SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:28 schreef Nober het volgende:
Blijft het bij 1 seizoen met 8 afleveringen?Van wat ik heb begrepen wel. Is natuurlijk ook een type verhaal dat zich maar leent voor 1 seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn aflevering kon niet meer stuk, Omar van The Wire zit erin _0_.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Bodie uit The Wire zat er ook in trouwens (een van de twee gasten die Nas naar binnen zien gaan).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen wel. Is natuurlijk ook een type verhaal dat zich maar leent voor 1 seizoen.
Mijn aflevering kon niet meer stuk, Omar van The Wire zit erin _0_.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel.. Ik vind het namelijk slaapverwekkend zwak geworden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef ehouse het volgende:
Steengoed, zojuist de vierde aflevering gezien, dat beeld met dat nachtlampje doet precies vermoeden dat John Stone mss de moordenaar is?
Huh?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef ehouse het volgende:
Steengoed, zojuist de vierde aflevering gezien, dat beeld met dat nachtlampje doet precies vermoeden dat John Stone mss de moordenaar is?
Dat idee had ik ook al een paar keer!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Die stiefvader zal wel meer van de moord weten.
In aflevering 4 zie je hem op het kerkhof ruzie hebben met iemand. Wie was dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al een paar keer!
De biovader?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In aflevering 4 zie je hem op het kerkhof ruzie hebben met iemand. Wie was dat?
Verder zal Chandra (assistent van advocate) de zaak wel overnemen, waarbij ze onofficieel op een of andere manier hulp krijgt van Stone.
Ja, die kwam wel een paar keer pontificaal in beeld.quote:
8.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:12 schreef Verbal het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft deze serie nou? In dit topic (en zelfd in de OP) worden 6 en 8 door elkaar gebruikt. Wil ik net checken op IMDb, heeft die serie met de pilot erbij zelfs 9 afleveringen
The Night Of (TV Series 2016– ) - Episodes - IMDb
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |