarschijnlijkheid worden terug gestuurd. En sta ik met lege handen.
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Elvander het volgende:
PM met link is verstuurd.
Bedankt voor je genomen moeite!
Hi, ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je eerste twee vragen.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb een paar vragen:
Wat betekent pre-advised?
Kun je de afmetingen en het gewicht van het pakket via het TT nummer niet (meer) zien?
Misschien niet voor dit topic: Komt de Vernee Apollo Lite nog in stock?
Bedankt alvast.![]()
Bedankt en jammer, want het is een populair ding.quote:Op zondag 18 september 2016 05:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je eerste twee vragen.Wat betreft de derde: volgens onze phone-manager komt er voorlopig geen voorraad meer. Ik weet helaas niet waarom, maar dan wacht je in ieder geval niet op niets.
Mijn bestelling wordt opnieuw verzonden, bedankt voor de snelle actie en het naar tevredenheid oplossen. Hopelijk komt het pakje nu wel aan.quote:
Hi Banggood,quote:Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat het fout is gegaan met het huisnummer! Ik heb er meer berichten over ontvangen, en het lijkt erop dat er in bepaalde gevallen iets niet helemaal goed gaat met het overnemen van adressen uit PayPal. Zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van je adresgegevens in PayPal? We gaan het daarna voor je oplossen.
Hi, ik heb je een DM gestuurd.quote:Op maandag 19 september 2016 00:23 schreef Sergej het volgende:
[..]
Hi Banggood,
Ik zou dat graag willen doen in een PM maar ik voldoe hiervoor nog niet aan de (forum)eisen. Is er een andere manier om mijn screenshot te delen?[quote][ afbeelding ] Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:
Hartstikke bedankt, krijg ik hier nog een bevestigingsmail van met dat het verzonden is naar het juiste adresquote:
Nog nieuws na die ene DM?quote:Op dinsdag 13 september 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb even gekeken, en ik zie dat voor deze order alleen een straatnaam is ingevoerd en geen huisnummer, dus zodoende kon de bestelling niet worden bezorgd.
We kunnen het product opnieuw versturen, maar omdat dat dan de tweede keer is en je vriendin het huisnummer niet heeft toegevoegd (dus niet onze fout), vragen we om een vergoeding voor het opnieuw opsturen. We kunnen em met Air Parcel Register opsturen en dan kost dat omgerekend ¤1,15, dus dat is geen gigantisch bedrag. Als ze daarmee akkoord gaat dan stuurt m'n collega daar een betaallink voor per mail en zodra die is voldaan sturen we het bandje opnieuw op. Ik hoor het van je!
Hi Banggood,quote:Op zaterdag 3 september 2016 03:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat laatste is bijzonder inderdaad.. Bedankt voor het melden in ieder geval!
Bedankt voor je bericht! Wat vreemd dat mijn reactie niet is aangekomen. Ik ben in ieder geval blij dat de kabel onderweg is en ik hoop dat ik snel weer mijn stappen kan tellen enzoquote:Op zondag 18 september 2016 04:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, allereerst erg vervelend dat je je Miband niet meer kunt gebruiken! Ik heb net even voor je gekeken, en zie inderdaad de conversatie, alleen kan ik niet je laatste reactie terugvinden, en dat zal de reden zijn dat je ook nog geen reactie van mijn collega hebt teruggehad. Ik weet niet waarom we die niet hebben ontvangen, maar gelukkig heb je het hier erg duidelijk omschreven, dus ik heb net een nieuw kabeltje naar je laten opsturen. Ik hoop dat dat het euvel is en dat je er weer snel gebruik van kunt maken!
Hi, het systeem stuurt daar geen nieuwe mail over, maar ik heb het net even persoonlijk voor je gecheckt en de resends hebben nu het juiste huisnummer.quote:Op maandag 19 september 2016 09:37 schreef Sergej het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, krijg ik hier nog een bevestigingsmail van met dat het verzonden is naar het juiste adres?
Geen dank en ik hoop het ook!quote:Op maandag 19 september 2016 19:16 schreef rosey het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht! Wat vreemd dat mijn reactie niet is aangekomen. Ik ben in ieder geval blij dat de kabel onderweg is en ik hoop dat ik snel weer mijn stappen kan tellen enzoNogmaals bedankt voor je actie!
Hi, ik heb je over die order even een DM gestuurd. Wat betreft de extra verzendkosten van het product dat je noemde: het komt inderdaad heel af en toe voor dat er extra moet worden betaald voor de standard shipping, die normaal gratis is. Dat komt in dit geval door de afwijkende afmetingen van het product, waardoor de vervoerder meer rekent voor de shipping en zodoende de verzendkosten omhoog gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Hi Banggood,
Ondertussen zijn alle resends binnen op order "16093436" na, kan het zijn dat deze vergeten is opnieuw te versturen.
Deze order is namelijk eerst gesplitst geweest naar 16093436 en A000091607121FD4 waarna op die 2e een refund is gekomen (die waarschijnlijk vanwege Paypal op de 'hoofd' order geboekt wordt)
Daarnaast had ik nog een vraag over artikel 1078639 (LINK)
Eigenlijk alles wat ik bij jullie bestel kan gratis verzonden worden alleen voor dit artikel welke in de aanbieding is moet ik 4 euro verzendkosten betalen...
Klopt dit?
PS alle orders komen nu gewoon weer na zo'n 2 weken binnen, de via laos post verzonden items zijn nog geen van alle binnen
Zie DM incl adres!quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we gaan ze gratis opnieuw opsturen. Had je die andere ordernummers nog voor me?
Hi, als ik het goed begrijp is 16279697 de resend/vervanger voor de al eerder defecte 14761855, klopt dat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:03 schreef Miniem het volgende:
Van mijn blitzwolf charger is de 2e usb poort kapot.
Heb vorige keer een nieuwe opgestuurd gekregen maar heb nu weer hetzelfde probleem met deze charger![]()
Beide ordernummers:
16279697
14761855
Hi, dat is wel erg aan de lange kant inderdaad! Het ene product was wel op voorraad en het andere bleek ergens anders dan het oorspronkelijke warehouse nog op voorraad te zijn dus ze komen nu beiden naar je toe! Sorry voor het lange wacten!quote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef KaBuf het volgende:
Order 17430619 moet volgens jullie site nog geshipt worden. Duurt wel heel lang toch?![]()
(Orderdatum 13-8-16)
Hi, Hartelijk dank voor de moeite en ik zal er voortaan voor dubbel checken, zodat het niet nogmaals gebeurd. Ik kijk uit naar de orders.quote:Op dinsdag 20 september 2016 05:21 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het systeem stuurt daar geen nieuwe mail over, maar ik heb het net even persoonlijk voor je gecheckt en de resends hebben nu het juiste huisnummer.Zou je voor een eventuele volgende bestelling vooraf kunnen kijken of het huisnummer juist is en het indien nodig aanpassen?
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:23 schreef Sergej het volgende:
[..]
Hi, Hartelijk dank voor de moeite en ik zal er voortaan voor dubbel checken, zodat het niet nogmaals gebeurd. Ik kijk uit naar de orders.
Dank je!quote:Op donderdag 22 september 2016 09:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is wel erg aan de lange kant inderdaad! Het ene product was wel op voorraad en het andere bleek ergens anders dan het oorspronkelijke warehouse nog op voorraad te zijn dus ze komen nu beiden naar je toe! Sorry voor het lange wacten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |