abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163791401
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:23 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wat zijn die dan allemaal aan het doen.
Weer verloren, met het basiselftal (-Milik)
Maar dat zegt vrij weinig.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 19:42:47 #227
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_163791664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Weer verloren, met het basiselftal (-Milik)
Maar dat zegt vrij weinig.
Ah op die fiets, ja zou ik ook niet leuk vinden, zegt verder bijna niks mee.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 17 juli 2016 @ 14:22:48 #228
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_163806920
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O-

(Wel netjes uit het Rik topic op WZV geplukt overigens. Plagiaat kent geen tijd)
Ik ben niet zo van het Rik-bashen maar dit was wel behoorlijk treurig ja :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_163807620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:42 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ah op die fiets, ja zou ik ook niet leuk vinden, zegt verder bijna niks mee.
Toch vind ik het gebrek aan progressie en het feit dat het structureel is geen goed voorteken.
pi_163807799
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het Rik-bashen maar dit was wel behoorlijk treurig ja :')
En 't is 'm gewoon in de avond verteld door Psv zodat 't de volgende dag netjes in de krant kon. Echt 0.0% eigen research danwel ontdekking. Rik is gewoon niet meer dan een huis-aan-huis blad journalistje die kopij mag overtypen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 17 juli 2016 @ 21:02:11 #231
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163814585
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:04 schreef RipCity het volgende:

[..]

En 't is 'm gewoon in de avond verteld door Psv zodat 't de volgende dag netjes in de krant kon. Echt 0.0% eigen research danwel ontdekking. Rik is gewoon niet meer dan een huis-aan-huis blad journalistje die kopij mag overtypen.
Het lijkt inderdaad dat zijn bron verdwenen is op het moment dat zijn 'concurrent' bij PSV in dienst kwam. Heel opvallend ;)
pi_163814843
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:04 schreef RipCity het volgende:

[..]

Nou, nou. Nu doe je zijn overweldigende columns op de website wel een beetje tekort hoor.
pi_163825932
Willems definitief Monaco afgezegd. Wacht op Engelse of Spaanse club.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 18 juli 2016 @ 13:06:34 #234
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163827272
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Willems definitief Monaco afgezegd. Wacht op Engelse of Spaanse club.
ok hans, en doe hem de groeten als je hem weer spreekt
  maandag 18 juli 2016 @ 13:20:47 #235
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_163827567
Hoop wel dat er nog een rechtsbackje komt. Straks spelen we hele seizoen met Brenet.
pi_163828154
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoop wel dat er nog een rechtsbackje komt. Straks spelen we hele seizoen met Brenet.
Die deed het niet onaardig afgelopen seizoen.

Ben wel benieuwd naar ontwikkelingen rondom Arias. Heeft zich blijkbaar wel netjes bij Jong PSV gemeld.
  maandag 18 juli 2016 @ 14:35:02 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163829332
Wat vinden de supporters van de hofleverancier van het -19 debacle?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 juli 2016 @ 14:41:37 #238
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_163829483
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:35 schreef Dven het volgende:
Lag overduidelijk niet aan de PSV spelers.
Tevens wist oranje -19 zich wel te plaatsen voor het EK. Waar de grote mannen zich niet eens bij de beste 24 van het eindtoernooi konden voetballen.

Maar toch een goede poging hoor ^O^
  maandag 18 juli 2016 @ 14:42:25 #239
242666 BeamofLight
pi_163829504
quote:
Wat vond Marc Overmars eigenlijk van je talentscout?
  maandag 18 juli 2016 @ 14:52:58 #240
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163829776
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lag overduidelijk niet aan de PSV spelers.
Waar lag het volgens jou dan wel aan?

quote:
Tevens wist oranje -19 zich wel te plaatsen voor het EK. Waar de grote mannen zich niet eens bij de beste 24 van het eindtoernooi konden voetballen.
Geen flauw idee waarom je dit wil benoemen. Oke? Dan maar.
quote:
Maar toch een goede poging hoor ^O^
Dankje ^O^
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 juli 2016 @ 14:53:41 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163829796
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat vond Marc Overmars eigenlijk van je talentscout?
Een vraag beantwoorden met een wedervraag. Wat sterk! _O_
  maandag 18 juli 2016 @ 14:59:45 #242
242666 BeamofLight
pi_163830023
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Een vraag beantwoorden met een wedervraag. Wat sterk! _O_
wel fijn dat je weer terug bent, vond de periode rond GRA wel grappig
  maandag 18 juli 2016 @ 15:05:11 #243
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163830194
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wel fijn dat je weer terug bent, vond de periode rond GRA wel grappig
Kan me voorstellen dat je dit als PSV-supporter een hele leuke periode vond. Ik als Ajax-supporter vond dit uiteraard niet zo grappig. Al kon ik er uiteindelijk ook wel om lachen hoor, want zo'n zwakke pot als tegen De Graafschap die ons 'kampioenswedstrijdje' was, heb ik zelden ooit gezien.

Dit was overigens niet zo zeer de reden dat ik mijn gezicht niet zo vaak heb laten zien. Echte liefhebbers weten dat ik om andere reden sinds begin mei al niet zo actief meer ben op FOK!. Maar fijn dat het je toch een beetje aan het hart gaat :)

Dat gezegd hebbende, kan je nu eindelijk eens een keertje de vraag beantwoorden of blijft het spijtig genoeg bij het plaatsen van een aantal irrelevante en nietszeggende one-liners? Want persoonlijk had ik een beetje de hoop dat zelfs jij een keertje dat stadium wel voorbij zou geraken.
  maandag 18 juli 2016 @ 15:06:32 #244
242666 BeamofLight
pi_163830223
Ghehe
  maandag 18 juli 2016 @ 15:16:21 #245
242666 BeamofLight
pi_163830446
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je dit als PSV-supporter een hele leuke periode vond. Ik als Ajax-supporter vond dit uiteraard niet zo grappig. Al kon ik er uiteindelijk ook wel om lachen hoor, want zo'n zwakke pot als tegen De Graafschap die ons 'kampioenswedstrijdje' was, heb ik zelden ooit gezien.

Dit was overigens niet zo zeer de reden dat ik mijn gezicht niet zo vaak heb laten zien. Echte liefhebbers weten dat ik om andere reden sinds begin mei al niet zo actief meer ben op FOK!. Maar fijn dat het je toch een beetje aan het hart gaat :)

Dat gezegd hebbende, kan je nu eindelijk eens een keertje de vraag beantwoorden of blijft het spijtig genoeg bij het plaatsen van een aantal irrelevante en nietszeggende one-liners? Want persoonlijk had ik een beetje de hoop dat zelfs jij een keertje dat stadium wel voorbij zou geraken.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Je kleinkinderen zullen dit over 50 jaar vast een heel spannend verhaal vinden.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik wil nog wel met je meegaan dat Ajax toentertijd voetballes heeft gekregen van PSV. Maar uiteindelijk heeft Ajax op 20 maart dit jaar PSV toch wel de meest belangrijkste voetballes gegeven : Er staan wanneer het moet.

Daarom is de kans dat Ajax nummertje 34 mag toevoegen groter dan de kans dat PSV nummertje 23 mag toevoegen. Maar toch zeer bedankt voor de voetballes van vorig jaar, normaal gesproken zal dat aanstaande zondag uitbundig gevierd gaan worden.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Balen zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:33 schreef Dven het volgende:

[..]

2015/2016, het seizoen waarin PSV iedereen voetballes gaf!
maar geen kampioen werd

P.S. Voorronde CL

gr gr Ajax
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 08:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Gelukkig is het hele land het unaniem eens met elkaar. PSV BESTE CLUB VAN NEDERLAND DIT JAAR _O_ _O_ _O_

[..]

Wat een prachtige pleister voor op de wonden is dit toch. Over 30 jaar heeft men het nog over het grootse PSV dat op slinkse wijze in het laatste memorabele Philips-jaar van de titel is afgehouden door die afschuwelijke Ajacieden _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Het leven van een Ajacied gaat niet altijd over rozen ;(
  maandag 18 juli 2016 @ 15:17:05 #246
342627 tja77
pi_163830466
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Waar lag het volgens jou dan wel aan?

[..]

Geen flauw idee waarom je dit wil benoemen. Oke? Dan maar.

[..]

Dankje ^O^
De keeper viel sowieso niks te verwijten, wees blij dat hij er nog een paar knap uithield.
Die ter Avest, kan er geen kut van, maar dat had je zelf ook wel gezien mag ik hopen. Duarte eruit, Elting erin alsof dat de ellende zou oplossen. Ook Elting kwam serieus tekort (trage frikandel).
Verdonk? Matig voetballertje hoor.

Waarom ik het "grote" oranje erbij betrek? Omdat je in je handjes mag knijpen met een team dat zich wel kan plaatsen voor een eindronde.
Je grijpt natuurlijk iedere mogelijkheid aan om PSV spelers te kleineren. Daarnaast heeft Frankrijk een paar toptalenten (Mbappé, Augustin) in huis, waar geen enkele Nederlandse speler aan kan tippen.

Sarcasme is je vreemd?
  maandag 18 juli 2016 @ 15:21:10 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163830564
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Veel moeite voor iets dat ik niet ga lezen.

Jammer dat je blijkbaar niet verbeterd bent. Sommige mensen leren het schijnbaar nooit :N
  maandag 18 juli 2016 @ 15:35:45 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163830884
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

De keeper viel sowieso niks te verwijten, wees blij dat hij er nog een paar knap uithield.
Die ter Avest, kan er geen kut van, maar dat had je zelf ook wel gezien mag ik hopen. Duarte eruit, Elting erin alsof dat de ellende zou oplossen. Ook Elting kwam serieus tekort (trage frikandel).
Verdonk? Matig voetballertje hoor.

Waarom ik het "grote" oranje erbij betrek? Omdat je in je handjes mag knijpen met een team dat zich wel kan plaatsen voor een eindronde.
Je grijpt natuurlijk iedere mogelijkheid aan om PSV spelers te kleineren. Daarnaast heeft Frankrijk een paar toptalenten (Mbappé, Augustin) in huis, waar geen enkele Nederlandse speler aan kan tippen.

Sarcasme is je vreemd?
Die Van Osch wil ik je nog een beetje meegeven alhoewel het natuurlijk gewoon een heel matige keeper met de uitstraling van een vaatdoek is. Duarte is een aardig meevoetballertje die in een goed elftal vast wel z'n taak uit kan voeren. De complete (PSV) aanval was daarentegen echt een volledig drama, waarbij ik vooral teleurgesteld ben in Bergwijn, die zich meer bezigde met grassprietjes tellen dan met voetballen. Terwijl hij samen met Nouri in feite de enige is die dit elftal nog iets van inhoud had kunnen geven.

Verder grijp ik alles behalve iedere gelegenheid aan om PSV-spelers te kleineren, ik vroeg me gewoon af wat de supporters van de hofleverancier van dit mini-EK vonden van het debacle waar collectief gefaald is. Niet meer, niet minder. Als sarcasme vreemd is, is iets een beetje luchtig opvatten is jou klaarblijkelijk ieder geval en compleet mysterie.
  maandag 18 juli 2016 @ 15:48:46 #249
342627 tja77
pi_163831136
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Die Van Osch wil ik je nog een beetje meegeven alhoewel het natuurlijk gewoon een heel matige keeper met de uitstraling van een vaatdoek is. Duarte is een aardig meevoetballertje die in een goed elftal vast wel z'n taak uit kan voeren. De complete (PSV) aanval was daarentegen echt een volledig drama, waarbij ik vooral teleurgesteld ben in Bergwijn, die zich meer bezigde met grassprietjes tellen dan met voetballen. Terwijl hij samen met Nouri in feite de enige is die dit elftal nog iets van inhoud had kunnen geven.

Verder grijp ik alles behalve iedere gelegenheid aan om PSV-spelers te kleineren, ik vroeg me gewoon af wat de supporters van de hofleverancier van dit mini-EK vonden van het debacle waar collectief gefaald is. Niet meer, niet minder. Als sarcasme vreemd is, is iets een beetje luchtig opvatten is jou klaarblijkelijk ieder geval en compleet mysterie.
Debacle? Collectief gefaald?
Zoals ik al zei, je grijpt iedere mogelijkheid aan.

Eerste wedstrijd van oranje gewoon erg goed.
Tweede wedstrijd was gewoon dikke vette pech, het was echt niet zo dat Nederland weggespeeld werd. Niks mis met die pot, en je kon die net zo goed winnen. Dik in blessuretijd een treffer moeten slikken. Erg zuur, maar het doet niks af van het niveau van die wedstrijd.
Alleen vandaag is oranje ECHT op waarde geklopt. Kansloos verloren van een ploeg die veel verder is.

Dus de woorden debacle en collectief falen zouden alleen op vandaag kunnen slaan.

Wat doet de uitstraling van een keeper er toe? Wil je perse een harde krijgen van een doelman? Altijd nog beter dan zaadje Cillessen, met zijn pingelsyndroom.
pi_163831473
quote:
Een nationale schande natuurlijk. De betrokkenen moeten hard gestraft worden. Herinvoering van de doodstraf overwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')