Hi, sorry voor de late reactie; we waren er even een paar dagen niet vanwege feestdagen hier in China. Ik heb net voor je gekeken en zie dat je order gisteren (5 oktober) is verstuurd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:34 schreef janus84 het volgende:
Mijn order 19093620 staat op status backorder, hebben jullie een verwachting wanneer jullie mijn bestelling kunnen verzenden?
Hoi, sorry voor de late reactie, i.v.m. feestdagen hier in China. Ik heb net je order bekeken en zie dat deze op 23 september (doordat op het moment van bestellen niet alles op voorraad was) zonder tracking compleet (incl. LED bulbs) is verzonden. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:57 schreef kwelbast het volgende:
Hoi,
Ik heb op 9 september een order geplaatst (ordernummer 18488283). Tot nu toe nog niets ontvangen en zelfs de 2 LED-lampen die ik besteld (en betaald) heb zijn nog niet eens verzonden. Wat gaat er mis bij Banggood met deze bestelling? Graag een reactie.
M.vr. groet
Hi, ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je order op de 11e met standard shipping zonder tracking is verzonden. We houden altijd een termijn van 25 werkdagen aan voor de levering, maar vaak is dit in de praktijk korter. Mocht je na die periode echter nog niets hebben ontvangen, laat het dan ajb even hier weten, dan lossen we het direct voor je op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:19 schreef aeaeae het volgende:
Mijn order 18613550 is shipped op 11-9 maar ik heb nog niks ontvangen. Kan er iets mis zijn gegaan of moet ik gewoon nog geduld hebben?
Beetje laat vanwege mijn verhuizing, maar hier het beeldmateriaal.quote:Op woensdag 21 september 2016 04:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, als ik het goed begrijp is 16279697 de resend/vervanger voor de al eerder defecte 14761855, klopt dat?
Sowieso erg vervelend dat ook de nieuwe charger problemen vertoont. Je bent er inmiddels bekend mee: kun je me van wat beeldmateriaal voorzien voor mijn collega's?
Hi, ja stuur me ajb het nieuwe adres per DM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Beetje laat vanwege mijn verhuizing, maar hier het beeldmateriaal.
Ik heb nu ook een ander adres, kan ik dit via DM sturen?
Hi, dat is inderdaad een bekend probleem en daarom ontvang je gewoon een nieuwe die dit probleem niet heeft. Voordat we die opsturen hebben we echter nog wel even een korte video nodig die het probleem aantoont; dit vragen we altijd in een dergelijk geval. Je kunt even een kort filmpje maken en deze uploaden via bijv. Youtube en dan het linkje hier delen. Zodra ik die heb ontvangen doen we meteen een resend.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:55 schreef Lupinix het volgende:
Tijdens een pre-sale event van de Blizwolf BW-P3 heb ik deze powerbank besteld, alleen ben ik er achter gekomen dat een van de poorten niet goed werkt. er zit een QC3.0 poort op, en een 'normale' poort. De QC3.0 poort werkt perfect, alleen stopt de normale poort na een tijdje met opladen. dit varieert van 10 seconden tot een paar minuten. Als ik dan weer op de power knop van de powerbank druk begint hij weer met opladen, maar stopt na een tijdje dan ook weer. Ik heb dit al met 3 verschillende telefoons en een aantal verschillende kabeltjes geprobeert en overal hetzelfde resultaat.
Na wat google werk lijkt dit een bekend probleem te zijn bij de eerste modellen van de presale die uitgeleverd zijn.
Het gaat hierbij om order nummer: 16453943
Helemaal top!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 04:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is inderdaad een bekend probleem en daarom ontvang je gewoon een nieuwe die dit probleem niet heeft. Voordat we die opsturen hebben we echter nog wel even een korte video nodig die het probleem aantoont; dit vragen we altijd in een dergelijk geval. Je kunt even een kort filmpje maken en deze uploaden via bijv. Youtube en dan het linkje hier delen. Zodra ik die heb ontvangen doen we meteen een resend.
Hi, dank je voor het filmpje, we hebben je een nieuwe opgestuurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:14 schreef Lupinix het volgende:
[..]
Helemaal top!
Hierbij een filmpje, hij stopt met opladen op ongeveer 1:48.
Dan heb ik gelijk nog een vraagje, tijdens de presale van de BlitzWolf BW-VR3 heb ik er eentje gekocht, en deze is een maand geleden al op de post gegaan, maar heb ik nog niet ontvangen. Normaal gesproken duurt dit niet zo lang als ik bij jullie bestel. kan hier iets mis zijn gegaan?
Het gaat om ordernummer: 17864365
Alvast bedankt!
Ik heb op 9 september een order geplaatst (Order Number: 18488298).quote:Op donderdag 6 oktober 2016 04:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je order op de 11e met standard shipping zonder tracking is verzonden. We houden altijd een termijn van 25 werkdagen aan voor de levering, maar vaak is dit in de praktijk korter. Mocht je na die periode echter nog niets hebben ontvangen, laat het dan ajb even hier weten, dan lossen we het direct voor je op.
Hi, ik heb je order bekeken, en de wachttermijn verloopt precies vandaag, dus wil je dat we je bestelling opnieuw verzenden of wil je een refund?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:09 schreef zazabez het volgende:
[..]
Ik heb op 9 september een order geplaatst (Order Number: 18488298).
Deze is op 10 september verstuurd, maar (nog) niet bij mij aangekomen...
Inmiddels is deze dus al 33 dagen onderweg en ik betwijfel of deze ueberhaupt nog aan zal komen.
Graag reactie. Thx!
Bedankt voor je reactie. Graag opnieuw verzenden, thanks!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je order bekeken, en de wachttermijn verloopt precies vandaag, dus wil je dat we je bestelling opnieuw verzenden of wil je een refund?
Hoi, dat is vervelend om te horen!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:30 schreef ITsEZ het volgende:
Hier een issue met de Mi4c, na erg tevreden gebruik te hebben gemaakt van de mi4i heb ik deze aan mijn moeder gegeven en zelf een mi4c aangeschaft, inmiddels nog geen 3 weken in gebruik en 3x raden, hij start niet meer op en zit na het overnieuw opstarten in een zogenoemde "boot loop"Wat te doen?
Ok donequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:04 schreef zazabez het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Graag opnieuw verzenden, thanks!
Ik heb mijn bestelling vandaag ontvangenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 04:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je order op de 11e met standard shipping zonder tracking is verzonden. We houden altijd een termijn van 25 werkdagen aan voor de levering, maar vaak is dit in de praktijk korter. Mocht je na die periode echter nog niets hebben ontvangen, laat het dan ajb even hier weten, dan lossen we het direct voor je op.
Vanzelfsprekend had ik niet bij jullie gaan klagen als ik er een custom rom op had gezet, het leek me verstandig om eerst even hier wat te plaatsen voor ik er zelf mee aan de slag ging.... Er staat dan ook nog steeds miui op de telefoon. Bij deze een filmpje: Ordernummer: 17964019quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat is vervelend om te horen!
Allereerst de vraag: heb je geprobeerd een andere Rom te flashen? Dat is namelijk 9 v/d 10 keer de oorzaak van een boot loop, en in dat geval kunnen wij je helaas niet helpen, omdat dat buiten onze garantievoorwaarden valt.
Mocht dat nou niet het geval zijn, zou je me dan even een kort fimpje kunnen sturen van het probleem en het linkje daarnaar hier kunnen plaatsen, i.c.m. het ordernummer?
De site is stuk, probeer het later nog eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:21 schreef BertG3 het volgende:
Hallo Banggood.
Ik heb de Hybrids ontvangen (order nummer 17654128) maar de verify code werkt niet. Hij geeft een 502 bad gateway.
Hiervoor had ik ook Hybrids bij jullie besteld (order nummer 17241689) en daarvan werkt de verify code wel.
Dit lijkt mij op het eerste zicht niet echt ok... Of wel ?
Bedankt voor uw antwoord.
Dacht ik ook maar m'n andere kan ik op dit moment wel verifyen. Dus is er toch iets mis ? Er zit precies een foute link achter de QR code. Mijn vorige Hybrids verwijzen direct door naar de verify pagina maar de nieuwe verwijzen naar een niet-coreecte pagina die uitkomt op een bad-gateway.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De site is stuk, probeer het later nog eens
Ok goed om te horen en bedankt voor het doorgeven!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:25 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling vandaag ontvangen
Hi, geen dankquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:01 schreef zazabez het volgende:
[..]
Thanks! Is straks ook bij mijn order te zien dat het product opnieuw is gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |