Lees nou maar verderquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:43 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat je op de eerste pagina al je reacties weglaat
1e pagina?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:43 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat je op de eerste pagina al je reacties weglaat
Heb het nu ook op 1 pagina gezet, maar weet niet hoe je het naar kortere pagina's kan terugzetten. Ik dm wel als ik het weetquote:
Settings/overigquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heb het nu ook op 1 pagina gezet, maar weet niet hoe je het naar kortere pagina's kan terugzetten. Ik dm wel als ik het weet
Je veter zit losquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef tong80 het volgende:
Waar blijven jullie nou ? Er werd net opgeroepen met te gaan pesten.
Nu ben ik gekrenkt
Volgens mij gewoon het aantal posts gedeeld door het aantal dagen sinds je registratie hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Heeft misschien te maken dat je gemiddelde wordt berekend aan de hand van je uren/dagen online ook?
Ik zit er klaar voor. Niet te hard he ? Anders kwets je mijn toch al zo tere zieltje.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
Bij deze benoem ik Tong80 En Matthias24 tot pispaaltjes van FOK!
Laten we zo goed gaan pesten!
Pesten, pesten en nog eens pesten!
Ze verdienen het gewoon!
Dit is een officiële fatwa van Abdullah al Bakr Ollahbollah Rubin!
quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:33 schreef tong80 het volgende:
Mijn geniale experiment is geslaagd. Ze kwamen als strontvliegen op de kadavers af.
Ik werd zgn gepest, heb toen gespeeld-kwaad, vernederd en verdrietig de OP verwijderd, net al m'n posts. Ze kwamen onmiddellijk doen waar ik vurig op hoopte. De eerste post die je straks van mij ziet is veel later gepost. Paar uurjes gewacht. Heb ze eerst laten uit jan Raasen.
Ik qut ze dan kunnen ze niet worden verwijderd.
Heb de column op 3 plaatsen bewaard. Als ie verwijderd zou worden had ik iets achter de hand.Toen ben ik het rijtje afgegaan. En in mijn lege postvak "schade alles ist vorbei" posts geplaatst als reacties op hun reacties op mijn column en posts van andere slachtoffers .Ze dachten dat ze schade vrij zouden blijven. Geniet er van.........
Post op kraak topic.quote:
quote:
quote:
Dat hakt er inquote:
De fun.quote:
Kom vechten dan.quote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom vechten dan.* Rezania applies Hanged Man venom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |