quote:
huuu? waarom ben je geen moderator meer?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Je snapt dat Tong je met dit topic juist een hart onder de riem wilde steken?
Stank voor dankquote:
Wijsheid komt met de jaren (of niet) en klasse van je dat je energie en tijd in een ander steekt. Niet altijd zal je meteen iets terugkrijgen en dat hoeft ook niet, op een ander moment krijg jij van een onbekende of vage bekende een hart onder de riem.quote:
Ik lees het anders ook als een sarcastisch topic.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Je snapt dat Tong je met dit topic juist een hart onder de riem wilde steken?
echt nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:41 schreef Renesite het volgende:
Kan ook in dit geval al het wegge-editte weg? Dat gebeurt in andere topics ook
Zojuist een TR gemaakt:
report betreffende deze post:
--------
melding:
Al het wegge-editte terugzetten SVP. Gebeurt bij andere users in topics ook. Hier mag geen onderscheid in gemaakt worden.
Jepquote:
als jezelf je reactie wist?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep!
In R&P bijvoorbeeld, wordt áltijd teruggezet.
Mijn hemel, over Fok praten alsof het je beroepsloopbaan betreft, of nog erger: alsof het je hele levensverhaal is..quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
Matthias24, ik vind je een lieve gozert.
*knip*
Gezien Tong80 zijn postaantallen en daggemiddeldes kun je daar wel spreken van.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mijn hemel, over Fok praten alsof het je beroepsloopbaan betreft, of nog erger: alsof het je hele levensverhaal is..
Echt-->x100!
Dude. Ga eens wat minder full retardquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je word hartelijk bedankt vriend! je hebt mij weer lekker voor schut gezet.
Fixed.quote:
108 posts gemiddeld. Dan kan makkelijk in de avonduurtjes hoorquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:17 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Gezien Tong80 zijn postaantallen en daggemiddeldes kun je daar wel spreken van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |