quote:
Dus jij er meteen naartoe... oh wacht, je bent een Fok!ker, wij doen dat nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
Stond net 16 man voor mijn huis. Iemand had in de twee pokestops voor de deur een lure geplaatst.
Heel de straat vol met pokefans. Dus ik deed het gordijn omhoog en toen keek er iemand. Ik mijn pokemon go app showen en iedereen lachen.
Man man man wat een gezelligheid
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
Stond net 16 man voor mijn huis. Iemand had in de twee pokestops voor de deur een lure geplaatst.
Heel de straat vol met pokefans. Dus ik deed het gordijn omhoog en toen keek er iemand. Ik mijn pokemon go app showen en iedereen lachen.
Man man man wat een gezelligheid
En nu ook een nieuwe UI trouwensquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:42 schreef skysherrif het volgende:
Hey mensen
Hoe is het met TeamGeel? Helaas van half 11 sochtends tot nu moeten werken dus nog geen steek verder gekomen.
Team instinct meet in emmen dus. !quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
We hebben hier in Emmen de oude dierentuin waar je door kan lopen. Schijnt veel te zitten. Morgen maar even een rondje lopen![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Team instinct meet in emmen dus. !
Ik daar dan ook maar eventjes kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
We hebben hier in Emmen de oude dierentuin waar je door kan lopen. Schijnt veel te zitten. Morgen maar even een rondje lopen![]()
Dikke 80's sfeerquote:
Psst in de dierentuin dat zijn echte beesten en geen pokemons.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Zoooooo, dat is echt zonde. Heb die 1x op een foto gezien op reddit, die kwam uit een ei.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een Lapras gezien, maar kon niet dichtbij genoeg komen (2 voetstappen) en daarna weg.
Jazeker, Wist alleen toen nog niet welke het was en ook niet dat ie zo zeldzaam is, hopelijk krijg ik 'm nog eens te zien op die plek en hopelijk kan ik 'm dan wel vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoooooo, dat is echt zonde. Heb die 1x op een foto gezien op reddit, die kwam uit een ei.
Ben trouwens net lvl 20 geworden. Nog een 1000cp pidgeot gevangen en drowzee geevolueerd naar een 1050 hypno.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:33 schreef skysherrif het volgende:
Eerste echte stronghold in mijn dorp is voor geel. 15000 punten gym nu!
Ik vraag me af hoe ze het een beetje willen uitbalanceren allemaal qua teams.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Geel is duidelijk in de minderheid in Emmen.
Dat ligt aan de mensen zelf, denk ik. Nintendo gaat die shit niet regelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het een beetje willen uitbalanceren allemaal qua teams.
Hebben iig het meest actieve topic en de leukste posters.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:22 schreef over_hedge het volgende:
We zijn wel een beetje in de minderheid he?
quote:This is my last try to help... this keeps getting downvoted, so I'm guessing some higher level players don't want others to know this (or they don't like their gyms being taken)
I'll make it really brief:
Watch the yellow screen flash!!! That's it. Forget everything else; ignore the animation, just watch for the flash, swipe to dodge, then quick attack. You will take no or very little damage.
The end. It's that easy.
Other notes:
The first time an opponent appears, it attacks twice. So dodge twice first: flash dodge flash dodge, then attack.
If the server glitches/lags, you can take damage
You can safely get in one quick attack before the next flash - sometimes you can get two (flash dodge, attack, attack, flash dodge, attack, attack...repeat).
You are vulnerable after using a special attack because you can't immediately dodge - don't use them unless you need to.
You're up against the clock. If your 800CP is against a 1400CP, you can avoid taking damage, but you may not be able to whittle down their health in time.
You can cut through Pokemon within +/- 200CP of your attacker like butter (without losing health)
You get a lot of xp at no cost for taking down high level gyms, and it's fun! (although it does take a while)
It is way more fun than spamming quick attack and it'll save you a TON of revive and health potions.
Bonus: you can really annoy the 'super-gyms' when you take them down by yourself!
Geel gaat ooit nog wel ownen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Elke keer als ik tegen mensen zeg dat ik geel ben kijken ze me zo een beetje medelijdend aan en zeggen ze dingen als "geeft niet hoor, dat is ook best een goed team".
Moet er stiekem wel om lachen. Toen een groepje tieners me vroeg waarom, zei ik, ach, ik heb altijd wel iets met de underdog. Zei 1 van die gastjes, AWW dat is wel lief, zal ik je even helpen et het vangen (zat te klooienquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geel gaat ooit nog wel ownen.
Hopelijk.
Netjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:59 schreef V1z0R het volgende:
Hoogeveen ook underdog als Instinct...
Net wel lvl5 gym veroverd met m'n miezerige lvl10 (had hulp):
[ afbeelding ]
Ja las dat je dat ging doen, best spannend of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Hier in Emmen is een groeps app voor team geel dus af en toe spreken mensen samen af. Op deze manier nemen we nog wel een keer een gym in
Was eerst wel even ongemakkelijk maar het is best wel gezelligquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja las dat je dat ging doen, best spannend of niet?Maar zal vast wel gezellig geweest zijn, genoeg om over te kletsen.
Dit! Geel is behoorlijk the underdog in Grunn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:03 schreef ErkendFokker het volgende:
Ben ook wel voorstander van geel. Heel Groningen is rood volgens mij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:55 schreef Michielos het volgende:
Hier is het ook vooral blauw/rood wat de klok slaat
een vriend van me was staande gehouden door een marokkaan die hem vroeg of hij de hele tijd zijn gym inneemt. Hij was hoogst bedreigend.
er werd hem gevraagd om er mee te stoppen anders kreeg ie fittiequote:
Godver wat zieligquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
er werd hem gevraagd om er mee te stoppen anders kreeg ie fittie![]()
![]()
yeah, maar doe je niks tegenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
er werd hem gevraagd om er mee te stoppen anders kreeg ie fittie![]()
![]()
het is niet bepaald een nette buurt waar hij woontquote:
yepquote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:07 schreef Rarity het volgende:
Welkom alle nieuwe members!
Ligt bij jullie de game er ook al ruim een uur uit?
Amper de tijd gehad de afgelopen twee dagen, wil ik weer spelen vanmiddag, ligt ie eruitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:07 schreef Rarity het volgende:
Welkom alle nieuwe members!
Ligt bij jullie de game er ook al ruim een uur uit?
Was irritant inderdaad, ben zelf helemaal voor niks lopend naar de supermarkt aan de andere kant van het centrum gegaan met de bedoeling alle stops langs te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Amper de tijd gehad de afgelopen twee dagen, wil ik weer spelen vanmiddag, ligt ie eruit
quote:
We staan zij aan zij in de OP, zoals het hoort.quote:
Goed team heb je gekozenquote:Op zondag 17 juli 2016 05:26 schreef Moira. het volgende:
Mezelf ff toegevoegd aan de OP
Hele OP er trouwens maar ff bij gepakt, lijstje is ff ietsjes langer zo
Zit wel in een buurt waar alle Gyms rood/blauw zijnmaar veel zijn maar 500cp ofzo dus daar kom ik vast nog wel eens aan toe
[..]
We staan zij aan zij in de OP, zoals het hoort.
Ja.quote:
moet je een iets betere pokemon in zettenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:14 schreef Igen het volgende:
Nou.
Ben nog steeds geen van de andere team instinct spelers uit de buurt tegengekomen.
Dus ik dacht: als het XP oplevert als je een gym van je eigen team traint, dan verover ik zelf een gym, zet er een zwakke pokemon in en versla die dan zelf. Maar dat levert dus gewoon maar +10 XP op.
Aan de andere kant, wel weer coins verdiend door 5 minuten een gym in handen te hebben gehad.
Je stelt een team samen van 6 van je pokemon, hiermee val je de gym aan. JIj apart, je vriend apart. Als je wilt verminder je het aantal punten van de gym. Pas als deze 0 zijn heb je de gym overgenomen, je zal dus meerdere keren moeten winnen. Hierna springt de gym op blanco en kan je je Eigen pokemon erin stoppen (1 per persoon) die deze dan verdedigen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:17 schreef Moira. het volgende:
OP weer aangevuld
Ik ben inmiddels level 11 trouwens. Maar merk dat die haperende app me echt dwars zit in het spelen. Wil ik naar buiten, start 'ie niet op. Loop ik met telefoon in m'n hand, blijkt dattie al de hele tijd is vastgelopen (en dus ook geen km geteld heeft). Vang ik uiteindelijk een pokémon of zie ik er eentje die ik nog niet had, loopt 'ie weer vast. Wil ik 'm weer herstarten, laadt hij geen pokestops meer, etc etc etc. Zo ben ik gerust 10/20 minuten bezig om dat ding aan de praat te krijgen terwijl je gewoon even snel een rondje wil doen![]()
Mijn vriend is trouwens ook team geel nu (level 6 of 7 ofzo) en we willen wel eens kijken hoe we gyms kunnen overnemen.
Ik heb geen idee hoe dat werkt, kan iemand ons even een korte spoedcursus geven waar we op moeten letten en wat we moeten doen enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |