SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mont Ventoux ben ik wel eens op geweest, geinig bergje wel.
Tof.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb dit live gezien als zesjarig jochie
We gingen in die tijd regelmatig in die streek op vakantie, heb 2 jaar later ook de klimtijdrit gezien. Echt heel gaaf inderdaad, geweldige berg.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gingen in die tijd regelmatig in die streek op vakantie, heb 2 jaar later ook de klimtijdrit gezien. Echt heel gaaf inderdaad, geweldige berg.
Ik stond beneden toen Garate wonquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mont Ventoux ben ik wel eens op geweest, geinig bergje wel.
Met zo'n topopstelling bij de Avondetappe kies ik voor deze show.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt weer kiezen. Of de Belg of De Avondetappe.
Ik ga een beetje heen en weer denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met zo'n topopstelling bij de Avondetappe kies ik voor deze show.
Thijs zal dat wel zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En volgens Dione is er minstens een iemand aan tafel heel boos.
Volgens mij zijn ze alledrie boos, Harmeling, Zonneveld en Nelissequote:Op donderdag 14 juli 2016 20:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En volgens Dione is er minstens een iemand aan tafel heel boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |