Aww.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:52 schreef skysherrif het volgende:
ik voel me nu een beetje verdrietig dat ik weer in een dorp woon
Mn vrienden in de grote steden spelen het wel, dus moet daar eens een dagje langs gaan, pokemongo and chillquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww.Kwam gister al een klein groepje tegen, man of 6-8. Maar heb ook nog aar weinig tijd gehad, Ben benieuwd naar het weekend, dan ben ik wat actiever en waarschijnlijk meer mensen. Maar vaag joh al die mensen op straat
Ik woon in Den Haag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mn vrienden in de grote steden spelen het wel, dus moet daar eens een dagje langs gaan, pokemongo and chill.
Lijkt me wel echt een mooi gezicht, met zn allen juichen als die ene pokemon wordt gevangen waar iedereen achteraan zit.
2 maandjes geleden zat ik nog op de fredquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag.
Gewoon nog te weinig tijd gehad.
Het leuke van een dorp is dat dat die gyms makkelijk te veroveren te zijn. Er is een gym aan het noord station van Brussel en dat is onbegonnen werkquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww.Kwam gister al een klein groepje tegen, man of 6-8. Maar heb ook nog aar weinig tijd gehad, Ben benieuwd naar het weekend, dan ben ik wat actiever en waarschijnlijk meer mensen. Maar vaag joh al die mensen op straat
Gezellig!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Heb wel pics maar die stomme pleuris Windows 10 werkplek herkend mijn mobiel niet....
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilhelminepark in Zoetermeer. Er waren 6 stops erg dicht bij elkaar. De 4 meest centrale werden constant voorzien van Lures. Er werd muziek gedraaid en alles.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
https://vimeo.com/174821377
Serieus, WTF!![]()
Wat moeten de aliens (die ons allang observeren) van ons denken als ze dit soort beelden zienquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, WTF!![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, WTF!![]()
Het over "a herd of wildebeest" hebben in plaats van "a herd of Tauros'"quote:I didn't catch the front of the pack that was sprinting into the park like a herd of wildebeest.
Omdat ze hem allemaal kunnen vangen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Als er één Squirtle zit, hoe kunnen honderden mensen er dan allemaal bij lopen alsof ze hem gevangen hebben?
Dit is de brug 't Sasje. In het haventje van Amersfoort, bij het Eemplein. (Over de brug liep Jezus, met the Passion van dit jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Niet huge, geen gillende, rennende mensen maar wel sfeer.
[ afbeelding ]
Geen idee waar het is. Let op het beeld in het water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergen aan Zee??quote:
Dit is Amerika volgens mijquote:Op zondag 31 juli 2016 20:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Bergen aan Zee??
Is echt een hotspot. Zelfs zonder lures komen veel pokemons voorbij en mét lures is het daar echt feest.
1 tip. Ga NIET in het weekend..... Parkeren is dan een ware hel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef picodealion het volgende:
Prachtig, daar moet ik ook maar eens heenrijden dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |