Sorry was een foutje van mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet bevestigd? Heeft zij iets in de bestelling verkeerd gedaan? Het was dr eerste order bij jullie
Ok bedankt! Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:25 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry was een foutje van mij.Bestelling is goed gegaan dus de resend komt eraan!
Thanks, mooi dat jullie daar dan weer mee stoppen, dan kan ik gewoon klant blijvenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik gok van wel, want je orders komen uit de korte periode dat we daar gebruik van maakten. De resends gaan hier z.s.m. de deur uit en dan hoop ik dat je ze snel binnen hebt!
Hi, ik zou ook gewoon klant blijven als ik jou was inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:00 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Thanks, mooi dat jullie daar dan weer mee stoppen, dan kan ik gewoon klant blijven. Deze NL-support is ook een fijne meerwaarde.
EDIT: De order worden toch niet gebundeld hoop ik? Dan krijg ik gedoe met de douane.
[ot]Stiekem wel benieuwd, ben je dan gewoon een Nederlander die door Banggood gevraagd is om daar te komen wonen om voor hen te werken oid?[/ot]
Vandaag en gisteren zijn er weer wat pakketjes binnengekomen van de resend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:09 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Super, ik ga weer verder met afwachten.
Hi, dat laatste is bijzonder inderdaad.. Bedankt voor het melden in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:10 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren zijn er weer wat pakketjes binnengekomen van de resend.![]()
Gelukkig nu weer gewoon de normale 2 weken verzendtijd.
Van de pakketjes via laos post ontbreekt nog steeds elk spoor
Hi, m'n collega van de ledstrips is vandaag niet aan het werk, maar maandag ga ik er even voor je achteraan!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Helemaal vergeten dat ik gewoon hier met m'n vragen naartoe kan i.p.v. de BangGood-website
Zie mijn post in het algemene topic over de door mijn bestelde LED-strip:
CHI / [Chinese Webshops] Topic #385 Xiaomi hier, Xiaomi daar, Xiaomi overal
Ordernummer 17380861, een deel van de strip is dus niet goed gesoldeerd.
Wat kunnen jullie hieraan oplossen? Het is maar een klein stukje maar het stukje ernaast flikkert ook wat verkeerd, maar aangezien ik de hele strip wilde gebruiken voor m'n woonkamer-muur is dit echt niet handig.
Ik zie dat de LED-strip nu ook nog eens een stuk goedkoper is, ik bestelde hem in de 10% LED-kortingsactie voor 8,21 euro en nu is die met een algemene kortingsprijs maar 7,25
Hoi, de roidmi is binnengekomen. Werkt helaas niet in onze Opel maar ik ga ff op zoek naar een splitter waar ie hopelijk wel in werkt!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 07:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, geen probleem, ik ga ze opnieuw voor je laten opsturen vandaag!
Hi, het verschil tussen die twee verzendmethoden is de snelheid. Die is afhankelijk van een aantal factoren en schommelt dan ook regelmatig. Wij berekenen de kosten en mede op basis daarvan wordt de hoogte van het bedrag vastgesteld. Als die op dit moment gunstig is dan zou ik het er op wagen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:33 schreef Gruj0 het volgende:
-Wat is het verschil tussen de shipping methods "Air Parcel Register" en "Priority Direct Mail"?
De shipping snelheid van deze tweede is sneller (7-10 werkdagen). En dat voor minder dan 50 cent. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen. Voor minder dan 50 cent snellere shipping?
Ontvang ik in beide gevallen een tracktrace nummer?
-Wat houdt de shipping insurance precies in? Als mijn bestelling niet goed aankomt, niet compleet of beschadigd, ontvang ik gegarandeerd een snelle refund of resend?
Dank alvast.
Mooi dat ie is aangekomen nu maar jammer dat ie niet direct werkt.. Ik hoop dat een splitter de oplossing is!quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:43 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Hoi, de roidmi is binnengekomen. Werkt helaas niet in onze Opel maar ik ga ff op zoek naar een splitter waar ie hopelijk wel in werkt!
Ik zie de resend al in mijn orders staan, top!quote:Op zaterdag 3 september 2016 03:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega van de ledstrips is vandaag niet aan het werk, maar maandag ga ik er even voor je achteraan!
Bedankt. En hoeveel korting krijg je dan als nieuwe klant? Tussen de 10 en 30 dollar? Hoe kan ik dat zien?quote:Op maandag 5 september 2016 04:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het verschil tussen die twee verzendmethoden is de snelheid. Die is afhankelijk van een aantal factoren en schommelt dan ook regelmatig. Wij berekenen de kosten en mede op basis daarvan wordt de hoogte van het bedrag vastgesteld. Als die op dit moment gunstig is dan zou ik het er op wagen.
Shipping insurance houdt inderdaad in dat als je pakketje kwijt is of niet goed is aangekomen, je probleem snel wordt opgelost middels een refund of resend.
Tot slot je vraag over de korting voor nieuwe klanten: dat ligt aan de korting die al op het product van toepassing is. We hebben normale kortingen waarbij je alleen een oranje vlakje met een kortingspercentage in de productafbeelding ziet, en daarbij is de nieuwe klanten-korting geldig. Als je echter een product hebt waarbij je in je shopping cart ook nog 'promo' ziet staan, dan is de nieuwe klanten-korting niet geldig. Meestal zie je dan op de productpagina ook al een metertje of tellertje dat een specifieke duur of limiet van de aanbieding aangeeft.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Ik heb je vraag eventjes hier naartoe meegenomen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,
weet je toevallig of/wanneer deze weer binnenkomt in de versie rood met zwart?
http://www.banggood.com/B(...)ro-1m-p-1028519.html
Groetjes,
Hi, m'n collega ging een beetje snel en had al een resend gedaan voordat ik je de vraag kon stellen. Hopen dat deze het wel normaal doet dan!quote:Op maandag 5 september 2016 14:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zie de resend al in mijn orders staan, top!
Ik twijfelde nog of ik een RGBW-strip zou halen (dus met aparte witte led), maar ach, zo is het ook goed, thanks!
Hi, ik ben gisteren even te snel over je tweede berichtje gegaan. Ik dacht dat je het over de korting van onze app had. Daarbij krijg je namelijk 10% bij het eerste gebruik. Wat betreft de pop-up met nieuwe klanten-korting: dat betreft $10 korting wanneer minimaal $30 wordt besteed, voor producten van de actiepagina van onze anniversary van deze week. Dat kwam niet duidelijk naar voren in de banner en is of wordt nu aangepast. Wanneer je een accout aanmaakt dan vind je de info automatisch terug in je account-overzicht.quote:Op maandag 5 september 2016 16:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt. En hoeveel korting krijg je dan als nieuwe klant? Tussen de 10 en 30 dollar? Hoe kan ik dat zien?
Als ik nu wat in mijn mandje zet zie ik die korting nog niet maar dat komt vast omdat ik nog niet geregistreerd ben?
Helaas vandaag net naast de pot gepiest met een artikel. Nu currently out of stock. Zal ook wel niet meer restocked worden.
Hi, gelukkig gebruikten we die toen al niet meer!quote:Op maandag 5 september 2016 05:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is order 17528416 toevallig met Laos Post verstuurd? 24-08 shipped maar bij PostNL nog niks bekend. Ben ik niet gewend van van Banggood
Hi, hij is hier op 31 augustus de deur uitgegaan, dus hij is al wat dagen onderweg. Grote kans dat ie nog een tijdje op pre-advised blijft staan en er dan straks ineens is, want die tracking loopt vaak niet helemaal lekker synchroon met de daadwerkelijke handelingen. Ook in dit geval dus nog even een kwestie van afwachten.quote:
Krijg net een Tweet van PostNL dat ze meer info over de inhoud willen en dat er een brief onderweg isquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, gelukkig gebruikten we die toen al niet meer!Volgens de tracking is ie op 1 september in Nederland aangekomen, dus hij zou wel snel moeten gaan bewegen weer. Wel bijzonder dat PostNL nog niets weet, maar nog even een kwestie van geduld dus.
Oei! Ik zal even je PM beantwoorden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Krijg net een Tweet van PostNL dat ze meer info over de inhoud willen en dat er een brief onderweg is
Hi, dat zijn aanbiedingen uit april 2015, dus die werken inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2016 05:08 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/001app150415.html zijn deze nog geldig? Ze werken niet
Google https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8quote:Op woensdag 7 september 2016 07:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zijn aanbiedingen uit april 2015, dus die werken inderdaad niet meer.Zou je me ajb kunnen laten weten waar je deze pagina gevonden hebt?
En jij bedankt voor het doorgeven!quote:Op woensdag 7 september 2016 08:05 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Google https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8
Bedankt voor je antwoord
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Gaat het nog gebeuren dat jullie de interessantere telefoons zoals de UMI Super of de betere toestellen van Xiaomi vanuit het EU warehouse gaan leveren? Of is er een specifieke reden dat jullie ervoor gekozen hebben dit niet te doen? En in het geval van garantie, stuur je het product dan naar het Europese adres of moet het dan gewoon richting China?
Hi, ik ben bang dat je pakketje een beetje kwijt is geraakt tijdens de reis.. Wil je een resend of een refund?quote:Op donderdag 8 september 2016 19:22 schreef Bart het volgende:
Hoi, ik heb op 16 juli order #16549918 geplaatst en op 17 juli een bevestiging van verzending gehad. Nu weet ik dat het soms even kan duren voordat iets binnen is vanuit China, maar zo lang als dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Kun je kijken of het al bezorgd zou moeten zijn? Ik heb nog niets binnen...
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik ben bang dat je pakketje een beetje kwijt is geraakt tijdens de reis.. Wil je een resend of een refund?
Ok done! En dat om kwart over 4 's nachtsquote:Op donderdag 8 september 2016 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Een resend graag
.
Bedankt voor je antwoord. Maar zou je ook op het garantiedeel willen antwoorden? Als je iets koopt uit een Europese voorraad, moet je in het geval van garantie het nog steeds naar China sturen? Of kan het gewoon naar het Europese kantoor? En kun je ook uit China geïmporteerde producten terugsturen naar het Europese kantoor?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.
Hi, ik zie inderdaad dat ik niet alles heb beantwoord. Alles wat je bij ons koopt (EU of niet EU) moet helaas worden teruggestuurd naar China in geval van garantie of retour. We hebben in Europa namelijk uitsluitend een warehouse, maar verder geen kantoor, repairshop of iets dergelijks. We kijken wel serieus naar de opties voor een Europese vestiging, maar daar komt ontzettend veel bij kijken, dus het is sowieso niet iets wat er op zeer korte termijn aankomt. Voorlopig moet alles dus nog terug naar China, mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Maar zou je ook op het garantiedeel willen antwoorden? Als je iets koopt uit een Europese voorraad, moet je in het geval van garantie het nog steeds naar China sturen? Of kan het gewoon naar het Europese kantoor? En kun je ook uit China geïmporteerde producten terugsturen naar het Europese kantoor?
quote:Op donderdag 8 september 2016 22:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok done! En dat om kwart over 4 's nachts
Hoi, ik heb even voor je gekeken, en zie dat de laatste statusverandering van 6 september dateert, en dat ie 'in transit' is. Kon jij dat ook zien of gaf de code bij jou helemaal geen resultaat? Wij kunnen niet meer zien dan dit. dus het is echt even afwachten verderquote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef Lolque het volgende:
Hi Thomas,
Een vraag over ordernummer: 18012657.
Het pakketje is 6 dagen geleden verzonden, maar ik kan met de trackingcode (nog) niks. Meestal is er minstens een ''pre-advised'' te vinden, maar nu nop.
Kan jij iets meer zien? Dit is de code: RC308404106NL
Alvast bedankt!
Hi, de derde order gaan we opnieuw naar je opsturen. Wat betreft de batterijen: die waren inderdaad gecanceld, alleen was het pakketje al de deur uit. Die konden we nog succesvol terughalen, maar m'n collega is vervolgens vergeten de refund naar je te doen. Dit is net alsnog gedaan, dus dat heb je spoedig weer op je rekening staan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:45 schreef JCI116 het volgende:
Hallo, kan mijn derde order ook opnieuw opgestuurd worden? Die is namelijk ook nog niet binnen.
Dat is order 17035510.
Verder had ik een tijdje geleden een setje batterijen geannuleerd. Die heb ik nooit binnengekregen dus ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk gecancelled zijn. Ik heb alleen nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Het gaat om order 16360577. Alvast bedankt!
Hi, zou je mij per PM/DM even beide e-mailadressen kunnen sturen, en daarbij aangeven welke de oude en de nieuwe is? Ik zal m'n collega dan vragen het uit te zoeken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:25 schreef Delibird het volgende:
Ik krijg mijn Banggood mails binnen op zowel mijn oude als op mijn nieuwe e-mailadres, in mijn profiel had ik al tijden terug mijn nieuwe ingesteld en pas opnieuw geprobeerd maar dan zegt die dat dat al mijn huidige e-mailadres is. In beide mails staat vreemd genoeg in de tekst met de order bevestiging mijn oude e-mailadres.
Gedaan.quote:Op maandag 12 september 2016 08:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, zou je mij per PM/DM even beide e-mailadressen kunnen sturen, en daarbij aangeven welke de oude en de nieuwe is? Ik zal m'n collega dan vragen het uit te zoeken.
Nog even gekeken. Sinds vandaag geeft 17track.net aan dat het pakketje ''Pre-advised'' is. Dus vanaf nu zal het inderdaad wel wachten zijn haha.quote:Op maandag 12 september 2016 05:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb even voor je gekeken, en zie dat de laatste statusverandering van 6 september dateert, en dat ie 'in transit' is. Kon jij dat ook zien of gaf de code bij jou helemaal geen resultaat? Wij kunnen niet meer zien dan dit. dus het is echt even afwachten verder
Hoi, ik heb even gekeken, en ik zie dat voor deze order alleen een straatnaam is ingevoerd en geen huisnummer, dus zodoende kon de bestelling niet worden bezorgd.quote:Op maandag 12 september 2016 18:00 schreef Djurres het volgende:
Heuu,
Vriendin van me had een MiBand besteld bij jullie.
Die is op de post gegaan, maar bij het verkeerde adres afgeleverd, deze is daar niet geaccepteerd en weer op retour naar BangGood, kan je me wat meer info geven over de gang van zake nu?
Order 17443384
Ok top!quote:Op maandag 12 september 2016 17:45 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nog even gekeken. Sinds vandaag geeft 17track.net aan dat het pakketje ''Pre-advised'' is. Dus vanaf nu zal het inderdaad wel wachten zijn haha.
Thanks.
Hi, zou je mij via PM even een screenshot van je adresgegevens in PayPal kunnen sturen? Het kan zijn dat ons systeem het namelijk niet goed overneemt vanuit PayPal. Als dat het geval is sturen we je bestelling gratis opnieuw op. Ik wacht je bericht af!quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:33 schreef Elvander het volgende:
Mijn bestelling is niet aangekomen en teruggestuurd.
Gaat om order 15884905 van 25 juni.
Tracknr: RC308926283NL
Mijn eerdere bestellingen kwamen wel altijd aan dus adresgegevens via paypal moet in orde zijn.
Kun je wat voor me doen?
Alvast bedankt.
Ik heb een paar vragen:quote:
Voorgemeld bij PostNL. Pakketje is dus onderwegquote:Op woensdag 14 september 2016 18:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb een paar vragen:
Wat betekent pre-advised?
Hangt er vanaf op welke site. Vaak kan het via internationalparceltracking wel, maar pas op het moment dat deze in Nederland is (en dat is bij voorgemeld niet het geval, hij is dan onderweg van China naar Nederland).quote:Kun je de afmetingen en het gewicht van het pakket via het TT nummer niet (meer) zien?
Antwoord is een pagina terug te vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
Zeg Banggood, wanneer komt er weer eens een fatsoenlijk tablet aanbod in jullie EU-warehouse? Of zijn jullie dat hele warehouse aan het opdoeken, want het stelt eigenlijk niet zo gek veel meer voor wat er te krijgen is....
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.
A, thanks. Tamelijk balen dat ik net met een mooie 20% kortingscoupon op EU-warehouse zit terwijl er niets te koop is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Antwoord is een pagina terug te vinden.
[..]
Hi, refund is gedaan!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:18 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas lek na 2 keer gebruik, eigenlijk denk ik dat dit wel bij meer van deze slangen het geval zal zijn dus voorkeur heeft een refund. Order nummer 18242676
Hi, allereerst erg vervelend dat je je Miband niet meer kunt gebruiken! Ik heb net even voor je gekeken, en zie inderdaad de conversatie, alleen kan ik niet je laatste reactie terugvinden, en dat zal de reden zijn dat je ook nog geen reactie van mijn collega hebt teruggehad. Ik weet niet waarom we die niet hebben ontvangen, maar gelukkig heb je het hier erg duidelijk omschreven, dus ik heb net een nieuw kabeltje naar je laten opsturen. Ik hoop dat dat het euvel is en dat je er weer snel gebruik van kunt maken!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:58 schreef rosey het volgende:
Hoi Banggood,
Via de klantenservice gaat de communicatie zo ontzettend traag, hier hopelijk iets sneller..
Op 3 september heb ik de MiBand2 ontvangen. De batterij was op 6 september leeg, maar opladen lukt niet. Ik heb het opladen met 2 laptops en op 1 pc geprobeerd en ook via een stekker met usb aansluiting op het stroomnet. Maar er gebeurd echt helemaal niets.
Vervolgens heb ik een contact formulier ingevuld op de website. Daar heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen. Uiteindelijk met doorklikken kwam ik er achter dat je op een andere manier ook een klacht kunt indienen bij je bestelling zelf. Daar ontving ik afgelopen maandag dan wel een reactie op, samengevat; "wellicht is het de kabel, wat denk je ervan als we een nieuwe opsturen, ik wacht op jou reactie."
Uiteraard heb ik maandag gelijk gereageerd dat het me fijn lijkt een nieuwe kabel te ontvangen, zodat ik hopelijk zsm de MiBand weer kan gebruiken. Maar tot op heden heb ik niets gehoord, is er nou een nieuwe oplaadkabel verstuurd?
Het betreft order nummer: 17378967.
Alvast bedankt voor je reactie.
Hi, ik zag dat je al een antwoord had, maar het huidige EU-warehouse gaat inderdaad dicht. Om die reden zijn sommige collega's ineens erg scheutig met EU-coupons, en dat is dus inderdaad geen toeval.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
A, thanks. Tamelijk balen dat ik net met een mooie 20% kortingscoupon op EU-warehouse zit terwijl er niets te koop is.Maar dat zal dan ook vast wel geen toeval zijn.
Hi, omdat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas niets voor je zien, dus het is op dit moment niet te zeggen of je pakketje kwijt is. Ik hoop uiteraard dat ze deze week nog bij je binnenkomen (ook zodat je niet op zoek hoeft naar een ander cadeautje) en anders kunnen we het na a.s. vrijdag oplossen: dan verloopt namelijk je wachttermijn voor deze bestelling. Mocht je tegen die tijd nog niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten!quote:Op donderdag 15 september 2016 07:57 schreef BertG3 het volgende:
Hallo,
Ik heb op 19 augustus Xiaomi Hybrids besteld met Order No. 17654128.
Mijn vorige Hybrids Order No. 17241689 waren binnen in 10 dagen, maar op deze wacht ik ondertussen bijna al een maand.
Graag had ik deze gegeven voor een verjaardag over een weekje.
Is dit pakketje verloren geraakt ?
Bedankt.
Hi, vervelend dat het fout is gegaan met het huisnummer! Ik heb er meer berichten over ontvangen, en het lijkt erop dat er in bepaalde gevallen iets niet helemaal goed gaat met het overnemen van adressen uit PayPal. Zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van je adresgegevens in PayPal? We gaan het daarna voor je oplossen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:44 schreef Sergej het volgende:
Beste Fokkers,
Ik heb enkele weken geleden twee orders geplaatst en kwam er tot mijn verbazing achter dat bij deze orders geen huisnummer op het shipping address zit. Terwijl deze wel gewoon in mijn account is ingevuld en voorheen er wel op getoond werd. Dus ik denk dat deze niet is meegekomen, op de een of andere manier. Maar dit houd wel in dat de pakketjes nooit zullen aankomen. Ik heb customer service gemaild via de app, met mijn vraag of ze er iets aan kunnen doen, maar tot op heden geen reactie. De orders zijn met PayPall betaald.
Het betreft de orders #18416054 + #18416056.
Heeft iemand suggesties?
EDIT: heb dan alsnog een mail terug ontvangen met de boodschap dat ik erop moet wachten, en anders bij een post office checken, maar der zijn er zoveel. Dit is niet te doen. De orders zullen naar alle waarschijnlijkheid worden terug gestuurd. En sta ik met lege handen.
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Elvander het volgende:
PM met link is verstuurd.
Bedankt voor je genomen moeite!
Hi, ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je eerste twee vragen.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb een paar vragen:
Wat betekent pre-advised?
Kun je de afmetingen en het gewicht van het pakket via het TT nummer niet (meer) zien?
Misschien niet voor dit topic: Komt de Vernee Apollo Lite nog in stock?
Bedankt alvast.![]()
Bedankt en jammer, want het is een populair ding.quote:Op zondag 18 september 2016 05:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je eerste twee vragen.Wat betreft de derde: volgens onze phone-manager komt er voorlopig geen voorraad meer. Ik weet helaas niet waarom, maar dan wacht je in ieder geval niet op niets.
Mijn bestelling wordt opnieuw verzonden, bedankt voor de snelle actie en het naar tevredenheid oplossen. Hopelijk komt het pakje nu wel aan.quote:
Hi Banggood,quote:Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat het fout is gegaan met het huisnummer! Ik heb er meer berichten over ontvangen, en het lijkt erop dat er in bepaalde gevallen iets niet helemaal goed gaat met het overnemen van adressen uit PayPal. Zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van je adresgegevens in PayPal? We gaan het daarna voor je oplossen.
Hi, ik heb je een DM gestuurd.quote:Op maandag 19 september 2016 00:23 schreef Sergej het volgende:
[..]
Hi Banggood,
Ik zou dat graag willen doen in een PM maar ik voldoe hiervoor nog niet aan de (forum)eisen. Is er een andere manier om mijn screenshot te delen?[quote][ afbeelding ] Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:
Hartstikke bedankt, krijg ik hier nog een bevestigingsmail van met dat het verzonden is naar het juiste adresquote:
Nog nieuws na die ene DM?quote:Op dinsdag 13 september 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb even gekeken, en ik zie dat voor deze order alleen een straatnaam is ingevoerd en geen huisnummer, dus zodoende kon de bestelling niet worden bezorgd.
We kunnen het product opnieuw versturen, maar omdat dat dan de tweede keer is en je vriendin het huisnummer niet heeft toegevoegd (dus niet onze fout), vragen we om een vergoeding voor het opnieuw opsturen. We kunnen em met Air Parcel Register opsturen en dan kost dat omgerekend ¤1,15, dus dat is geen gigantisch bedrag. Als ze daarmee akkoord gaat dan stuurt m'n collega daar een betaallink voor per mail en zodra die is voldaan sturen we het bandje opnieuw op. Ik hoor het van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |