Dat mag, helemaal jouw keus natuurlijk!quote:
Noh ik geef toch aan dat het me niets uitmaakt!quote:Op maandag 11 juli 2016 16:29 schreef zolderkamer_autist het volgende:
Waarom er dan toch de hele tijd over beginnen?
Maar ik hoopte ook op wat steun bij mijn standpunt.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat mag, helemaal jouw keus natuurlijk!
Ik begrijp waar je vandaan komt, en je insteek is goed te begrijpen, en dat vind ik primaquote:Op maandag 11 juli 2016 16:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar ik hoopte ook op wat steun bij mijn standpunt.
...maaaaaar ?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat jij wil...
Verder totaal geen moeite mee ofzo.
Laat dat duidelijk zijn.
Maar niets hoorquote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:37 schreef ToT het volgende:
Bosbeetle is stiekem een wijf?
[ afbeelding ]
Deze reactie laat echter de vraag open of je mijn standpunt nu ook gaat onderschrijven. Dus, ga je dat doen?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik begrijp waar je vandaan komt, en je insteek is goed te begrijpen, en dat vind ik prima
Bij deze onderschrijf ik dat ik jouw standpunt prima begrijp.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Deze reactie laat echter de vraag open of je mijn standpunt nu ook gaat onderschrijven. Dus, ga je dat doen?
En mijn standpunt? Dat de hele wereld al één groot Sodom en Gomorrha is en we dit soort gedrag dus actief zouden moeten ontmoedigen?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Bij deze onderschrijf ik dat ik jouw standpunt prima begrijp.
Allemaal prima!
Wat jij wil.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En mijn standpunt? Dat de hele wereld al één groot Sodom en Gomorrha is en we dit soort gedrag dus actief zouden moeten ontmoedigen?
Ja, maar dat is de vraag dus niet. De vraag is of je mijn standpunt ook onderschrijft. Bij weer een ontwijkend antwoord ga ik uit van de volgende stelling:quote:Op maandag 11 juli 2016 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij deze onderschrijf ik dat ik jouw standpunt prima begrijp.
Allemaal prima!
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de vraag dus niet. De vraag is of je mijn standpunt ook onderschrijft. Bij weer een ontwijkend antwoord ga ik uit van de volgende stelling:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |