je kan ook gewoon 6 minuten (ongeveer) wachten. Dan kun je bij dezelfde stop weer een draai doen. Tenminste dat lukte mij vandaag terwijl ik op de bus stond te wachten naast een stop. (zo vervelend die zomerdienstregeling, nu heb ik in elk geval wat te doen tijdens het wachten)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:41 schreef Delibird het volgende:
Welk centrum van een Nederlandse stad heeft de meeste Pokestops dicht bij elkaar? Amsterdam? Utrecht? Kan ik morgen veel Pokeballs inslaan, ik heb toch studenten OV.
Weet ik maar dan duurt het nog heel lang om een beetje voorraad te krijgen. En gezien je in mijn woonplaats niet zo heel veel Pokestops hebt wil ik graag even een grote voorraad opbouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook gewoon 6 minuten (ongeveer) wachten. Dan kun je bij dezelfde stop weer een draai doen. Tenminste dat lukte mij vandaag terwijl ik op de bus stond te wachten naast een stop. (zo vervelend die zomerdienstregeling, nu heb ik in elk geval wat te doen tijdens het wachten)
Ben zelf alleen nog maar in Arnhem en Nijmegen geweest, maar ik denk dat elke redelijk grote stad (centrum) wel barst van de Pokéstops. Ook leuk omdat mensen daar vaker lures uitzetten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:47 schreef Delibird het volgende:
[..]
Weet ik maar dan duurt het nog heel lang om een beetje voorraad te krijgen. En gezien je in mijn woonplaats niet zo heel veel Pokestops hebt wil ik graag even een grote voorraad opbouwen.
De timer is precies 5 minutenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook gewoon 6 minuten (ongeveer) wachten. Dan kun je bij dezelfde stop weer een draai doen. Tenminste dat lukte mij vandaag terwijl ik op de bus stond te wachten naast een stop. (zo vervelend die zomerdienstregeling, nu heb ik in elk geval wat te doen tijdens het wachten)
Arnhem is prima bezaaid met pokestops. Ik heb inmiddels al een goede vaste route door/langs het centrum.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben zelf alleen nog maar in Arnhem en Nijmegen geweest, maar ik denk dat elke redelijk grote stad (centrum) wel barst van de Pokéstops. Ook leuk omdat mensen daar vaker lures uitzetten.
Die mazzel heb ik NET niet, zit echt net 2 huizen te ver van de gym...quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik woon naast 8 pokestops en 5 gyms die allemaal bereikbaar zijn vanuit huis
Die historische binnensteden hequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kampen heeft er aardig wat vlak bij elkaar.
Kampen, wereldstad.quote:Op maandag 18 juli 2016 04:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die historische binnensteden he
In de Boven Nieuwstraat zo rond de Moriaan/Evangelische Kerk zitten er drie naast elkaar.
Sorry, ik zat ernaast. Het is de Vrije Evangelische Gemeente. Zit wel een Evangelische Lutherse Kerk twee bochten verder. Maar dan moet je eerst langs de Broederkerk.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:06 schreef SausDip het volgende:
[..]
Kampen, wereldstad.
Overigens klinkt evangelische kerk nogal als een pleonasme.
Park presikhaaf zit vol met pokestops en er zijn een aantal gyms.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Arnhem is prima bezaaid met pokestops. Ik heb inmiddels al een goede vaste route door/langs het centrum.
Ik zit meestal in Sonsbeek, drie bij elkaar en een gym. Gisteren zat daar goed 40 man.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:50 schreef Glimpieper het volgende:
[..]
Park presikhaaf zit vol met pokestops en er zijn een aantal gyms.
Een punt waar er 4 stops bij elkaar zitten zijn meestal 10tallen mensen aanwezig die er lures in stoppen.
Lol! Ik liep een rondje door het centrum in de pauze, ik heb ze niet geteld. Heb er wel 7 eieren aan overgehouden.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Man, ik tel er in het centrum van Arnhem meer dan 100 om me heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |