Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, ik zeg alleen dat de financiële risico's een stuk groter zijn met aankopen dan met eigen jeugdspelers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Was ook meer een soort van algemene opmerking. Niet specifiek aan jullie gericht
[..]
Tsjah, you win some you lose some. Dan neem je met Maher ook wel de meeste beroerde investering van de afgelopen 10 jaar (en misschien nog wel langer). Over het algemeen vind ik het vrij vaak raak bij PSV (in positieve zin)
De helft van je selectie is wat anders dan de helft van je elftal...quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:32 schreef tja77 het volgende:
50% van je wedstrijdselectie eigen jeugd gaat hem niet worden vrees ik. Zo nu en dan 5 spelers uit je eigen jeugd op het veld moet haalbaar zijn.
Zoet, Locadia, Brenet, Hendrix, Bergwijn, Willems (al beschouw ik Willems niet als eigen jeugd). Als je dat vergelijkt met een jaar of 6-8 terug, dan is het helemaal zo slecht nog niet. En dan zitten er nog wat jonge talentjes aan te komen.
Dat sowieso. Wat dat betreft lijkt 80-20 me dan ook een stuk reëlere verhoudingquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De beste moeten spelen en als er uit de jeugd alleen maar matige spelers komen dan komt er gewoon 80% nietjeugd te staan hoor.
Zo'n doel is leuk maar moet niet ten koste gaan van de prestaties.
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De helft van je selectie is wat anders dan de helft van je elftal...
Nee, dat zei je niet, althans, je ging vrolijk verder over 'op het veld'.quote:
Mankeer je iets aan je ogen? Of heb je structureel moeite met begrijpend lezen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet, althans, je ging vrolijk verder over 'op het veld'.
50% eigen kweek, zeker als je de Willemsjes van de wereld meerekent, is haalbaar in de selectie. Zeg op het veld gemiddeld 4 (van de basis 11), 2 in de groep 12-16 en 5 in de groep 17-23.
Zit je met de huidige selectie al niet eens zo heel ver vanaf.
Het is bovendien een streven, en dan is het weinig zinvol om niet ambitieus te zijn.
dat is allemaal goed voor elkaar, de hele media-afdelingquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind die filmpjes van PSV TV toch altijd wel erg leuk hoor.
Kun jij niet op een normale manier een discussie voeren?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef tja77 het volgende:
Mankeer je iets aan je ogen? Of heb je structureel moeite met begrijpend lezen?
Ik zeg toch duidelijk dat 50% van de wedstrijdselectie eigen jeugd het hem niet gaat worden.
En ik vervolg met, zo nu en dan 5 spelers uit de eigen jeugd binnen de lijnen moet haalbaar zijn. Zoveel moeilijke woorden gebruik ik niet.
Is dat alles? Als die Duitser dan maar goed is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er is een oefenpotje bezig tegen Saint Etienne en we zijn een Duitser rijker sinds dit weekend.
Aangezien Ajax hier vroeger meerdere keren in slaagde en er zelfs de beste ploeg van Europa (of beter de wereld) mee kreeg is het duidelijk dat het mogelijk is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef tja77 het volgende:
Ik zeg toch duidelijk dat 50% van de wedstrijdselectie eigen jeugd het hem niet gaat worden.
En ik vervolg met, zo nu en dan 5 spelers uit de eigen jeugd binnen de lijnen moet haalbaar zijn. Zoveel moeilijke woorden gebruik ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Kun jij niet lezen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun jij niet op een normale manier een discussie voeren?
Hele goede keeper. Uitstekende transfer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:44 schreef BadderHaring het volgende:
Hidde Jurjus voorlopig derde keeper. Prima optie voor de toekomst, zeker nu van Osch wat blijft steken in zijn ontwikkeling.
Goede aankoop.
quote:PSV-fans lezen morgenvroeg over een verrassende verandering bij hun club in het #ED.
Ben jij nou ook nog trots op die plaat voor je kop?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:46 schreef tja77 het volgende:
Kun jij niet lezen?
Wel grappig dat jij mij verwijt niet op een normale manier een discussie te kunnen voeren. Terwijl je zelf niet eens mijn posts op de juiste manier kunt interpreteren. En vervolgens mij woorden in de mond legt.
![]()
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 08:01:20@kevinkayleigh De aankoop van Hidde Jurjus was tot vandaag een verrassende verandering. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |