Ik geef je bij nader inzien groot gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat SC erin zetten een beetje een vrijbrief geeft om compleet offtopic te gaan, en ik vind nou juist dat het zo lekker ontopic loopt. Ik heb juist het idee dat het met SC in de titel alleen maar achteruit kan gaan wat dat betreft, of zie ik dat verkeerd?
Het nummertje in de TT en de algemene titel lijkt me genoeg indicatie dat het gewoon een algemeen topic is. We zouden 'm centraal kunnen maken?
quote:Beste Pokémon Trainers van FOK!,
enkele dagen geleden kondigden we aan via een mededeling dat het verspreiden van cheats voor Pokémon GO verboden werd op FOK!
Aan de hand van jullie feedback hebben we na opnieuw overleg besloten om het delen van dergelijke zaken tóch toe te staan. Dit moet echter alsnog wel in één centraal topic gebeuren.
Let er wel op dat het gebruik van cheats alsnog kan leiden tot een verbanning op Pokémkon GO!
Excuses voor het ongemak!
Groet, Unites en picodealion
inhoud van dm mag je niet plaatsen. Ban!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:24 schreef 44rdbei het volgende:
Hoe zit het met links naar die cheat websites? Die worden nu rondgestuurd via DM, mag dat dan wel?
Tot over een paar weken danquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
inhoud van dm mag je niet plaatsen. Ban!
We realiseerden ons dat het hele beleid onhandig was, dus linken mag weer gewoon. Bedankt voor jullie geduld en meedenken, we moeten het zelf ook allemaal nog een beetje uitvinden. Hou het gewoon in POK / Pokemon Spoofing & overige cheatsquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:24 schreef 44rdbei het volgende:
Hoe zit het met links naar die cheat websites? Die worden nu rondgestuurd via DM, mag dat dan wel?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
inhoud van dm mag je niet plaatsen. Ban!
quote:
Ah mooi, beetje onzinnig als iedereen elkaar dm gaat rondsturen met dezelfde info,quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
We realiseerden ons dat het hele beleid onhandig was, dus linken mag weer gewoon. Bedankt voor jullie geduld en meedenken, we moeten het zelf ook allemaal nog een beetje uitvinden. Hou het gewoon in POK / Pokemon Spoofing & overige cheats
[..]
[..].
Klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ah mooi, beetje onzinnig als iedereen elkaar dm gaat rondsturen met dezelfde info,
Zeikerdquote:Op donderdag 28 juli 2016 06:03 schreef Oerbeer het volgende:
Ik hoef de redenen niet te zien van ge-editte posts. DM dat maar naar de betreffende user ofzo.
Ik vond het in eerste instantie geen ongepaste reactie, maar je hebt gelijk. Het voegt niks toe aan het topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:39 schreef Syntos het volgende:
POK / Pokemon Spoofing & overige cheats
Haal dan ook het off-topic geneuzel weg dat dit soort reacties initieert.
Vooruit, dan hier verder;quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Omdat we geen reden zagen mensen te verhinderen erover te praten, als ze daar behoefte aan hebben. Verder in POK / [POK-Feedback] graag.
Want? in game worden cheats vaak ook gewoon besproken. Mits het cheats zijn waar je niemand anders mee tot last bent. Dus geen aim bots enzo voor multiplayer games. Maar andere zaken worden zo vaak besproken. Het fifa topic ging bijvoorbeeld ongeveer over niks anders dan manieren om makkelijk aan coins te komen ook al mag dit niet van ea.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Hey, als de baas het zegt dan mag het.
Dan hou ik het er maar bij dat het ik gruwelijk inconsequent beleid vind.
Dat cheaten is dus gewoon strafbaar en Fok is daarmee op deze manier ook medeplichtig aan strafbare feiten.quote:Artikel 138ab
1 Met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk en wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk of in een deel daarvan. Van binnendringen is in ieder geval sprake indien de toegang tot het werk wordt verworven:
a. door het doorbreken van een beveiliging,
b. door een technische ingreep,
c. met behulp van valse signalen of een valse sleutel, of
d. door het aannemen van een valse hoedanigheid.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat cheaten is dus gewoon strafbaar en Fok is daarmee op deze manier ook medeplichtig aan strafbare feiten.
Maar het *is* illegaal want het druist in tegen de T&C van de app.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zolang het niks illegaals is en je er niemand mee tot last bent (want ga me nou niet vertellen dat jij last hebt van iemand die spoofing gebruikt, en kom please niet aan met: de gyms zijn zo sterk)
Dan valt het wrs. alsnog wel onder oplichting o.i.d.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]Grapjas
computervredebreuk gaat over hacken. Niet over het spoofen van een gps singaal in je eigen telefoon
Als iets tegen de regels van een spelletje is maakt het nog niet illegaal. Daar zit een groot verschil tussen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar het *is* illegaal want het druist in tegen de T&C van de app.
Daarnaast je zit er potentieel nieuwe spelers mee dwars, zie bijv. de huidige situatie in Brazilie, Japan en Singapore.
Ingame cheats die je kunt gebruiken om het alleen voor jezelf makkelijker te maken heb ik geen moeite mee, alles om een voordeel te krijgen in een MMO waar je anderen mee benadeeld wel.
Heb er zelf geen last van maar ik vind het gewoon vreemd dat het wordt toegestaan hier. Terwijl op tweakers het side-loaden van de app al een no-go was.
Jawel, het is wel hetzelfde, want de regels staan in de algemene voorwaarden en die zijn juridisch bindend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als iets tegen de regels van een spelletje is maakt het nog niet illegaal. Daar zit een groot verschil tussen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |