SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zeg het niet vaak, maar ik maak nu toch graag melding van het heuglijke feit dat wij het volledig met elkaar eens zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bosz al afzeiken na een week bij de club slaat ook nergens op in ieder geval. Ik heb Ajax kut zien spelen in de voorbereiding en geweldig zien spelen en elke keer is het allemaal weer anders in de competitie. Haal allemaal even je tampon uit de knoop en kijk eens waar we staan in de winterstop
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat het niveau in dit soort wedstrijden al drie stappen hoger hoort te liggen dan nu, ondanks verandering van speelstijl, dan valt er echt niet met je te praten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
6 goals tegen door persoonlijke fouten, en jij snapt niet dat het niveau ondermaats is? Oké Hans.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Juist het feit dat het persoonlijke fouten zijn sterkt mijn mening dat je er al helemaal geen oordeel over kunt hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
6 goals tegen door persoonlijke fouten, en jij snapt niet dat het niveau ondermaats is? Oké Hans.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Excuus. Die post van Droppie was niet nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke mafkut haalt mijn OT post hier weg![]()
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excuus. Die post van Droppie was niet nodig.
Die persoonlijke fouten gaan echt minder worden zodra de spelers gewend zijn. Of dit genoeg is om de CL te halen dat denk ik niet maar meedoen voor de titel doen we sowieso weer.![]()
Ach, in ieder systeem heb je normaal gesproken te weinig kwaliteit om die laatste voorronde te overleven. Tuurlijk is een verrassing mogelijk, maar in dat opzicht maakt het niet eens zo gek veel uitquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Die persoonlijke fouten gaan echt minder worden zodra de spelers gewend zijn. Of dit genoeg is om de CL te halen dat denk ik niet maar meedoen voor de titel doen we sowieso weer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ligt er allemaal aan wie je loot. Dat was wel te zien in de CL vorig seizoen. Je moet wat geluk hebben en je kansjes pakken als je die krijgtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, in ieder systeem heb je normaal gesproken te weinig kwaliteit om die laatste voorronde te overleven. Tuurlijk is een verrassing mogelijk, maar in dat opzicht maakt het niet eens zo gek veel uit![]()
Je zat met je rug naar de wedstrijd te kijken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Loller, ik zag die fouten van Veltman en Viergever netOh.![]()
Ik heb niet gekeken. Via streams voetbal kijken doe ik zelden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zat met je rug naar de wedstrijd te kijken?![]()
Verweijquote:„We willen topspelers behouden”, was het korte commentaar van directeur spelersbeleid Marc Overmars, die bij AFC schitterde door afwezigheid. Nog steeds is het de bedoeling om op zeer korte termijn een nieuwe speler te presenteren. En dat is gezien het spel van gisteren geen overbodige luxe. Blunders van Joël Veltman en Nick Viergever – en treffers van Guido Moelee (1-0) en Matthijs Jesse (2-1) – brachten de plichtmatige ploeg van Bosz in de problemen tegen het fris en fruitig spelende AFC, maar Lasse Schöne en Robert Muric voorkwamen een nóg grotere afgang.![]()
![]()
Klopt, mensen vergeten soms hoe lastig het is om een selectie een nieuwe speelwijze aan te leren.quote:![]()
Ik sta al niet bekend als die doomdenker maar het was echt half zo slecht niet als dat het resultaat zegt. Waren volgens mij 20 100% kansen gemaakt.![]()
Als ik het allemaal zo lees , ben ik achteraf wel blij dat die stream niet werkteIk ben inmiddels overleden![]()
Ik hoorde dat Heitinga vrij is.
Edit: Die Verweij heeft echt geen bronnen meer hè. Lekker ironisch dat hij zelf een overtikker is geworden hahahah.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
klopt is op vakantie in Portugal.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Denk dat de resultaten nog niet zo slecht zijn. Wellicht krijgen de Jong en Nouri nu wel kansen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
de resultaten zijn heel slecht, het spel daarentegen is gewoon nog niet ingeslepen. Zoals eerder gepost, kijken waar we staan in de winterstop.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:26 schreef MichelWuyts het volgende:
Denk dat de resultaten nog niet zo slecht zijn. Wellicht krijgen de Jong en Nouri nu wel kansen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
De resultaten zijn natuurlijk slecht, maar voor het team kan het goed uitpakkenquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de resultaten zijn heel slecht, het spel daarentegen is gewoon nog niet ingeslepen. Zoals eerder gepost, kijken waar we staan in de winterstop..
Bosz komt er zo in een vroeg stadium achter dat er creativiteit gewenst is.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
2-2 tegen AFC best goed ja. Gr gr Petro boszoe.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:26 schreef MichelWuyts het volgende:
Denk dat de resultaten nog niet zo slecht zijn. Wellicht krijgen de Jong en Nouri nu wel kansen.
Spel is best oké maar onder de voorhoedespelers hebben we sinds Suarez en (jawel) Pantelic al geen topper/killer meer gehad. Nee, zelfs Milik niet. Zijn doepunten breken nauwelijks wedstrijden open en kan niet eens normaal een bal aanmemen. Die springt al-tijd van zijn voet. Maar voor Ajax best een prima spits als je op Europees niveau geen ambitie hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik denk dat Bosz er eerder achter gekomen is dat het team matige jaren heeft gehad wat betreft aanvallend voetbal. En dat het een hoop tijd kost ze dat weer aan te leren. Die tijd moeten we hem geven voor we onze conclusies trekken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
De resultaten zijn natuurlijk slecht, maar voor het team kan het goed uitpakken.
Bosz komt er zo in een vroeg stadium achter dat er creativiteit gewenst is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
veel van Milik zijn kools waren openingstreffers.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
2-2 tegen AFC best goed ja. Gr gr Petro boszoe.
Spel is best oké maar onder de voorhoedespelers hebben we sinds Suarez en (jawel) Pantelic al geen topper/killer meer gehad. Nee, zelfs Milik niet. Zijn doepunten breken nauwelijks wedstrijden open en kan niet eens normaal een bal aanmemen. Die springt al-tijd van zijn voet. Maar voor Ajax best een prima spits als je op Europees niveau geen ambitie hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je leest mijn post verkeerd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
2-2 tegen AFC best goed ja. Gr gr Petro boszoe.
Spel is best oké maar onder de voorhoedespelers hebben we sinds Suarez en (jawel) Pantelic al geen topper/killer meer gehad. Nee, zelfs Milik niet. Zijn doepunten breken nauwelijks wedstrijden open en kan niet eens normaal een bal aanmemen. Die springt al-tijd van zijn voet. Maar voor Ajax best een prima spits als je op Europees niveau geen ambitie hebt.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Dit komt helemaal goed. Ik snap dat hardcore De Boer fans Bosz en Ajax graag zien falen, maar het omzetten van een spelsysteem duurt gewoon even. Daarbij zat het niet mee met de kansen. Dit komt gewoon helemaal goed.![]()
BREAKING: #Ajax ver met 28-voudig Duits international Westermann (32), rechts- en linksbenige cv @RealBetis .. ex @HSV meer op Telesport.nl
ERVARING JAAAAAAAAAAA
Het enige wat ik me van die stakker herinner is dat hij debiel rood pakte tegen Barcelona. En ik heb nog wel eens wat Betis-wedstrijden gezien.
[ Bericht 17% gewijzigd door Ajacied422 op 13-07-2016 11:49:31 ]![]()
Alsof mensen geduld kunnen hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:39 schreef TheJanitor het volgende:
Dit komt helemaal goed. Ik snap dat hardcore De Boer fans Bosz en Ajax graag zien falen, maar het omzetten van een spelsysteem duurt gewoon even. Daarbij zat het niet mee met de kansen. Dit komt gewoon helemaal goed..
Bosz heeft zelf eerlijk gezegd dat het een beetje lang kan duren voor de selectie zijn spelwijze onder de knie heeft. Dat kan lang duren, kort duren: je weet het niet. Als je denkt dat Bosz een tovenaar of magiër is, denk ik helaas dat je vrij weinig van voetbal begrepen hebt.![]()
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
BREAKING: #Ajax ver met 28-voudig Duits international Westermann (32), rechts- en linksbenige cv @RealBetis .. ex @HSV meer op Telesport.nl
[ afbeelding ]
ERVARING JAAAAAAAAAAA
Het enige wat ik me van die stakker herinner is dat hij debiel rood pakte tegen Barcelona. En ik heb nog wel eens wat Betis-wedstrijden gezien.![]()
Met De Boer hadden mensen jaren geduldquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof mensen geduld kunnen hebben.
Bosz heeft zelf eerlijk gezegd dat het een beetje lang kan duren voor de selectie zijn spelwijze onder de knie heeft. Dat kan lang duren, kort duren: je weet het niet. Als je denkt dat Bosz een tovenaar of magiër is, denk ik helaas dat je vrij weinig van voetbal begrepen hebt.Ik weet nog de discussies van mensen die na jaren nog zeiden dat hij meer tijd nodig had om er wat van te maken.
![]()
ik verwacht niks tot de winterstop, dan moet er wel verandering en groei te zien zijn. CL halen is geen must, wel lekker als het gehaald wordt. Ik zeg niet dat het na de winterstop af moet zijn, maar tot die tijd moet je Bosz gewoon tijd en ruimte geven.
Misschien wat cliché maar ik zie dit echt als tussenjaar, maar verwacht wel gewoon mee te doen om plek 1.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is 32 niet net een beetje te oud ?
Ken die hele vent verder niet.
moet rond het miljoen kosten overigensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Man man man, zulk vent moet je helemaal niet hebben. Veel te traag en lompquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ERVARING JAAAAAAAAAAA
Het enige wat ik me van die stakker herinner is dat hij debiel rood pakte tegen Barcelona. En ik heb nog wel eens wat Betis-wedstrijden gezien.![]()
Is Westermann niet zo ongeveer een van de traagste spelers die de velden ooit gekend hebben? Ja oke.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
laten we hem vooral op voorhand afbranden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Is Westermann niet zo ongeveer een van de traagste spelers die de velden ooit gekend hebben? Ja oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zal wel lastig zijn om een ervaren verdediger te krijgen, die het niveau van de Nederlandse top aankan en die er vrede mee heeft dat hij reserve is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laten we hem vooral op voorhand afbranden.Dat belooft niet veel goeds. Dat was ook zo met Atouba.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 extra plekjes op de reservebank dus op zich is er wel ruimte voor een type Poulsen/Ooijer/Heitinga.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
liever extra jeugd op de bank.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
5 extra plekjes op de reservebank dus op zich is er wel ruimte voor een type Poulsen/Ooijer/Heitinga.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoewel het weinig met Ajax te maken heeft wil ik jullie dit hilarische bericht niet onthouden.quote:Kuyt: "Gat met Ajax en PSV willen we nu dichten"
Dirk Kuyt kijkt met vertrouwen naar komend seizoen. De aanvoerder van de Rotterdammers wil aan het einde van deze maand de Johan Cruijff Schaal winnen. “Dat is het eerste doel.”
Kuyt verwacht dat Feyenoord serieus mee kan doen om de prijzen. “Ik weet dat het vroeg is, maar we zijn voor mijn gevoel nu al verder dan vorig jaar. Vrijwel de gehele selectie is intact gebleven en we hebben er met Nicolai (Jørgensen, red.) een goede aanvaller bij.”
“Vorig jaar kwam niet alleen ik, maar nog een hele rits spelers”, zegt Kuyt in gesprek met Voetbal International. “Waren er veel mutaties, veel ook pas laat. Nu staat het al, het fundament ligt, dat hebben we eigenlijk vorig jaar al gelegd. We zijn natuurlijk niet zomaar de laatste vijftien wedstrijden ongeslagen gebleven. Hier werken we in alle rust naar het seizoen toe, maar het gaat echt over de puntjes op de i zetten. Wie weet komen er nog een of twee versterkingen. Dat is afwachten. We gaan hoe dan ook knallen met zijn allen.”
Na acht jaar zonder prijzen was het vorig seizoen eindelijk raak voor Feyenoord. “KNVB-beker smaakt naar meer. Ook al is het volgens sommigen geen hoofdprijs, voor Feyenoord is het een grote prijs. Net als voor de supporters, de Coolsingel stond op een maandagochtend vol. Dat deed me echt veel. Het winnen van prijzen geeft een boost. Ik hoorde Jan Boskamp ook zeggen dat Feyenoord voor vier prijzen gaat. En als je er niet voor gaat, weet je zeker dat het niet lukt. Alles begint bij het geloven. Eén ding weet ik zeker: wij kunnen meteen aan het begin van het seizoen al een prijs pakken.”
Op 31 juli neemt Feyenoord het in de Amsterdam ArenA op tegen landskampioen PSV in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. “Dat is het eerste doel. Dan zou je het seizoen al beginnen met een prijs. Uiteindelijk gaat het daar toch om. Dat leeft bij ons heel erg. Niet voor niets tekende de ene na de andere speler bij. We hebben het gevoel dat er veel meer te halen valt, dat het gat met Ajax en PSV vorig jaar door een mindere periode veel te groot is geworden. Dat willen we nu dichten.”FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is ook een degelijke speler maar zal wel redelijk wat salaris willenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Qua statistieken deed die Westermann het wel aardig in La Liga afgelopen jaar.![]()
Daar weet jij alles van?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, mensen vergeten soms hoe lastig het is om een selectie een nieuwe speelwijze aan te leren.![]()
![]()
Dat is dan voor het eerst sinds Rapid Wien thuis vorig jaar.quote:
Op dat kopballetje na een sterke helft.![]()
inderdaad is niet zo erg als dat eens per wedstrijd aan de hand is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst sinds Rapid Wien thuis vorig jaar.
Op dat kopballetje na een sterke helft.![]()
Ik mag hopen dat die Westermann niet de laatste aankoop is.
Anders is het weer een typische Ajax zomer. Twee talenten halen die nog helemaal moeten wennen, en daarnaast een trage bejaarde die alleen maar gehaald is om zijn leeftijd
Oh.![]()
Eens per 50 wedstrijden niet neequote:Op woensdag 13 juli 2016 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
inderdaad is niet zo erg als dat eens per wedstrijd aan de hand is.![]()
Nog even Larsson halen voor de jaarlijkse AZ / Heerenveen miskoop, en klaar is Kees.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anders is het weer een typische Ajax zomer. Twee talenten halen die nog helemaal moeten wennen, en daarnaast een trage bejaarde die alleen maar gehaald is om zijn leeftijd![]()
Die buitenspeler zal wel niet komenquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nog even Larsson halen voor de jaarlijkse AZ / Heerenveen miskoop, en klaar is Kees.
Oh.![]()
is niet dat we dat niet met z'n allen verwacht hadden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anders is het weer een typische Ajax zomer. Twee talenten halen die nog helemaal moeten wennen, en daarnaast een trage bejaarde die alleen maar gehaald is om zijn leeftijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee eigenlijk mag je er niet eens op hopen, maar Ajax doet al jarenlang vooral aankopen voor op de bank en voor de toekomst. En zelden voor de basis.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is niet dat we dat niet met z'n allen verwacht hadden.Oh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 13-07-2016 om 12:11:27Nee @league_king @RealBetis ik verwacht nog zeker buitenspeler reageer retweet
Oh.![]()
daar heeft hij die neus dus van.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
potentieel onze nieuwe Atoubagod
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dijenkletser mok!quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
Hoewel het weinig met Ajax te maken heeft wil ik jullie dit hilarische bericht niet onthouden.
[..]![]()
Ah de blanke Atouba. Leuk.
Wat doet Kerlon tegenwoordig?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
DuBlanqeAtouba, ik zie een twitter accountje aankomen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:10 schreef StarGazer het volgende:
Ah de blanke Atouba. Leuk.
Wat doet Kerlon tegenwoordig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb er anders smakelijk om kunnen lachen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat is er zo grappig dan? De ambitie om aan te haken bij de top? Of dat Boskamp spreekt over dat Feyenoord vier prijzen moeten pakken? Waar hij mee wil zeggen dat Feyenoord alle vier de competities serieus moet nemen en zo ver mogelijk moet komen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb er anders smakelijk om kunnen lachen.
Ja echt hi-la-risch, mok.![]()
Nou ja, vorig jaar zat feyenoord dichter bij de 4 dan ajax, dus zo hilarisch is het nou ook weer niet. Ik geef ze ook een goede kans op de eerste prijs van het seizoen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
Hoewel het weinig met Ajax te maken heeft wil ik jullie dit hilarische bericht niet onthouden.
[..]![]()
Poulsen viel niet tegen hoor. Die kon wel strijden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
5 extra plekjes op de reservebank dus op zich is er wel ruimte voor een type Poulsen/Ooijer/Heitinga.![]()
Jullie hebben dat inderdaad alleen met Elia voor zover ik weet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:27 schreef Vasion het volgende:
Ajacied Tete veroordeeld tot 60 uur taakstraf
Ik dacht dat wij dit alleen met Elia hadden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kazim had je op een goede dag ook wel kunnen veroordelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:27 schreef Vasion het volgende:
![]()
Een heel seizoen naast die 2 zitten, dat wil je ook graagquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een acteerwerk van Flappie en Netto![]()
Inderdaad, je kan beter de hele wedstrijd thuis op Fok zitten en typen wat er op het veld te zien is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een heel seizoen naast die 2 zitten, dat wil je ook graag![]()
Overmars tips geven over het aankoopbeleid kan anders best.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een heel seizoen naast die 2 zitten, dat wil je ook graagOh.![]()
Gelukkig zal Westermann vandaag wel gepresenteerd worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 03:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Sanchez komt voorlopig niet deze kant opOh.![]()
Tyfusspeler . Maarja hij heeft ervaring hé .quote:Op donderdag 14 juli 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zal Westermann vandaag wel gepresenteerd worden.
In hopeloos falen..RED ONS HENNIEGOD![]()
En Tete maar zeggen dat men het overdreef.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:27 schreef Vasion het volgende:
Tssk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Westermann![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Rutten vindt hem goed. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 04:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tyfusspeler . Maarja hij heeft ervaring hé .
In hopeloos falen..'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Beter dan Hummels. Goede aankoop dusquote:Op donderdag 14 juli 2016 07:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rutten vindt hem goed. Zegt genoeg.![]()
![]()
quote:Westermann en Ajax akkoord
Ajax en Heiko Westermann zijn een contract voor twee jaar overeengekomen. Het aantrekken van de Duitser blijkt een serieus kunsttukje te zijn geweest van de Amsterdammers.
De komst van de ervaren verdediger werd wekenlang in het geheim voorbereid. De club troefde in de jacht op de 32-jarige routinier een aantal Bundesliga-clubs af. De voorkeur van Westermann ging uit naar Ajax vanwege de deelname aan de voorronde van de Champions League.
Westerman had nog een contract tot medio 2017 bij Betis Sevilla, maar kreeg enige tijd terug zwart op wit dat hij vanwege zijn leeftijd en staat van dienst transfervrij mocht vertrekken. Ajax sloeg vervolgens snel toe.
Westermann, die in het verleden uitkwam voor onder meer Schalke 04 en Hamburger SV, tekent in de ArenA zodra de resultaten van de medische keuring akkoord zijn een contract.
Ajax was vanwege de jeugdige gemiddelde leeftijd binnen de selectie op zoek naar de broodnodige ervaring. In het verleden vaarden de Amsterdammers wel met routiniers als André Ooijer en Cristian Poulsen in de selectie.
Westermann speelde tijdens zijn 14-jarige loopbaan al meer dan 400 duels op het hoogste niveau en kwam tot 27 interlands voor Duitsland. In 2008 werd hij met Die Mannschaft tweede op het EK in Oostenrijk en Zwitserland.
De veelzijdige verdediger werkte bij Schalke 04 samen met Fred Rutten en Yoeri Mulder, die beiden lovend zijn over de mandekker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Altijd meteen dat negatieve, laten we eerst maar eens kijken hoe hij speeltOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
nu op naar de buitenspeler!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welke ouwe lul is de laatste tien jaar wel geslaagd?
Poulsen kun je over twijfelen maar dat was 3 op 1. Drie dramatische wedstrijden tegenover een goede.![]()
guardadoquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Welke ouwe lul is de laatste tien jaar wel geslaagd?
Poulsen kun je over twijfelen maar dat was 3 op 1. Drie dramatische wedstrijden tegenover een goede.
kuyt(voor fey begrippen)
vlaar
el ahmadi
Schaken
ogbeche
Vermeer
Leiwakabessy
[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 14-07-2016 09:56:20 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En met Westermann is opnieuw een 'kunststukje' uitgehaald, aldus de Telegraaf. Ajax moet zich diep schamen als het aankomend seizoen geen kampioen wordt met al die aangetrokken spelers waarbij telkens tal van clubs worden afgetroefd.![]()
ok bedankt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
En met Westermann is opnieuw een 'kunststukje' uitgehaald, aldus de Telegraaf. Ajax moet zich diep schamen als het aankomend seizoen geen kampioen wordt met al die aangetrokken spelers waarbij telkens tal van clubs worden afgetroefd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die is dan ook weggestuurd vanwege dat gedrag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kazim had je op een goede dag ook wel kunnen veroordelen.![]()
Ik zou er bijna een weddenschap op willen afsluiten, maar toen zag ik je username.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
En met Westermann is opnieuw een 'kunststukje' uitgehaald, aldus de Telegraaf. Ajax moet zich diep schamen als het aankomend seizoen geen kampioen wordt met al die aangetrokken spelers waarbij telkens tal van clubs worden afgetroefd.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
kramer hadden ze ook al meerdere keren moeten straffen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is dan ook weggestuurd vanwege dat gedrag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij was een beetje handtastelijk op het veld tijdens een beladen wedstrijd. Nou poe poequote:Op donderdag 14 juli 2016 10:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kramer hadden ze ook al meerdere keren moeten straffen.![]()
Ik wilde bijna serieus ingaan op je reactie, maar toen zag ik je username.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een weddenschap op willen afsluiten, maar toen zag ik je username.![]()
Ach weet je, transfervrij, ervaren gast. Zolang ajax maar niet denkt dat dit een directe versterking is. Voor in de breedte is het een stuk beter dan viergever of vd hoorn lijkt me.?![]()
Gelijkwaardig aan vd Hoorn denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:21 schreef skysherrif het volgende:
Ach weet je, transfervrij, ervaren gast. Zolang ajax maar niet denkt dat dit een directe versterking is. Voor in de breedte is het een stuk beter dan viergever of vd hoorn lijkt me.?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
een beetje.... lijkbaar verschillen onze mening over die stagiair.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij was een beetje handtastelijk op het veld tijdens een beladen wedstrijd. Nou poe poe
vond het bij ado al een dorpsmongool, maar sinds hij bij fey staat loopt hij nog meer naast zijn schoenen. Die vent ken niet voetballen, en is een hele nare persoonlijkheid. Heb hem een paar keer moeten interviewen en ik vindt het gewoon echt een idioot, met totaal geen zelfkritiek.
hoe hij zich opstelt als het even niet loopt zoals hij wil, is van een niveau kleuterschool.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Achja mikey kan je nog inbrengen als breekijzerquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gelijkwaardig aan vd Hoorn denk ik.![]()
![]()
Keepers ==/== veldspelersquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
guardado
kuyt(voor fey begrippen)
vlaar
el ahmadi
Schaken
ogbeche
Vermeer
Leiwakabessy
Guardado en Vlaar dan alleen.![]()
ik schat hem wel hoger in gezien zijn ervaring. Hoorn had 9/10 keer geen idee waar hij moest staan. Dat verwacht ik westermann hem wel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gelijkwaardig aan vd Hoorn denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
schaken heeft het voor ado begrippen uitstekend gedaan afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keepers ==/== veldspelers
Guardado en Vlaar dan alleen.
kuyt en el ahmadi dittoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja prima mag je vinden. Maar heeft dat met wangedrag op of buiten het veld te maken dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een beetje.... lijkbaar verschillen onze mening over die stagiair.
vond het bij ado al een dorpsmongool, maar sinds hij bij fey staat loopt hij nog meer naast zijn schoenen. Die vent ken niet voetballen, en is een hele nare persoonlijkheid. Heb hem een paar keer moeten interviewen en ik vindt het gewoon echt een idioot, met totaal geen zelfkritiek.
hoe hij zich opstelt als het even niet loopt zoals hij wil, is van een niveau kleuterschool.![]()
Op het veld speelt hij als een natte krant en is het een tikkende tijdbom als het niet loopt. Buiten het veld is het een staatsmongool, zonder enige vorm van gêne of zelfkritiek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja prima mag je vinden. Maar heeft dat met wangedrag op of buiten het veld te maken dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oke duidelijk. Wat vind je de straf van Tete?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Op het veld speelt hij als een natte krant en is het een tikkende tijdbom als het niet loopt. Buiten het veld is het een staatsmongool, zonder enige vorm van gêne of zelfkritiek.![]()
Terechte straf, jongen heeft zich misdragen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Wat vind je de straf van Tete?
Is verder een alleraardigste jongen. We zijn allemaal jong geweest toch, dan kom je wel eens in een vechtpartij terecht.
Deze taakstraffen worden dagelijks uitgedeeld aan dit soort delicten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die westermann is al 2x dit jaar nog geblesseerd geweest door "bot oedeem" . Lekkere fitte jongen halen we binnen.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Terechte straf, jongen heeft zich misdragen.
Is verder een alleraardigste jongen. We zijn allemaal jong geweest toch, dan kom je wel eens in een vechtpartij terecht.
Deze taakstraffen worden dagelijks uitgedeeld aan dit soort delicten.''We zijn allemaal jong geweest.'' Tja in dat kader kan ik zoveel delicten goedlullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij vindt baldadig gedrag en dan licht verzet bij arrestatie, omdat je het simpelweg niet eens bent met de agent, een zwaar vergrijp?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
''We zijn allemaal jong geweest.'' Tja in dat kader kan ik zoveel delicten goedlullen.
Ik vind het allemaal wat vergroot in de media. Als hij geen voetballer van Ajax was geweest was hij gewoon de zoveelste jongen die zich had misdragen en daar een een paar uur schoffelen voor heeft gekregen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kunt niet oordelen of hij zich licht verzet heeft. Je was er niet bij. Je leest alleen dat hij meerdere malen is aangesproken op zijn gedrag en dat hij daarna een agent uitschold. Vervolgens wordt hij gearresteerd en weigert hij. Normaal gesproken word je daarvoor de bak in gepleurd, maar juist omdat hij een voetballer is en ''imagoschade'' hierdoor leidt, mocht hij het afdoen met een taakstrafje.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij vindt baldadig gedrag en dan licht verzet bij arrestatie, omdat je het simpelweg niet eens bent met de agent, een zwaar vergrijp?
Ik vind het allemaal wat vergroot in de media. Als hij geen voetballer van Ajax was geweest was hij gewoon de zoveelste jongen die zich had misdragen en daar een een paar uur schoffelen voor heeft gekregen.![]()
Toch lukt het mij prima om door het leven te gaan zonder te moeten schoffelen. En zo lief ben ik helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij vindt baldadig gedrag en dan licht verzet bij arrestatie, omdat je het simpelweg niet eens bent met de agent, een zwaar vergrijp?
Ik vind het allemaal wat vergroot in de media. Als hij geen voetballer van Ajax was geweest was hij gewoon de zoveelste jongen die zich had misdragen en daar een een paar uur schoffelen voor heeft gekregen.
Nee, het is geen zwaar delict, maar hij kan kennelijk wel erg naar uit de hoek komen. Dat hij daar niet alleen in staat is een tweede.![]()
Verder had ik een celstraf ook terecht gevonden. Ik ga niet discussiëren over het rechtssysteem. Wil alleen benadrukken dat dit dagelijks gebeurd, en lang niet iedereen een celstraf krijgt. Als hij zich echt zwaar had verzet had hij wel zwaarder gekregen. Verder was hij met een hele groep, dus het is lang niet allemaal op zijn conto.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kunt niet oordelen of hij zich licht verzet heeft. Je was er niet bij. Je leest alleen dat hij meerdere malen is aangesproken op zijn gedrag en dat hij daarna een agent uitschold. Vervolgens wordt hij gearresteerd en weigert hij. Normaal gesproken word je daarvoor de bak in gepleurd, maar juist omdat hij een voetballer is en ''imagoschade'' hierdoor leidt, mocht hij het afdoen met een taakstrafje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tete heeft een voorbeeldfunctie, andere niet. Dus het boeit geen fuck dat dit dagelijks door andere ook gebeurd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Verder had ik een celstraf ook terecht gevonden. Ik ga niet discussiëren over het rechtssysteem. Wil alleen benadrukken dat dit dagelijks gebeurd, en lang niet iedereen een celstraf krijgt. Als hij zich echt zwaar had verzet had hij wel zwaarder gekregen. Verder was hij met een hele groep, dus het is lang niet allemaal op zijn conto.![]()
Ik heb ook nog nooit hoeven schoffelen of zitten. Maar ben geregeld in een vechtpartij beland in mijn jeugd en er werden vaak zat personen afgevoerd door de politie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch lukt het mij prima om door het leven te gaan zonder te moeten schoffelen. En zo lief ben ik helemaal niet.
