Weer verloren, met het basiselftal (-Milik)quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat zijn die dan allemaal aan het doen.

Ah op die fiets, ja zou ik ook niet leuk vinden, zegt verder bijna niks mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer verloren, met het basiselftal (-Milik)
Maar dat zegt vrij weinig.

Ik ben niet zo van het Rik-bashen maar dit was wel behoorlijk treurig jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Wel netjes uit het Rik topic op WZV geplukt overigens. Plagiaat kent geen tijd)

Toch vind ik het gebrek aan progressie en het feit dat het structureel is geen goed voorteken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah op die fiets, ja zou ik ook niet leuk vinden, zegt verder bijna niks mee.

En 't is 'm gewoon in de avond verteld door Psv zodat 't de volgende dag netjes in de krant kon. Echt 0.0% eigen research danwel ontdekking. Rik is gewoon niet meer dan een huis-aan-huis blad journalistje die kopij mag overtypen.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het Rik-bashen maar dit was wel behoorlijk treurig ja

Het lijkt inderdaad dat zijn bron verdwenen is op het moment dat zijn 'concurrent' bij PSV in dienst kwam. Heel opvallendquote:Op zondag 17 juli 2016 15:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
En 't is 'm gewoon in de avond verteld door Psv zodat 't de volgende dag netjes in de krant kon. Echt 0.0% eigen research danwel ontdekking. Rik is gewoon niet meer dan een huis-aan-huis blad journalistje die kopij mag overtypen.

Nou, nou. Nu doe je zijn overweldigende columns op de website wel een beetje tekort hoor.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
En 't is 'm gewoon in de avond verteld door Psv zodat 't de volgende dag netjes in de krant kon. Echt 0.0% eigen research danwel ontdekking. Rik is gewoon niet meer dan een huis-aan-huis blad journalistje die kopij mag overtypen.

ok hans, en doe hem de groeten als je hem weer spreektquote:Op maandag 18 juli 2016 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Willems definitief Monaco afgezegd. Wacht op Engelse of Spaanse club.

Die deed het niet onaardig afgelopen seizoen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoop wel dat er nog een rechtsbackje komt. Straks spelen we hele seizoen met Brenet.

Lag overduidelijk niet aan de PSV spelers.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:35 schreef Dven het volgende:
Wat vinden de supporters van de hofleverancier van het -19 debacle?

Wat vond Marc Overmars eigenlijk van je talentscout?quote:Op maandag 18 juli 2016 14:35 schreef Dven het volgende:

Waar lag het volgens jou dan wel aan?quote:Op maandag 18 juli 2016 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lag overduidelijk niet aan de PSV spelers.
Geen flauw idee waarom je dit wil benoemen. Oke? Dan maar.quote:Tevens wist oranje -19 zich wel te plaatsen voor het EK. Waar de grote mannen zich niet eens bij de beste 24 van het eindtoernooi konden voetballen.
Dankjequote:Maar toch een goede poging hoor

Een vraag beantwoorden met een wedervraag. Wat sterk!quote:Op maandag 18 juli 2016 14:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat vond Marc Overmars eigenlijk van je talentscout?

wel fijn dat je weer terug bent, vond de periode rond GRA wel grappigquote:Op maandag 18 juli 2016 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een wedervraag. Wat sterk!

Kan me voorstellen dat je dit als PSV-supporter een hele leuke periode vond. Ik als Ajax-supporter vond dit uiteraard niet zo grappig. Al kon ik er uiteindelijk ook wel om lachen hoor, want zo'n zwakke pot als tegen De Graafschap die ons 'kampioenswedstrijdje' was, heb ik zelden ooit gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wel fijn dat je weer terug bent, vond de periode rond GRA wel grappig

quote:Op maandag 18 juli 2016 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dit als PSV-supporter een hele leuke periode vond. Ik als Ajax-supporter vond dit uiteraard niet zo grappig. Al kon ik er uiteindelijk ook wel om lachen hoor, want zo'n zwakke pot als tegen De Graafschap die ons 'kampioenswedstrijdje' was, heb ik zelden ooit gezien.
Dit was overigens niet zo zeer de reden dat ik mijn gezicht niet zo vaak heb laten zien. Echte liefhebbers weten dat ik om andere reden sinds begin mei al niet zo actief meer ben op FOK!. Maar fijn dat het je toch een beetje aan het hart gaat
Dat gezegd hebbende, kan je nu eindelijk eens een keertje de vraag beantwoorden of blijft het spijtig genoeg bij het plaatsen van een aantal irrelevante en nietszeggende one-liners? Want persoonlijk had ik een beetje de hoop dat zelfs jij een keertje dat stadium wel voorbij zou geraken.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kleinkinderen zullen dit over 50 jaar vast een heel spannend verhaal vinden.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil nog wel met je meegaan dat Ajax toentertijd voetballes heeft gekregen van PSV. Maar uiteindelijk heeft Ajax op 20 maart dit jaar PSV toch wel de meest belangrijkste voetballes gegeven : Er staan wanneer het moet.
Daarom is de kans dat Ajax nummertje 34 mag toevoegen groter dan de kans dat PSV nummertje 23 mag toevoegen. Maar toch zeer bedankt voor de voetballes van vorig jaar, normaal gesproken zal dat aanstaande zondag uitbundig gevierd gaan worden.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
2015/2016, het seizoen waarin PSV iedereen voetballes gaf!
maar geen kampioen werd
P.S. Voorronde CL
gr gr Ajax
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig is het hele land het unaniem eens met elkaar. PSV BESTE CLUB VAN NEDERLAND DIT JAAR![]()
![]()
[..]
Wat een prachtige pleister voor op de wonden is dit toch. Over 30 jaar heeft men het nog over het grootse PSV dat op slinkse wijze in het laatste memorabele Philips-jaar van de titel is afgehouden door die afschuwelijke Ajacieden
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Het leven van een Ajacied gaat niet altijd over rozen

De keeper viel sowieso niks te verwijten, wees blij dat hij er nog een paar knap uithield.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar lag het volgens jou dan wel aan?
[..]
Geen flauw idee waarom je dit wil benoemen. Oke? Dan maar.
[..]
Dankje

Veel moeite voor iets dat ik niet ga lezen.quote:

Die Van Osch wil ik je nog een beetje meegeven alhoewel het natuurlijk gewoon een heel matige keeper met de uitstraling van een vaatdoek is. Duarte is een aardig meevoetballertje die in een goed elftal vast wel z'n taak uit kan voeren. De complete (PSV) aanval was daarentegen echt een volledig drama, waarbij ik vooral teleurgesteld ben in Bergwijn, die zich meer bezigde met grassprietjes tellen dan met voetballen. Terwijl hij samen met Nouri in feite de enige is die dit elftal nog iets van inhoud had kunnen geven.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
De keeper viel sowieso niks te verwijten, wees blij dat hij er nog een paar knap uithield.
Die ter Avest, kan er geen kut van, maar dat had je zelf ook wel gezien mag ik hopen. Duarte eruit, Elting erin alsof dat de ellende zou oplossen. Ook Elting kwam serieus tekort (trage frikandel).
Verdonk? Matig voetballertje hoor.
Waarom ik het "grote" oranje erbij betrek? Omdat je in je handjes mag knijpen met een team dat zich wel kan plaatsen voor een eindronde.
Je grijpt natuurlijk iedere mogelijkheid aan om PSV spelers te kleineren. Daarnaast heeft Frankrijk een paar toptalenten (Mbappé, Augustin) in huis, waar geen enkele Nederlandse speler aan kan tippen.
Sarcasme is je vreemd?

Debacle? Collectief gefaald?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Van Osch wil ik je nog een beetje meegeven alhoewel het natuurlijk gewoon een heel matige keeper met de uitstraling van een vaatdoek is. Duarte is een aardig meevoetballertje die in een goed elftal vast wel z'n taak uit kan voeren. De complete (PSV) aanval was daarentegen echt een volledig drama, waarbij ik vooral teleurgesteld ben in Bergwijn, die zich meer bezigde met grassprietjes tellen dan met voetballen. Terwijl hij samen met Nouri in feite de enige is die dit elftal nog iets van inhoud had kunnen geven.
Verder grijp ik alles behalve iedere gelegenheid aan om PSV-spelers te kleineren, ik vroeg me gewoon af wat de supporters van de hofleverancier van dit mini-EK vonden van het debacle waar collectief gefaald is. Niet meer, niet minder. Als sarcasme vreemd is, is iets een beetje luchtig opvatten is jou klaarblijkelijk ieder geval en compleet mysterie.

Een nationale schande natuurlijk. De betrokkenen moeten hard gestraft worden. Herinvoering van de doodstraf overwegen.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:35 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |