SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Voor nu wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Guardado en Schwaab na de verwachte basis?

Ik denk dat Poulsen, Vloet, Ritzmaier en v.Bruggen (talentje gejat van ajax) zich nog wel in het elftal spelen. Niet ten koste van maher natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Guardado en Schwaab na de verwachte basis?

Gejat? Hij was daar niet goed genoeg tochquote:Op maandag 18 juli 2016 19:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Poulsen, Vloet, Ritzmaier en v.Bruggen (talentje gejat van ajax) zich nog wel in het elftal spelen. Niet ten koste van maher natuurlijk.

Speler overnemen = jatten.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gejat? Hij was daar niet goed genoeg toch

Nee het is ondenkbaar dat Narsingh zich er nog inspeelt. Ondenkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Poulsen, Vloet, Ritzmaier en v.Bruggen (talentje gejat van ajax) zich nog wel in het elftal spelen. Niet ten koste van maher natuurlijk.

Willem II, Excelsior en Roda schijnen aanwezig te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
Hopelijk zitten er wat scouts in de bosjes voor Maher.

Haha inderdaad, wat een clown ben je als je allemaal oude reacties bij elkaar gaat zoeken. Had jij kunnen zijn.quote:

triggeredquote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wat een clown ben je als je allemaal oude reacties bij elkaar gaat zoeken. Had jij kunnen zijn.

bij elkaar zoeken hahaquote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wat een clown ben je als je allemaal oude reacties bij elkaar gaat zoeken. Had jij kunnen zijn.

Maher is zeker goed bezig ja, de ommekeer!quote:Op maandag 18 juli 2016 20:55 schreef tja77 het volgende:
Afgezien van het rampzalig slecht verdedigen van die Portugezen, speelt PSV lang niet verkeerd. En zowaar zie ik wat goede dingen van Maher, dat was de vorige wedstrijd (of die ervoor) ook al het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |