Als je een IOS account heb uit één van die landen wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:50 schreef Tjik het volgende:
Het spel is geüpdate naar 1.0.1 in de landen waar het officieel uit is.. Kunnen wij die update ook krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:55 schreef Meike26 het volgende:
Nu dacht ik niet mee te doen met deze 'onzin' , maar ik kon het toch niet laten gister..
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Dat is wel een faal jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:56 schreef byah het volgende:
kun je je username nog wijzigen op iOS/google account? Heb mijn geboortejaar erin staan (1985), schaam schaam
Nu dacht ik niet mee te doen met deze 'onzin' , maar ik kon het toch niet laten gister..
Mooie burka.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
goeie teen +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! Goed bezig!quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat lekker. Net weer een magmar, lickitung en rhyhorn gevangen.
Herkenbaar. In een naastgelegen dorp zijn er 6 Pokéstops achter elkaar. Daar ga ik nu regelmatig naar toe dus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Pokeballs op en nergens op handige plaatsen van die stops in de buurt. Jammer dat je dan eigenlijk direct niets meer kunt
Volgens mij heeft het wel degelijk te maken met welk level je hebt (itt eerdere berichten).quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:04 schreef Unites het volgende:
[..]
Wow! Goed bezig!
Ik ben stiekem erg jaloers...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Pokeballs op en nergens op handige plaatsen van die stops in de buurt. Jammer dat je dan eigenlijk direct niets meer kunt
Haha, heel groot verschil met een stad dan. Ik gooi vrijwel dagelijks meer dan 25 ballen weg omdat items volraken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:08 schreef Unites het volgende:
[..]
Herkenbaar. In een naastgelegen dorp zijn er 6 Pokéstops achter elkaar. Daar ga ik nu regelmatig naar toe dus.
Vangen natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Project afmaken of vangen... moeilijke keuze.
Wat een luxeprobleem!quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Haha, heel groot verschil met een stad dan. Ik gooi vrijwel dagelijks meer dan 25 ballen weg omdat items volraken.
Dat is 1 van de weinige pokemon die ik nog echt graag wil (geevolueerd, dat dan wel). Samen met een Alakazam.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Project afmaken of vangen... moeilijke keuze.
Dit. Lopen door Amsterdam Centrum levert je zo een volle tas opquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Haha, heel groot verschil met een stad dan. Ik gooi vrijwel dagelijks meer dan 25 ballen weg omdat items volraken.
Ik heb nog niet eens 1 slowpoke -.-' . Heb wel 12 pidgyes en 8 ratatas klaar staan om te evolueren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:25 schreef over_hedge het volgende:
Zo. nog 1 slowpoke en dan heb ik 10 pokemons opgespaard om te laten evolueren.Dus dubbel xp aan en gaan.
Van die 10 is er maar 1 een slowpokequote:Op woensdag 13 juli 2016 09:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens 1 slowpoke -.-' . Heb wel 12 pidgyes en 8 ratatas klaar staan om te evolueren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |