Ah zo, duidelijk. Dat is voor haar dan ook stuk makkelijker als ze ouder is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar Engels de voertaal is, is vooral voor expats.
En waar ze ook Brits schoolsysteem en niveau aanhouden.
Is beter dan Pools.
Ja is makkelijker kan ze zelf kiezen waar ze wil wonen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zo, duidelijk. Dat is voor haar dan ook stuk makkelijker als ze ouder is.
'Wat een pech heb je dan eigenlijk als je ouders (in algemene zin, niet specifiek jouw ouders) bijv zich daar niet mee bezig zou houden. Of een schoolsysteem goed (genoeg) is of niet voor later.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja is makkelijker kan ze zelf kiezen waar ze wil wonen.
Poolse educatie systeem is toch beperkt op veel vlakken.
hij denkt ook daar komt dramaquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
Ik had een date morgen, maar hij zegt opeens af omdat hij er nu pas achter komt dat de afstand best groot is tussen onze woonplaatsen. Dus ik reageer een beetje van: oke nou best lullig. Gaat hij me blokkeren op tinder, hele gesprek weg. echt vies kinderachtig en DOM en ik ben echt boos
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pffquote:
ja zal wel smoesje zijn geweestquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pff
Ken het gevoelquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pff
ja maar nu ben ik gewoon boosquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zal wel smoesje zijn geweest
Maar zo gaat Tinder hè
niet relevantquote:
zie je spoken?quote:
hahaquote:
jawelquote:
nee ben niet gekquote:
vertelquote:
ik heb niks ontvangenquote:
Die krijg je nog wel als ik hem gemaakt heb.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
nou leuk
dacht dat ik een foto zou krijgen
spannend, de eerste foto ooit gemaakt van jimmyquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die krijg je nog wel als ik hem gemaakt heb.
Ik heb het afgelopen half jaar alleen maar dronken selfies gemaaktquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
spannend, de eerste foto ooit gemaakt van jimmy
ook leuk tochquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen half jaar alleen maar dronken selfies gemaakt
wat stuurde hijquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
nou leuk
dacht dat ik een foto zou krijgen
nahquote:
omdat mijn date voor morgen me geblokkeerd heeft op tinder omdat de afstand te groot wasquote:
Ha wat een lazyass mofoquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat mijn date voor morgen me geblokkeerd heeft op tinder omdat de afstand te groot was![]()
jaquote:
nee dat vind ik engquote:
Niet in je eentjequote:
oke, morgen?quote:
gezelligquote:
Nee joh, Arnhemquote:
ik dacht dat jij niet aan meets deedquote:
hij draait wel laatquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
Och, ik wil de Purge nog zien en dus vind ik het prima. Als je niet eng bent tenminste.
Ja dat dacht ik inderdaadquote:
Hoe laat?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hij draait wel laat
ik ben niet eng, jij wel?
21:30-23:34quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik inderdaad
[..]
Hoe laat?
Ik ben doodeng
Is er geen eerdere?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
21:30-23:34
oh ik weet dan niet of ik durf
nopequote:Op woensdag 13 juli 2016 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is er geen eerdere?
En was een grapje hoor, ben heel niet eng
nee want ik heb geen windows, gelukkigquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
Internet is overigens onwaarschijnlijk traag door een nieuwe update van win 10, bij jullie ook?
Ik ga je geen plaats aanbieden in mijn bed ;s sorryquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oww dan kan ik niet meer naar huis
lolquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga je geen plaats aanbieden in mijn bed ;s sorry
Durf je niet morgen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:58 schreef JimmyDean het volgende:
We gaan wel een andere keer een filmpje kijken Sof.
We kunnen ook naar doryquote:
Ben je nu serieus?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
We kunnen ook naar dory
die draait in de middag vast wel
zie PIquote:
hij kan bij je huisgenootquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga je geen plaats aanbieden in mijn bed ;s sorry
Die hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:08 schreef supersof het volgende:
ik ga denk ik naar tarzan morgen
met margot robbie
dat kan wel jaquote:
oh ik ga die wel zienquote:
Purgequote:Op woensdag 13 juli 2016 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ga die wel zien
welke wil je wel zien dan pff, kritisch
alleen die pfffquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen die pfff