abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 augustus 2016 @ 10:56:54 #151
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_164218931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

Jaaaaaa dat is prima, maar het moet ook niet averechts gaan werken dat we straks een stapje terugnemen en geen nieuwe spelers komen... of te wel dan topic dood..
Inderdaad
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 10:57:27 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164218936
P.s. er is een nieuwe vraag.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 4 augustus 2016 @ 10:59:09 #153
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_164218961
quote:
6s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:57 schreef Dizer het volgende:
P.s. er is een nieuwe vraag.
Hu, zijn we hier om een spelletje te spelen? :P
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_164219088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

Jaaaaaa dat is prima, maar het moet ook niet averechts gaan werken dat we straks een stapje terugnemen en geen nieuwe spelers komen... of te wel dan topic dood..
Nee, ik bedoel meer even een kwartiertje wachten ipv direct op het antwoord springen :P.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:10:57 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164219124
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:08 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer even een kwartiertje wachten ipv direct op het antwoord springen :P.
oei.. ja dat kost me wel wat moeite hoor!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_164219162
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:53 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik zou sowieso willen voorstellen dat degenen die geen behoefte hebben aan DVD's en/of al jaren in FMT spelen in eerste instantie een klein stapje terug doen en nieuwelingen de kans geven bovenaan te komen. Staat iedereen vrij natuurlijk, maar ik zou het leuk vinden om nieuwe spelers een kans te geven en de boel wat nieuw leven in te blazen, dus ik ga wat rustiger aan spelen :P.
Ik zal fanatieker gaan spelen en een newbie account aanmaken }) })
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:32:48 #157
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164219436
quote:
12s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:13 schreef Asap het volgende:

[..]

Ik zal fanatieker gaan spelen en een newbie account aanmaken }) })
_O-
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:45:37 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164219705
Ik vraag me opeens af of er überhaupt iemand de film heeft gezien van de huidige vraag :')
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:49:07 #159
370431 drakin
vurig typje
pi_164219784
Het is natuurlijk die ene waar ik de titel van vergeten ben.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:54:25 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164219924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:49 schreef drakin het volgende:
Het is natuurlijk die ene waar ik de titel van vergeten ben.
Hoe kan je nou de titel van vergeten... 8)7
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:56:33 #161
370431 drakin
vurig typje
pi_164219982
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hoe kan je nou de titel van vergeten... 8)7
Is het van?

Nou ja, gokje gewaagd :)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:56:54 #162
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164219993
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef drakin het volgende:

[..]

Is het van?

Nou ja, gokje gewaagd :)
Nieuwe hint.. zie topic.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:59:10 #163
370431 drakin
vurig typje
pi_164220048
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nieuwe hint.. zie topic.
Nee, nou doe ik niet meer mee 😠
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_164223497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:59 schreef hornage het volgende:

Overall stand tot en met juli 2016
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand 2016 tot en met juli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandwinnaars 2016 tot en met juli:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in 2016
-

Eindstand 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandwinnaars 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in 2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en rekenfouten voorbehouden
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_164223744
Goed bezig Sas! Duidelijk en overzichtelijk :)
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:22:20 #166
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_164223809
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Overall stand tot en met juli 2016
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand 2016 tot en met juli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandwinnaars 2016 tot en met juli:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in 2016
-

Eindstand 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandwinnaars 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in 2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en rekenfouten voorbehouden
_O_ +100 punten _O_

Ik ga kijken waar dit een goede terugvindbare plaats gaat krijgen (wiki denk ik ;) ) en daar kunnen we dan naar refereren vanuit de OP en de OP van het prijzentopic. Wil jij dit maandelijks bijhouden?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_164224418
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:22 schreef hornage het volgende:

[..]

_O_ +100 punten _O_

Ik ga kijken waar dit een goede terugvindbare plaats gaat krijgen (wiki denk ik ;) ) en daar kunnen we dan naar refereren vanuit de OP en de OP van het prijzentopic. Wil jij dit maandelijks bijhouden?
Kan ik wel doen. Heb het nu in een spreadsheet, dus maandelijks bijwerken is niet zo moeilijk meer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_164227385
Kunnen we nog wat in de TT van het trivia topic zetten om mensen te lokken? Newbies welkom? :P
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:27:17 #169
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_164228331
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:38 schreef picodealion het volgende:
Kunnen we nog wat in de TT van het trivia topic zetten om mensen te lokken? Newbies welkom? :P
Goed plan, fix jij dat?

Bij deze mijn beta versie voor een nieuwe OP voor FMT: Laatste stukje is misschien meer als OP voor het slowchat topic. Ik sta wederom open voor opmerkingen, aanpassingen, ideeën en verbeteringen! ^O^

Fok Movie Trivia
Fok Movie Trivia (FMT) is een topicreeks, die ooit door Gorro, eind 2002, is begonnen.
Hij omschreef het spel toen als volgt: Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden.
Heel simpel en leuk en nu, bijna 14 jaar later, spelen we het nog steeds. *O*

Hoe werkt het?
• Een vraag is te herkennen aan de vetgedrukte tekst. Weet je het antwoord op de gestelde vraag?, post dan het antwoord.
• Weet je het niet helemaal zeker?, post dan vooral je gok, zo weet de vraagsteller ook dat er mensen aanwezig zijn en wie weet is het wel goed!
• De vraagsteller bepaalt wat het goede antwoord is, wacht met het stellen van een nieuwe vraag totdat de punten aan je zijn toegekend.
• Ben je zeker van je zaak? Stel dan maar alvast een nieuwe vraag, dat houdt het tempo lekker hoog ^O^
• Als er een uur geen activiteit is van de vraagsteller, mag iemand een opstartvraag stellen. Let er hierbij op dat deze vraag niet te ingewikkeld is.

De uitgebreide spelregels zijn terug te vinden in op de wikipagina {todo: link}

Let op: We spelen FMT om de parate filmkennis van elkaar te testen. We spelen dit niet om te kijken of je goed bent in het zoeken via google en imdb. Als er vermoedens zijn van opzoeken, dan word je hierop gewezen.

FMT'ers, wat/ wie zijn dat?
Op FMT zitten mensen die graag films kijken, daarna op imdb er alles over nalezen en de film daarna op icheckmovies checken om te zien hoeveel ze zijn opgeschoten bij het kijken van een lijst, zoals de IMDB Top 250 of They Shoot Pictures, Don't They?
Dan gaan ze elkaar bestoken met allerhande vragen over en rondom de films die ze hebben gezien. Daarnaast kletsen ze graag na over films en geven ze elkaar graag tips. Dit gebeurt in het slowchat-topic, maar ook tijdens meets.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:27:43 #170
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_164228339
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Kan ik wel doen. Heb het nu in een spreadsheet, dus maandelijks bijwerken is niet zo moeilijk meer.
Toppie joppie , goed bezig ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_164236129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:27 schreef hornage het volgende:

[..]

Goed plan, fix jij dat?
:Y
quote:
Bij deze mijn beta versie voor een nieuwe OP voor FMT: Laatste stukje is misschien meer als OP voor het slowchat topic. Ik sta wederom open voor opmerkingen, aanpassingen, ideeën en verbeteringen! ^O^

Fok Movie Trivia
Fok Movie Trivia (FMT) is een topicreeks, die ooit door Gorro, eind 2002, is begonnen.
Hij omschreef het spel toen als volgt: Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden.
Heel simpel en leuk en nu, bijna 14 jaar later, spelen we het nog steeds. *O*
Ik zou hier gewoon van maken "vele jaren later", anders loopt de OP al heel snel weer achter. We doen gemiddeld een paar jaar met dezelfde OP :P.

quote:
Hoe werkt het?
• Een vraag is te herkennen aan de vetgedrukte tekst. Weet je het antwoord op de gestelde vraag?, post dan het antwoord.
Ik zou hier al toevoegen dat opzoeken niet de bedoeling is
quote:
• Weet je het niet helemaal zeker?, post dan vooral je gok, zo weet de vraagsteller ook dat er mensen aanwezig zijn en wie weet is het wel goed!
• De vraagsteller bepaalt wat het goede antwoord is, wacht met het stellen van een nieuwe vraag totdat de punten aan je zijn toegekend.
• Ben je zeker van je zaak? Stel dan maar alvast een nieuwe vraag, dat houdt het tempo lekker hoog ^O^
"Ben je écht zeker van je zaak", en misschien toevoegen "of bevestigt een andere speler het voor je"?
quote:
• Als er een uur geen activiteit is van de vraagsteller, mag iemand een opstartvraag stellen. Let er hierbij op dat deze vraag niet te ingewikkeld is.
Ik zou het verwoorden als "Liefst niet te moeilijk, zodat er weer nieuwe vaart in het spel komt" oid.
quote:
De uitgebreide spelregels zijn terug te vinden in op de wikipagina {todo: link}

Let op: We spelen FMT om de parate filmkennis van elkaar te testen. We spelen dit niet om te kijken of je goed bent in het zoeken via google en imdb. Als er vermoedens zijn van opzoeken, dan word je hierop gewezen.
Wat betekent erop gewezen worden? Ik denk dat we echt duidelijk mogen zijn dat het een no-go is
quote:
FMT'ers, wat/ wie zijn dat?
Op FMT zitten mensen die graag films kijken, daarna op imdb er alles over nalezen en de film daarna op icheckmovies checken om te zien hoeveel ze zijn opgeschoten bij het kijken van een lijst, zoals de IMDB Top 250 of They Shoot Pictures, Don't They?
Dan gaan ze elkaar bestoken met allerhande vragen over en rondom de films die ze hebben gezien. Daarnaast kletsen ze graag na over films en geven ze elkaar graag tips. Dit gebeurt in het slowchat-topic, maar ook tijdens meets.
Prima OP verder! ^O^.
pi_164241454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Overall stand tot en met juli 2016
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand 2016 tot en met juli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandwinnaars 2016 tot en met juli:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in 2016
-

Eindstand 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandwinnaars 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in 2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en rekenfouten voorbehouden
Goed bezig :) ^O^
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 12:35:13 #173
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_164265819
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:55 schreef picodealion het volgende:
Dank voor de feedback, ik heb je opmerkingen meegenomen en nog e.e.a. aangepast/ toegevoegd. Ik ben wederom benieuwd naar jullie reactie.

FOK! Movie Trivia
FOK! Movie Trivia (FMT) is een topicreeks, die ooit door Gorro, eind 2002, is begonnen.
Hij omschreef het spel toen als volgt: Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden.
Heel simpel en leuk en nu, vele jaren later, spelen we het nog steeds. *O*

Hoe werkt het?
• Een vraag is te herkennen aan de vetgedrukte tekst. Weet je het antwoord op de gestelde vraag uit je hoofd, zonder het op te zoeken?, post dan het antwoord.
• Weet je het niet helemaal zeker?, post dan vooral je gok, zo weet de vraagsteller ook dat er mensen aanwezig zijn en wie weet is het wel goed!
• De vraagsteller bepaalt wat het goede antwoord is. Als er bevestigd is dat je antwoord goed is mag je de volgende, nieuwe vraag stellen.
• Wacht met het stellen van een nieuwe vraag totdat de punten aan je zijn toegekend. Ben je écht zeker van je zaak of bevestigt een andere speler dat je het goed hebt? Stel dan maar alvast een nieuwe vraag, dat houdt het tempo lekker hoog ^O^
• Als er een uur geen activiteit is van de vraagsteller, mag iemand een opstartvraag stellen. Het liefst niet een te moeilijke vraag, zodat er weer nieuwe vaart in het spel komt.

Dubbele punten-topic
• Elke tiende topic is een dubbele punten topic. De vragen zullen dan wat creatiever, ingewikkelder en/ of uitgebreider zijn. Als je het goede antwoord weet verdien je 2 punten in dit topic.

De uitgebreide spelregels zijn terug te vinden in op de wikipagina {todo: link}

Let op: We spelen FMT om de parate filmkennis van elkaar te testen. We spelen dit niet om te kijken of je goed bent in het zoeken via google en imdb. Als er vermoedens zijn van opzoeken, dan wordt dit besproken in het slowchat-topic en kan er besloten worden dat je al je punten kwijtraakt. "You shall not OPZOEKEN!"

Is er nog meer rondom FMT naast deze topicreeks?
• Er is een slowchat topicreeks waar gezellig gepraat wordt over films, lopende vragen, relaties, het leven en alles wat we verder maar willen delen.
• Zo af en toe wordt er een meet georganiseerd. We gaan dan naar de bioscoop, houden een filmnacht, gaan lekker eten/ drinken of doen mee aan film/pubquiz.
• Speciale gelegenheden-topics. Ter ere van het zoveel-jarig bestaan van FMT wordt er soms een speciaal topic geopend met een zeer grote, creatieve, uitgebreide vraag.
• FTR awards. Aan het eind van het jaar worden speciale awards bedacht en uitgereikt via een stemming aan users om waardering naar elkaar uit te spreken.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_164269007
Prima bezig heren! _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_164284576
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:31 schreef Sands het volgende:

[..]

:N Dat is de 2de film waarin ze te zien is.

Hint:
Elijah Wood
Het is een film van die kerel die in South Park zo leker belachelijk werd gemaakt.
Ik kan alleen niet op de naam komen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')