Nee, het is geen zwaar delict, maar hij kan kennelijk wel erg naar uit de hoek komen. Dat hij daar niet alleen in staat is een tweede.
gewoon terechte straf voor een licht vergrijp, ik lees zelfs dat het baldadige gedrag soort van wordt weg gewuifd en dat het enkel een straf is voor zijn verzet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zeker mee eens.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tete heeft een voorbeeldfunctie, andere niet. Dus het boeit geen fuck dat dit dagelijks door andere ook gebeurd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tete had beter moeten weten. Domme actie en kritiek is terecht. Hopelijk leert hij ervan en maakt het hem een tikkie volwassener. Hij is nog geen 20 jaar, raar om te bedenken dat ik onderhand al ouder ben dan de meeste ajax 1 voetballers![]()
![]()
Welnee johquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je leest alleen dat hij meerdere malen is aangesproken op zijn gedrag en dat hij daarna een agent uitschold. Vervolgens wordt hij gearresteerd en weigert hij. Normaal gesproken word je daarvoor de bak in gepleurd
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
daar maak ik dan ook uit op dat het licht verzet is. Bij losrukken en/of weg proberen te komen kan je wel de bak in gegooid worden. Maar gewoon beetje boos worden en niet direct meewerken, meh doen ze niet zo moeilijk over.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor uitschelden word je echt niet de bak ingegooid, beetje realistisch blijven graagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stoere kop.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zivkovic niet op de elftalfoto.
[ afbeelding ]
Die in dat lueken cirkeltje is Heiko.![]()
zivko dus officieel 3e of 4e keus?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die in dat lueken cirkeltje is Heiko.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zivko dus officieel 3e of 4e kneus?![]()
Overtrokken. Iedere dronken Jan Lul komt er vanaf met een bekeurinkje van 200 piek maar omdat meneer een balletje trapt bij een BVO wordt het 30 uur schoffelen. Dan is er ineens wel capaciteit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Wat vind je de straf van Tete?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Speelde mee bij Jong Ajax in oefenpot, lijkt me wel. Milik, Cassierra, Dolberg, Zivkovicquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zivko dus officieel 3e of 4e keus?![]()
zou overigens ook gewoon mijn keus zijn, al staat dan Dolberg even hoog als Cassierra. Zou ik gewoon evenveel speeltijd geven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Speelde mee bij Jong Ajax in oefenpot, lijkt me wel. Milik, Cassierra, Dolberg, ZivkovicFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Westermann naar Ajax![]()
![]()
HW4god, halb mensch halb tier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:19 schreef Bolasie het volgende:
Westermann naar Ajax![]()
![]()
HW4god, halb mensch halb tier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik snap nooit waarom ze al zo vroeg die teamfoto's maken. Zelfs Sanchez staat er nu niet eens op, net als eventuele andere aankopen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die in dat lueken cirkeltje is Heiko.Oh.![]()
Voor de seizoensgidsen van allerlei bladen. In september maken ze altijd een nieuwe.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom ze al zo vroeg die teamfoto's maken. Zelfs Sanchez staat er nu niet eens op, net als eventuele andere aankopen.![]()
Wissel dan Cillessen en Gudelj even om. Dit ziet er esthetisch niet uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die in dat lueken cirkeltje is Heiko.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
HeiKoning
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Schwaab is 27 de perfecte leeftijd voor een verdediger, hij kan ook als cvm en op de back positie spelen en was ook nog es gratis , goeie "aankoop" dus...
Die ajax heeft gehaald is bijna 33 en komt bijna nie meer vooruit , zeg maar de mislukte versie van mertensacker en die is al mislukt ...aparte transfer.
Ajax:
Koopjesclub
Koopclub
Kopieclub![]()
ok bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:03 schreef PSVCL het volgende:
Schwaab is 27 de perfecte leeftijd voor een verdediger, hij kan ook als cvm en op de back positie spelen en was ook nog es gratis , goeie "aankoop" dus...
Die ajax heeft gehaald is bijna 33 en komt bijna nie meer vooruit , zeg maar de mislukte versie van mertensacker en die is al mislukt ...aparte transfer.
Ajax:
Koopjesclub
Koopclub
KopieclubFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan ben je nog kanslozer dan ik dacht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ewa mok, was voor het PSV topic bedoeld .FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is/was al gepost. maar ja ouchquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef Burrito het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)d-tegen-de-paal-epic
Shoukranquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan ben je nog kanslozer dan ik dacht.![]()
ok bedankt, groetjes thuis. Kusjes op je plekje.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft barca nog een leuk buitenspelertje te huur zoals Cuenca en Bojan?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Ja Marc heeft al een smsje gestuurd naar Bosz met "Neymar?"quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef mabo11 het volgende:
Heeft barca nog een leuk buitenspelertje te huur zoals Cuenca en Bojan?Oh.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]Ajax haalt de grootste baas uit Duitsland binnen. Cultheld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach hij zal voornamelijk op de bank zitten denk ik. Net als Ooijer een paar jaar terug.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ajax haalt de grootste baas uit Duitsland binnen. Cultheld.
Zal verder gewoon:
Tete-Veltman-Riedewald-Dijks worden
of
Tete-Veltman-Sanchez-RiedewaldOh.![]()
of, en dit hoop ik, dat bosz gaat voor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij zal voornamelijk op de bank zitten denk ik. Net als Ooijer een paar jaar terug.
Zal verder gewoon:
Tete-Veltman-Riedewald-Dijks worden
of
Tete-Veltman-Sanchez-Riedewald
Veltman-Tete-Sanchez-DijksFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop wel dat Riedewald gewoon gaat spelen. Misschien wel in 3-4-3quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
of, en dit hoop ik, dat bosz gaat voor.
Veltman-Tete-Sanchez-Dijks
Cillessen
Tete-Veltman-Sanchez
Riedewald
Klaassen-Bazoer
Nouri
Muric-Milik-YounesOh.![]()
genot, echter zou ik dan nog steeds veltgod op rechts willen hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Riedewald gewoon gaat spelen. Misschien wel in 3-4-3
Cillessen
Tete-Veltman-Sanchez
Riedewald
Klaassen-Bazoer
Nouri
Muric-Milik-YounesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja ik zou het ook prima vinden als Veltman rechtsback wordt. Zie ik ook wel gebeuren, zeker nu we genoeg keuze hebben als centrale verdedigers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
genot, echter zou ik dan nog steeds veltgod op rechts willen hebbenOh.![]()
zeker ook gezien de mogelijke speelstijl van bosz zou Tete beter uit de verf komen centraal en veltman beter op rechts.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook prima vinden als Veltman rechtsback wordt. Zie ik ook wel gebeuren, zeker nu we genoeg keuze hebben als centrale verdedigers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moest hij een shirtje meenemen uit Turkije (die officiële shirts vindt Marc vast te duur)?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Marc heeft al een smsje gestuurd naar Bosz met "Neymar?"![]()
Als de backs aanvallend meer moeten brengen vind ik Veltman ook de beste keuze op rechtsback. En dan zou ik ook Riedewald op linksback willen zetten ipv Dijks. Kunnen Sanchez/Tete/Westermann het uitmaken wie in het centrum komen te staan. Viergever mag er wel in staan als de andere verdedigers allemaal aan de diarree zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker ook gezien de mogelijke speelstijl van bosz zou Tete beter uit de verf komen centraal en veltman beter op rechts.Oh.![]()
Zou dit seizoen de A1 gaan trainen maar is nu opeens naar PSG gegaan om daar directeur voetbal te worden.quote:![]()
Oh ik zie het jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou dit seizoen de A1 gaan trainen maar is nu opeens naar PSG gegaan om daar directeur voetbal te worden.
Wel raar als hij zulke ambities had om hoofdtrainer te worden, maarja spelers kopen met het budget van PSG is ook niet verkeerd.Oh.![]()
Justin Kluivert naar PSG in 3....2....1.....Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat is onze gedroomde Ajax spits, de man waar we al 20 jaar op wachtenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Justin Kluivert naar PSG in 3....2....1.....![]()
Westermann zou niet direct bij mij als eerste optie om te halen o komen, maar goed wie weet speelt hij prima![]()
Nog niet echt een oordeel over, maar over 2 oefenwedstrijden kan ik wel zeggen dat het een volkomen kutspeler is die een verschrikkelijk seizoen gaat hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In zijn Schalke tijd was Westermann een geweldige speler maar dat is alweer een tijd geleden, geen idee hoe ie nu is.
Op zich logisch dat er een ervaren speler gehaald is , nu maar afwachten of het een gevalletje Heitinga is of een gevalletje Poulsen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Logisch dat Kluivert naar PSG gaat, zo'n aanbod krijg je maar éénmaal in je leven.
Denk dat Ajax er ook niet moeilijk over gedaan heeft (en hebben wellicht nog een aardig bedrag gevangen ook).
Wel benieuwd wie ze nu voor de A1 gaan halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En zelfs Poulsen was eigenlijk zaad, was alleen wel belangrijk in een paar grote wedstrijdenquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
In zijn Schalke tijd was Westermann een geweldige speler maar dat is alweer een tijd geleden, geen idee hoe ie nu is.
Op zich logisch dat er een ervaren speler gehaald is , nu maar afwachten of het een gevalletje Heitinga is of een gevalletje Poulsen.
Mooiste actie was dat hij Mark van Bommel met zijn grote waffel direct aanpakte.![]()
Poulsen voldeed prima, stond er als het moest en ging ook zonder morren weer op de bank zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
En zelfs Poulsen was eigenlijk zaad, was alleen wel belangrijk in een paar grote wedstrijden
Mooiste actie was dat hij Mark van Bommel met zijn grote waffel direct aanpakte.
Meer kun je van Westermann ook niet verwachten, verwacht ook niet dat ie heel veel gaat spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou ja, Patje bij PSG kan nog wel voordelen opleveren voor Ajax. Al komt dit wel erg laat, verder geloof ik niet dat hij Justin naar Parijs gaat halen![]()
In de voorronde CL mag hij dan spelen voor de ervaring, en dan maakt hij net een blunder.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Poulsen voldeed prima, stond er als het moest en ging ook zonder morren weer op de bank zitten.
Meer kun je van Westermann ook niet verwachten, verwacht ook niet dat ie heel veel gaat spelen.
Dat vind ik altijd zo heerlijk ironisch. Net als Wielaert die altijd aan het wijzen was hoe iedereen moest staan, maar zelf de hele tijd verkeerd stond
Oh.![]()
Meestal streamt de UEFA zelf ook welquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:12 schreef Bolasie het volgende:
Is de loting morgens ergens te zien? Niet op Eurosport TV iig.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wim jonk?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Wel benieuwd wie ze nu voor de A1 gaan halen.![]()
![]()
Heb je hem wel eens horen lullen? Die is echt gevaarlijk dom. Voor een trainersfunctie al ongeschikt, laat staan directeur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik zie het ja
Wel raar als hij zulke ambities had om hoofdtrainer te worden, maarja spelers kopen met het budget van PSG is ook niet verkeerd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daarom des te leuker om de transferpolitiek van PSG te gaan bekijken de komende tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens horen lullen? Die is echt gevaarlijk dom. Voor een trainersfunctie al ongeschikt, laat staan directeur.Oh.![]()
Potentiële aankopen :quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom des te leuker om de transferpolitiek van PSG te gaan bekijken de komende tijd.
Jesper Drost
Theo Janssen
Danny Blind(trainer)
M'Baye Niang
Arturo Vidal
Eljero EliaRED ONS HENNIEGOD![]()
Justin Kluivert gaat niet zomaar naar PSG hoor. Als jullie een beetje opgelet hadden dan wisten jullie dat hij een profcontract heeft voor 3 jaar. Ajax kan dus gewoon vangen als hij weg wil.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Want geld is het probleem bij PSG. Zeker dat ene miljoentje voor Justin niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:53 schreef gazhims3lv het volgende:
Justin Kluivert gaat niet zomaar naar PSG hoor. Als jullie een beetje opgelet hadden dan wisten jullie dat hij een profcontract heeft voor 3 jaar. Ajax kan dus gewoon vangen als hij weg wil.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zivko wil weg bij Ajax en is in gesprek met utrecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Strik erom.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Want geld is het probleem bij PSG. Zeker dat ene miljoentje voor Justin niet.![]()
Misschien dat ze bij utrecht wel zien dat hij een wereldklasbak is.quote:
Zo'n speler moet je alles in zijn schoot werpen en het hele systeem op aanpassen.
Jammer dat hij, bij Ajax, geen kans krijgt aangeboden om zich te bewijzen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Zivkovic wil van Ajax naar FC Utrecht
De liefde tussen Richairo Zivkovic (19) en Ajax lijkt voorbij. De aanvaller wil voor zijn laatste kans vechten, maar vindt dat die mogelijkheid hem niet wordt gegund. „Omdat ik open kaart speelde over de interesse van en een gesprek met FC Utrecht, zat ik tegen AFC niet bij de eerste 22 spelers. Ja, toen is er wel iets geknapt.”
Het talent dat in 2014 voor circa 2 miljoen euro werd overgenomen van FC Groningen, steekt de hand allereerst in eigen boezem. „Ik heb fouten gemaakt, waardoor ik de hooggespannen verwachtingen in het begin niet kon waarmaken”, zegt de Ajax-speler die onder meer twee keer te laat kwam en het vertrouwen van Frank de Boer verloor.
„Maar de begeleiding bij Ajax liet ook te wensen over”, plaatst hij een kritische kanttekening. „Voor een zeventienjarige speler die vanuit de provincie Groningen naar de stad Amsterdam komt, is het zó belangrijk om goed te worden opgevangen. Vooral van de vooraf beloofde specialistentraining is helaas niets terecht gekomen. Ik werd vaak aan mijn lot overgelaten. Zozeer dat het plezier in het voetballen ook minder werd”, aldus Zivkovic die aan Willem II werd verhuurd, maar ook daar geen schim was van de belofte bij FC Groningen.
In de zomer zag hij het licht. „Ik hield bijna geen vakantie en trainde keihard door. Ik wist dat ik voor goud moest gaan en wilde dat ook. Ik weet nu wat er van een profvoetballer wordt gevraagd.”
De eerste tekenen waren hoopgevend. „De openingsweek bij Jong Ajax in Nederland ging super en ik was blij dat de trainer Peter Bosz me in de selectie voor het trainingskamp in Oostenrijk opnam, omdat ik volgens hem zo goed had getraind.”
Cassierra & Milik
Onder Bosz wilde Zivkovic alsnog zijn waarde voor Ajax bewijzen. ,,In Mayrhofen trok ik de goede lijn door en tegen FC Liefering was ik zelfs de eerste spits. Als je dan vervolgens tegen AFC niet bij het elftal dat de eerste helft én niet bij de ploeg die na rust speelde zit, weet je dat je kennelijk alleen mee was naar Oostenrijk als veldvulling. Zodat er ook elf-tegen-elf kon worden gespeeld als er twee spelers geblesseerd zouden raken. Nu Mateo Cassierra er is en Arek Milik heeft aangegeven te blijven, kan Zivko vertrekken. Ik heb het gevoel dat ik als jojo word gebruikt, dat er spelletjes worden gespeeld", aldus de spits.
FC Utrecht
Afgelopen zomer was er interesse van een aantal Nederlandse clubs en een flink aantal buitenlandse clubs. ,,Maar ik wilde na de week in Oostenrijk niet opgeven bij Ajax", zegt hij. Inmiddels is er de belangstelling van FC Utrecht. ,,En daar wil ik graag heen. Het is nu het beste dat ik vertrek. Ik hoop dat Ajax zich reëel opstelt en niet de hoofdprijs vraagt voor een verhuur of verkoop. Zodat ik mijn carrière een goed vervolg kan geven."
Ajax is om een reactie gevraagd, maar wenste niet te reageren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Trouwens mazzel dat Kluivert bij de A1 is weggehaald. Leek me een vreemde aanstelling. Maar ja, ze zijn langzaam de jeugdopleiding de nek om aan het draaien.![]()
Dus Kluivert zit eerst 2 jaar te zeuren dat hij het raar vindt dat Ajax hem niet benadert voor een functie. Dan krijgt hij een functie en gaat direct elders aan de slag.
Fucking tarrel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vrij logisch dat hij zo'n topfunctie bij een Europese topclub niet laat schieten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus Kluivert zit eerst 2 jaar te zeuren dat hij het raar vindt dat Ajax hem niet benadert voor een functie. Dan krijgt hij een functie en gaat direct elders aan de slag.
Fucking tarrel.![]()
ja zou jij niet doen hequote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fucking tarrel.![]()
Hij is een ervaren TD inderdaad. Hij gaat het daar echt goed doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vrij logisch dat hij zo'n topfunctie bij een Europese topclub niet laat schieten.![]()
Huh? Dat versterkt mijn punt alleen maar. Deze kans krijgt hij waarschijnlijk nooit meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij is een ervaren TD inderdaad. Hij gaat het daar echt goed doen.![]()
Ik heb al gelezen dat zijn invloed minder groot gaat zijn dan iedereen denkt. Vast lekker zakkenvullen zonder z'n poot te bewegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij is een ervaren TD inderdaad. Hij gaat het daar echt goed doen.![]()
Liever lekker trainen en doen waar je goed in bent en lekker in je velt zit dan ergens gaan zitten waar je totaal geen verstand van hebt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Huh? Dat versterkt mijn punt alleen maar. Deze kans krijgt hij waarschijnlijk nooit meer.![]()
Hmm... Wel raar hoe ze bij hem uitkomen. Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al gelezen dat zijn invloed minder groot gaat zijn dan iedereen denkt. Vast lekker zakkenvullen zonder z'n poot te bewegen.![]()
Hij zal vast de ideale handpop zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hmm... Wel raar hoe ze bij hem uitkomen. Ik snap er niets van.![]()
Doe maar PAOK en anders Steaua.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wie hebben jullie het liefst jongens? PAOK, Steaua Boekarest, Monaco, Young Boys of Rostov?![]()
Paok of Rostovquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wie hebben jullie het liefst jongens? PAOK, Steaua Boekarest, Monaco, Young Boys of Rostov?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maakt niet uit, we kunnen van iedereen verliezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wie hebben jullie het liefst jongens? PAOK, Steaua Boekarest, Monaco, Young Boys of Rostov?![]()
Monaco.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zou niet 2 jaar zeuren en als ik het dan krijg, naar een andere club gaan nee.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ach, misschien krijgen we nog een leuke reserve van psg. Wie weet pakt het leuk uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
om 12 uur ook oranje onder 19 tegen eng. Nouri
Denk dat het eerder een gevalletje Atouba wordt. Snap die aankoop totaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Op zich logisch dat er een ervaren speler gehaald is , nu maar afwachten of het een gevalletje Heitinga is of een gevalletje Poulsen.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Monacoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Doe maar Rostov, gaan we er met 2x 3-0 vanaf ipv 2x4-0.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wie hebben jullie het liefst jongens? PAOK, Steaua Boekarest, Monaco, Young Boys of Rostov?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
waarom is het nou niet iemand die gewoon goed verstaanbaar engels spreektFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax - PAOK
Spartak Praag - Steau
Shaktar - Young Boys
Rostov - Anderlecht
Fener - MonacoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
waar staat Rapid Wien op die lijst?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:17 schreef BobW het volgende:
Gunstig, slechtste team volgens EuroClubIndex.![]()
112e, en PAOK 139equote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waar staat Rapid Wien op die lijst?
Wel eerst thuis.![]()
PAOK Saloniki heeft zich deze zomer versterkt met oud-Feyenoorder Biseswar, dus dat zegt genoeg over het niveau daar.![]()
wedden (sry) dat jij geen geld durft te zetten op een volgende ronde van Ajax, ook al is het nivotje Biseswar. Zeker niet als de return in De Hel gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
PAOK Saloniki heeft zich deze zomer versterkt met oud-Feyenoorder Biseswar, dus dat zegt genoeg over het niveau daar.![]()
Ajax in Europa is vrij kut de laatste jaren, maar wel een aardig gunstige loting hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wedden (sry) dat jij geen geld durft te zetten op een volgende ronde van Ajax, ook al is het nivotje Biseswar. Zeker niet als de return in De Hel gespeeld wordt.![]()
Wat zijn de odds? Boven de 2 dat ajax door gaat ga ik er wel geld op zetten hoor haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wedden (sry) dat jij geen geld durft te zetten op een volgende ronde van Ajax, ook al is het nivotje Biseswar. Zeker niet als de return in De Hel gespeeld wordt.
Paok was echt de club waar ik op hoopte uit het rijtje![]()
Het Ajax van vorig jaar is in staat om van elk team te verliezen. Maar goed normaal gesproken win je zo'n wedstrijd 9 van de 10 keer, dus de kans om door te gaan is heel groot.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben ze iig de groepsfase EL, de play-offs die na deze ronde komen wint normaliter geen Nederlands team.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax in Europa is vrij kut de laatste jaren, maar wel een aardig gunstige loting hoor.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Waar te zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
om 12 uur ook oranje onder 19 tegen eng. Nourihttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
We lopen Berbatov mis.
quote:PAOK
On 2 September 2015, it was announced that Berbatov had signed a one-year contract with Greek club PAOK. The club's owner Ivan Savvidis had been trying to bring Berbatov to the club for three years and he finally convinced him to join. On 10 June 2016, he was released after a single season.![]()
![]()
geen ideequote:
Als ik wat weet, zet ik het hier neer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Paok werd in eigen land zelfs 4e, maar ze doen daar net zo debiel als in Belgie. Zelfs Ajax moet dit winnen.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:23 schreef hafcfan het volgende:
Paok werd in eigen land zelfs 4e, maar ze doen daar net zo debiel als in Belgie. Zelfs Ajax moet dit winnen.Als Twente dat wint, ga ik de polonaise lopen.twitter:YBauman twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 12:23:13De scouts van Ajax morgen een middag naar Vriezenveen, naar Sportpark Het Midden. Daar oefent Twente om 15.00u tegen PAOK Saloniki #ajapao reageer retweet
![]()
Jij hecht waarde aan oefenwedstrijden?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Als Twente dat wint, ga ik de polonaise lopen.twitter:YBauman twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 12:23:13De scouts van Ajax morgen een middag naar Vriezenveen, naar Sportpark Het Midden. Daar oefent Twente om 15.00u tegen PAOK Saloniki #ajapao reageer retweet
![]()
PAOK won ook een oefenwedstrijd van Club Brugge.. Niet de minste.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Je moet het ook gewoon benaderen als een topwedstrijd. Als je niet lekker in vormt bent en nog zoekende, kun je zomaar op je plaat gaan. Ik zou ook blij zijn als je het minste team loot, maar je moet het nog wel even flikken. Die gasten zitten niet in de CL voorronde als het koekenbakkers zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:29 schreef gazhims3lv het volgende:
PAOK won ook een oefenwedstrijd van Club Brugge.. Niet de minste.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ik denk zomaar dat Ajax er hard vanaf gaat tegen die Grieken. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:23 schreef hafcfan het volgende:
Paok werd in eigen land zelfs 4e, maar ze doen daar net zo debiel als in Belgie. Zelfs Ajax moet dit winnen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan kunnen we net zo goed gelijk in de EL beginnenquote:Als de Amsterdammers komend voetbaljaar de derde ronde wel overleven, wacht nog een wedstrijd tegen een Europese topclub. Manchester City (Eng), FC Porto (Por), Villarreal (Spa), Borussia Mönchengladbach (Dui) of AS Roma (Ita) is dan de tegenstander.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Precies. Niet te licht erover denken en vol erop gaan. Thuis de nul houden en 1-0 / 2-0 winnen en uit lekker op de counter met Zivkovic in de spitsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon benaderen als een topwedstrijd. Als je niet lekker in vormt bent en nog zoekende, kun je zomaar op je plaat gaan. Ik zou ook blij zijn als je het minste team loot, maar je moet het nog wel even flikken. Die gasten zitten niet in de CL voorronde als het koekenbakkers zijn.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Nee klopt niet. Ajax is in die ronde ook geplaatst.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed gelijk in de EL beginnen![]()
Bedankt voor deze open deur.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon benaderen als een topwedstrijd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelukkig is PAOK nog wel net goed genoeg om ze niet te onderschatten. Ik hoop dat de spelers er ook zo over denken.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Op welke grond kunnen ze ook maar 1 ploeg uit heel die rits ploegen uit vCL onderschattenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:36 schreef gazhims3lv het volgende:
Gelukkig is PAOK nog wel net goed genoeg om ze niet te onderschatten. Ik hoop dat de spelers er ook zo over denken.![]()
Hopen op AS Roma of City dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed gelijk in de EL beginnen![]()
Clement Turpin op de fluit dan maar.quote:
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ik voorspel spektakelquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:33 schreef skysherrif het volgende:
Zaterdag weten we meer, eerste serieuze oefenwedstrijd tegen Genk.![]()
Hangt ervan af of je bananen meeneemt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Clement Turpin op de fluit dan maar.
[ afbeelding ]![]()
Volgende ronde kunnen ze loten tegen:
Als Shakhtar wint:
Borussia Mönchengladbach
AS Roma
Anderlecht/Rostov
Fenerbahce/Monaco
Sparta Praag/Steaua Boekarest
Als Shakhtar verliest en Anderlecht wint:
Borussia Mönchengladbach
AS Roma
Young Boys
Fenerbahce/Monaco
Sparta Praag/Steaua Boekarest
Als Shakhtar verliest en Anderlecht verliest:
AS Roma
Young Boys
FK Rostov
Fenerbahce/Monaco
Sparta Praag/Steaua Boekarest![]()
En binnen een half uur wordt er al gepraat over de volgende ronde haha, nooit leren ze t, echt nooit.
Quote mij effe voor t nageslacht. PAOK overleven jullie niet eens.![]()
Schattigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
En binnen een half uur wordt er al gepraat over de volgende ronde haha, nooit leren ze t, echt nooit.
![]()
Ajax gaat met 4-0 en 0-3 winnen van PAOK. Quote dit als het zover is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Wel de gunstigste mijns inziens. Het Griekse voetbal is nog dieper gezonken dan het Nederlands voetbal en Paok werd eigenlijk 4e met 43 punten uit 30 wedstrijden. Via de play-offs toch voorronde CL gehaald.
Zou mooi zijn als deze ronde in ieder geval overleefd wordt, dan is groepsfase EL sowieso binnen.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Quote mij effe voor t nageslacht. PAOK overleven jullie niet eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Ajax er hard vanaf gaat tegen die Grieken. We gaan het zien.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gedaan, ik hoop dat het nageslacht er blij mee isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt sowieso heksenketel in Griekenland, eerste wedstrijd thuis moet dan wel met duidelijke cijfers gewonnen worden dan doet uitwedstrijd er niet meer om![]()
Dan zou het niet gaan over CL.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:11 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
o zit ik in het Feyenoord topic?Oh.![]()
Want je mag alleen praten over verliezen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Oefenwedstrijden in Nieuwleusen mogen niet doorgaan van burgemeester van gemeente DalfsenSpelen ze weer een keer dichtbij mij
![]()
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:10 schreef Heeinz het volgende:
Oefenwedstrijden in Nieuwleusen mogen niet doorgaan van burgemeester van gemeente DalfsenSpelen ze weer een keer dichtbij mij
Oh.![]()
Ik vind anderhalf uur naar Amsterdam anders nog best te doen. Verder tenminste twee keer per jaar in Zwolle.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:10 schreef Heeinz het volgende:
Maar waarom mag t niet doorgaan dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hier dus verdere infoquote:NIEUWLEUSEN - De wedstrijden van Ajax op het sportpark van USV in Nieuwleusen gaan zaterdag niet door. Burgemeester Han Noten heeft daartoe besloten uit veiligheidsoverwegingen.
,,Het is één van de lastigste beslissingen van de laatste vijf jaar", erkent Noten. ,,Ik baal hier verschrikkelijk van. Mensen hebben keihard gewerkt om deze dag te realiseren, maar ik heb negatief advies gekregen van de politie en Officier van Justitie."
Noten heeft aanwijzingen gekregen dat er supporters bij de wedstrijd aanwezig zullen zijn die er niet horen. Het gaat onder meer om een groep fans van de Belgische voetbalclub Anderlecht. "Zie het een beetje als supporters van Feyenoord die naar België afreizen voor een oefenwedstrijd van Ajax."
De teleurstelling bij USV is enorm. ,,De tribune was net helemaal klaar, kunnen we alles weer afbreken en opruimen", sombert organisator Bé van Voorst. ,,Drie maanden werk..."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik rij ook zonder klagen naar Amsterdam, daar niet vanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind anderhalf uur naar Amsterdam anders nog best te doen. Verder tenminste twee keer per jaar in Zwolle.
Maar waarom mag t niet doorgaan dan?![]()
![]()
Kutzooi, wedstrijd is op 26 juli. Moet dan al naar de lichtstadderby met vriendin en familie
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Laat ze lekker oprottenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:46 schreef mabo11 het volgende:
Kutzooi, wedstrijd is op 26 juli. Moet dan al naar de lichtstadderby met vriendin en familie![]()
omdat supporters van Anderlecht komenquote:Die wedstrijd paar jaar geleden in de EL was het erg gezellig in Amsterdam met Anderlecht supporters.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Tsjah met duidelijke cijfers, zie je dit Ajax dat doen dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt sowieso heksenketel in Griekenland, eerste wedstrijd thuis moet dan wel met duidelijke cijfers gewonnen worden dan doet uitwedstrijd er niet meer om![]()
Nee hahaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tsjah met duidelijke cijfers, zie je dit Ajax dat doen dan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: