Ik heb alleen mijn telefoon maar heb wel een dashcam app. Mocht het doorgaan woensdag dan laat ik hem mijn avonddienst opnemen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen dashcam die dat soort moois kan vastleggen?.
Super, hoop dat het een geweldige show wordt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn telefoon maar heb wel een dashcam app. Mocht het doorgaan woensdag dan laat ik hem mijn avonddienst opnemen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:33 schreef aloa het volgende:
Ondertussen in de VS (Phoenix).
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wow..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:33 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Harmonie:
[ afbeelding ]
Hirlam:
[ afbeelding ]
tyfudsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:33 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Nationaal hitteplan voor vier provincies van kracht
Het Nationaal hitteplan is vanaf dinsdag in werking voor de provincies Gelderland, Overijssel, Noord-Brabant en Limburg.
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) adviseert voldoende water te drinken, dunne kleding te dragen, lichamelijke inspanning 's middag te beperken en veel in de schaduw te blijven.
Ook moet iedereen er voor zorgen dat het in huis niet te warm wordt: airconditioning, zonwering en ventilatoren kunnen daarbij van pas komen. Ouderen, mensen in zorginstellingen, chronisch zieken en mensen met overgewicht zijn extra kwetsbaar bij hoge temperaturen.
Vermoeidheid, concentratieproblemen, duizeligheid en hoofdpijn kunnen het gevolg zijn van aanhoudende hitte. De komende dagen zal de temperatuur oplopen naar waarden boven de 30 graden. Ook de nacht wordt niet kouder dan een graad of 20.
http://www.nu.nl/binnenla(...)cies-van-kracht.html
39?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:06 schreef Adrie072 het volgende:
En hebben we de 30 graden al gehaald, morgen misschien 39 lees ik her en der...?
quote:
quote:Aanhoudende hitte
In de provincies Noord-Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel is een hittewaarschuwing van kracht. Vandaag en morgen is het zeer warm met middagtemperaturen boven 30 graden, woensdag lokaal 35 graden. Donderdag is het met 25 tot 30 graden nog altijd warm. Ook ‘s nachts blijft het warm met minima rond 20 graden.
Uitgifte: 19/07/2016 13:05 uur LT
Ja, die 39 klopt niet, is een fout in de berekening.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:18 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron weerplaza.nl, goed kijken!
Doe ik al sinds maartquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Gewoon naakt en zonder deken slapen.
Joh, het is mij om het even, warm wordt in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, die 39 klopt niet, is een fout in de berekening.
Hou het maar op max 34-36
Nou, is mij toch wel iets te koud geweest de afgelopen tijd, maar ik slaap dan ook altijd met mijn raam open.quote:
Ik slaap ook altijd met open raam. Anyway, offtopic.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Nou, is mij toch wel iets te koud geweest de afgelopen tijd, maar ik slaap dan ook altijd met mijn raam open.
Dat water zal ook wel lekker warm worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:29 schreef Noretz het volgende:
35 graden morgen damn.
Naja, ben toch bij mijn neefje en nichtje die een zwembad in de tuin hebben.
Jahaha, maar ze hebben zo'n zijl ofzo alleen weet niet of dat echt veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat water zal ook wel lekker warm worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |