Voltorb of Electrodequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie de omtrek van een ronde bol op 3 voetstapjes. Welke pokemon kan dit zijn?
Ze doen hier controles, als je Pokemon Go op je telefoon hebt staan word je gearresteerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik liep daar gisteravond en dacht al dat ik Pokemon spelers zag, overal.. Volgens mij heb ik je gespot, ook al ken ik je verder uiteraard niet. :p
Ik twijfel of ik het spel ga downloaden of gewoon 'braaf' wacht tot de Nederlandse release.
Oh ja, dan weet ik wel welke bedoelt, thanks. Ook geen idee meer, hoe die heten. Al zo lang geleden dat ik de serie op tv heb gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die ronde elektrische dingen? Ik ben even de naam kwijt. Lijken op Pokeballen
Zouden ze een screenshot kunnen sturen? Lijkt me mega slechte PR om nu mensen te bannen die te vroeg begonnen zijn met spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:40 schreef Aenyo het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Vrienden zijn gebanned.
Idd, welk bedrijf gaat zijn meest fanatieke klanten nu straffen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Zouden ze een screenshot kunnen sturen? Lijkt me mega slechte PR om nu mensen te bannen die te vroeg begonnen zijn met spelen.
Hoezo triest:? Eerder slimme marketing.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die foto gezien op de Mediamarkts Facebook met een Mewtwo van 3336 cp ofzo.
Maat van me dacht serieus dat het echt was. Sowieso heeft niemand nog een pokemon van 3000 CP noch ultraballs en het spel is niet eens officieel uit in Europa. Dus geloofde er geen pest van.
Wel een hele trieste actie van MM imo
Het spel is natuurlijk wel zwaar overbelast. Dus temporary bans lijken me niet eens zo vreemd. Maar complete telefoon bans is gewoon maf..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, welk bedrijf gaat zijn meest fanatieke klanten nu straffen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die foto gezien op de Mediamarkts Facebook met een Mewtwo van 3336 cp ofzo.
Maat van me dacht serieus dat het echt was. Sowieso heeft niemand nog een pokemon van 3000 CP noch ultraballs en het spel is niet eens officieel uit in Europa. Dus geloofde er geen pest van.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ze doen hier controles, als je Pokemon Go op je telefoon hebt staan word je gearresteerd.
Nee serieus, je kan hem gewoon downloaden. Er is niks illegaals aan, en die sprookjes dat je telefoon geblocked wordt is grote onzin.
Ik woon in een betonnen doos. Ik heb niet eens GPS in huis joh. Dan moet ik bij het raam gaan staanquote:
Er zijn al mensen die ultra balls hebben, die krijg je op level 20. http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels Er zijn zelfs al mensen 25 waar je max potions krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
Ik heb een raam dat open staat hier. Daardoor kunnen ze binnenkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik woon in een betonnen doos. Ik heb niet eens GPS in huis joh. Dan moet ik bij het raam gaan staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een zooitje gemaakt in mijn keuken om muk's aan te trekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een raam dat open staat hier. Daardoor kunnen ze binnenkomen.
Er zijn wel al ultraballs, vanaf level 20.quote:
LOL!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje gemaakt in mijn keuken om muk's aan te trekken.
Daarmee trek je alleen Trubbish aanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje gemaakt in mijn keuken om muk's aan te trekken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
MysticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |